Romka Paskelbta Spalio 26, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 26, 2011 taigi atsitiko taip. buvo prikepusi rele ir visada kaitino zvakes kol iskrove akumus. skambinau servisui, kad atvaziuotu tvarkyti ir paziuretu kur cia trumpina, bat jie kaip visada neturi laiko. tada pats pradejau ziureti kur cia saknys ir radau prikepusia rele. ja atsokdinau, pavaliau kontaktus ir vel viskas veikia, kaitina kuo puikiausiai tiek siltas tiek saltas. skambinu jiems atgal kad pas mane nebevaziuotu ir uzsiminiau kad vaziuodami pakeliui rele nauja uzveztu. uz keliu dienu jie tiesiai pas mane i lauka atvazevo idejo nauja rele pajungiam kaitinima ir nekaitina, sako jog dabar variklis siltas ir neturi kaitinti nors anksciau kaitindavo visada pries kiekviena kurima. sianakt buvo -5 salcio ir ryte atejus ne trupucio nekaitino paskambinu jiejms sakau kaip yra kad nekaitina, sako kad variklis dar neuzsales, o variklis nevo kurtas koki 12h manau tikrai turejo uzsalti? o kaip pas jus kaitina ar ne kai siltas variklis?? manau jau tie auksarakiai bus ka nors pridirbe Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Spalio 26, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 26, 2011 na ir istorijos bet ar del to verta kurti nauja tema? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Romka Paskelbta Spalio 27, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 27, 2011 tai kad naradau panasios temos Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jaunelis ukininkas Paskelbta Spalio 27, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 27, 2011 manau per 12h variklis tikrai turejo atsalt ir turejo kaitint..gal rele bas nekokia ideje.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Romka Paskelbta Spalio 27, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 27, 2011 na o kaip pas jus ar sildo kai siltas variklis ar ne? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
performance Paskelbta Spalio 27, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 27, 2011 pas mane 920,3 bet kas del sildimo manau tas pats, tai kaitina visa laika saltas ar karstas, bentjau vkarstam vistiek ta spirale dega pries vedant, taigi cia jokio daviklio nera, elementari rele kuri nezino matoras karstas ar ne na jei nusigrybavau tai meskit per borta Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gunia Paskelbta Spalio 28, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 28, 2011 na o kaip pas jus ar sildo kai siltas variklis ar ne? o jeigu atjungti daviklį ar daviklius kurie rodo antifrizo temperatūrą? gal tada kaitintu? (patikrinimui) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas920 Paskelbta Spalio 28, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 28, 2011 Man taipogi kaitina tiek šaltam, tiek šiltam matorui. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Romka Paskelbta Spalio 28, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 28, 2011 ten vidui tokia mkp-3 rele stovi po panele, tipo jinai reguoja i siluma, bet as kazkaip netikiu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
armatūrinis Paskelbta Spalio 30, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 30, 2011 taigi atsitiko taip. buvo prikepusi rele ir visada kaitino zvakes kol iskrove akumus. skambinau servisui, kad atvaziuotu tvarkyti ir paziuretu kur cia trumpina, bat jie kaip visada neturi laiko. tada pats pradejau ziureti kur cia saknys ir radau prikepusia rele. ja atsokdinau, pavaliau kontaktus ir vel viskas veikia, kaitina kuo puikiausiai tiek siltas tiek saltas. skambinu jiems atgal kad pas mane nebevaziuotu ir uzsiminiau kad vaziuodami pakeliui rele nauja uzveztu. uz keliu dienu jie tiesiai pas mane i lauka atvazevo idejo nauja rele pajungiam kaitinima ir nekaitina, sako jog dabar variklis siltas ir neturi kaitinti nors anksciau kaitindavo visada pries kiekviena kurima. sianakt buvo -5 salcio ir ryte atejus ne trupucio nekaitino paskambinu jiejms sakau kaip yra kad nekaitina, sako kad variklis dar neuzsales, o variklis nevo kurtas koki 12h manau tikrai turejo uzsalti? o kaip pas jus kaitina ar ne kai siltas variklis?? manau jau tie auksarakiai bus ka nors pridirbe pagal visą idėją turėtų būt rėlė sujungta ir su temperatūros davikliu, ir pagal temperatūrą turėtų būti skirtingas kaitinimo laikas... gali būti kad kitokie naujosios rėlės parametrai, kad pradeda kaitint nuo laaaabai žemos temperatūros, gal nuo kokių -10... čia viena iš galimybių, dar pakankamai gera... bet yra tikimybė, kad "servisas" įkišo, kaip garantiniam, brokuotą rėlę, kuri visai neveikianti... ko gero, bus geriau, jei dėsi senąją rėlę, atgal, kur ji tupėjo ir dirbo... ten vidui tokia mkp-3 rele stovi po panele, tipo jinai reguoja i siluma, bet as kazkaip netikiu jei ji susijusi su kaitinimu, tai nebent joje stovi kokia tai termo varža, toks galimas jos reagavimas į šilumą, bet mažai tikėtina, kad taip yra... pas mane 920,3 bet kas del sildimo manau tas pats, tai kaitina visa laika saltas ar karstas, bentjau vkarstam vistiek ta spirale dega pries vedant, taigi cia jokio daviklio nera, elementari rele kuri nezino matoras karstas ar nena jei nusigrybavau tai meskit per borta o kartais nepastebėjai koks kaitinimo laiko skirtumas šiltam ir šaltam motorui? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Romka Paskelbta Spalio 30, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 30, 2011 tai kad tij releje nieko vidui nera 2 dijodai ir ritekuripritraukia kontaktus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
armatūrinis Paskelbta Spalio 30, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 30, 2011 tai tada čia kažkoks būrimas... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti