Jump to content

Belarus 1025.4 pakaitimo zvakes


Romka

Recommended Posts

taigi atsitiko taip. buvo prikepusi rele ir visada kaitino zvakes kol iskrove akumus. skambinau servisui, kad atvaziuotu tvarkyti ir paziuretu kur cia trumpina, bat jie kaip visada neturi laiko. tada pats pradejau ziureti kur cia saknys ir radau prikepusia rele. ja atsokdinau, pavaliau kontaktus ir vel viskas veikia, kaitina kuo puikiausiai tiek siltas tiek saltas. skambinu jiems atgal kad pas mane nebevaziuotu ir uzsiminiau kad vaziuodami pakeliui rele nauja uzveztu. uz keliu dienu jie tiesiai pas mane i lauka atvazevo idejo nauja rele pajungiam kaitinima ir nekaitina, sako jog dabar variklis siltas ir neturi kaitinti nors anksciau kaitindavo visada pries kiekviena kurima. sianakt buvo -5 salcio ir ryte atejus ne trupucio nekaitino paskambinu jiejms sakau kaip yra kad nekaitina, sako kad variklis dar neuzsales, o variklis nevo kurtas koki 12h manau tikrai turejo uzsalti? o kaip pas jus kaitina ar ne kai siltas variklis?? manau jau tie auksarakiai bus ka nors pridirbe :icon-confused:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

taigi atsitiko taip. buvo prikepusi rele ir visada kaitino zvakes kol iskrove akumus. skambinau servisui, kad atvaziuotu tvarkyti ir paziuretu kur cia trumpina, bat jie kaip visada neturi laiko. tada pats pradejau ziureti kur cia saknys ir radau prikepusia rele. ja atsokdinau, pavaliau kontaktus ir vel viskas veikia, kaitina kuo puikiausiai tiek siltas tiek saltas. skambinu jiems atgal kad pas mane nebevaziuotu ir uzsiminiau kad vaziuodami pakeliui rele nauja uzveztu. uz keliu dienu jie tiesiai pas mane i lauka atvazevo idejo nauja rele pajungiam kaitinima ir nekaitina, sako jog dabar variklis siltas ir neturi kaitinti nors anksciau kaitindavo visada pries kiekviena kurima. sianakt buvo -5 salcio ir ryte atejus ne trupucio nekaitino paskambinu jiejms sakau kaip yra kad nekaitina, sako kad variklis dar neuzsales, o variklis nevo kurtas koki 12h manau tikrai turejo uzsalti? o kaip pas jus kaitina ar ne kai siltas variklis?? manau jau tie auksarakiai bus ka nors pridirbe

pagal visą idėją turėtų būt rėlė sujungta ir su temperatūros davikliu, ir pagal temperatūrą turėtų būti skirtingas kaitinimo laikas... gali būti kad kitokie naujosios rėlės parametrai, kad pradeda kaitint nuo laaaabai žemos temperatūros, gal nuo kokių -10... čia viena iš galimybių, dar pakankamai gera... bet yra tikimybė, kad "servisas" įkišo, kaip garantiniam, brokuotą rėlę, kuri visai neveikianti... ko gero, bus geriau, jei dėsi senąją rėlę, atgal, kur ji tupėjo ir dirbo...

ten vidui tokia mkp-3 rele stovi po panele, tipo jinai reguoja i siluma, bet as kazkaip netikiu

jei ji susijusi su kaitinimu, tai nebent joje stovi kokia tai termo varža, toks galimas jos reagavimas į šilumą, bet mažai tikėtina, kad taip yra...

pas mane 920,3 bet kas del sildimo manau tas pats, tai kaitina visa laika saltas ar karstas, bentjau vkarstam vistiek ta spirale dega pries vedant, taigi cia jokio daviklio nera, elementari rele kuri nezino matoras karstas ar ne

na jei nusigrybavau tai meskit per borta :icon-redface:

o kartais nepastebėjai koks kaitinimo laiko skirtumas šiltam ir šaltam motorui?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...