Jump to content

D-242: filtras vietoje centrifūgos


Dr.Zoidberg

Recommended Posts

Prisikaitęs vienoje iš temų apie pusiau sintetinio tepalo vartojimo rusiškam variklyje naudą nutariau, kad ir man reikia. Ryšium su tuo, nusprendžiau numesti žemėn centrifūgą, kaip nevalančią pusiau sintetinio tepalo. Taigi, nusipirkau Lytagroje komplektuką: filtro laikiklis ir " Perkins" filtras (kainavo 141 Lt). Tik va prieš dedant iškilo klausimas: filtro korpuse matomi du vožtuvai: 1 ir 2. Taigi dabar pasakykite , išmintingieji kurmiai, ką kuris daro ir kokiu metodu kokius slėgius reikės pastatyti. Turiu įtarimą, kad "1" tai redukcinis vožtuvas.

perkinsmtz-vi.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Lygiai toki pati dejau. Nieko ten reguliuot nereikejo. Spaudimo rodykle stovi ties normalaus spaudimo virsutine riba kaip privirinta, nesvarbu kokia variklio temperatura ir kokie sukiai.

Prisikaitęs vienoje iš temų apie pusiau sintetinio tepalo vartojimo rusiškam variklyje naudą nutariau, kad ir man reikia. Ryšium su tuo, nusprendžiau numesti žemėn centrifūgą, kaip nevalančią pusiau sintetinio tepalo. Taigi, nusipirkau Lytagroje komplektuką: filtro laikiklis ir " Perkins" filtras (kainavo 141 Lt). Tik va prieš dedant iškilo klausimas: filtro korpuse matomi du vožtuvai: 1 ir 2. Taigi dabar pasakykite , išmintingieji kurmiai, ką kuris daro ir kokiu metodu kokius slėgius reikės pastatyti. Turiu įtarimą, kad "1" tai redukcinis vožtuvas.

perkinsmtz-vi.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šioks toks aiškumas. Va dar pakonsultavo kolega "mtz572" . Vožtuvas '1' esant tirštam tepalui jo neleidžia į radiatorių, o paleidžia tik per tepimo kanalus. Vožtuvas '2' reguliuoja slėgį tepimo sistemoje. Gal žmonėms tai bus naudinga info. Dar kairėje pusėje matosi įsuktos 2 aklės. mažesnė skirta manometro pajungimui, o didesnė spėju turbinos tepimo pajungimui ? Nes jos sueina į vieną kanalą, kur pasiduoda slėgis į radiatorių.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šioks toks aiškumas. Va dar pakonsultavo kolega "mtz572" . Vožtuvas '1' esant tirštam tepalui jo neleidžia į radiatorių, o paleidžia tik per tepimo kanalus. Vožtuvas '2' reguliuoja slėgį tepimo sistemoje. Gal žmonėms tai bus naudinga info. Dar kairėje pusėje matosi įsuktos 2 aklės. mažesnė skirta manometro pajungimui, o didesnė spėju turbinos tepimo pajungimui ? Nes jos sueina į vieną kanalą, kur pasiduoda slėgis į radiatorių.

o kaip su seno tepalo likučiais ..?? plovei sistema ar išleidai ir užpildei naujo ?? :eusa-shifty:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šioks toks aiškumas. Va dar pakonsultavo kolega "mtz572" . Vožtuvas '1' esant tirštam tepalui jo neleidžia į radiatorių, o paleidžia tik per tepimo kanalus. Vožtuvas '2' reguliuoja slėgį tepimo sistemoje. Gal žmonėms tai bus naudinga info. Dar kairėje pusėje matosi įsuktos 2 aklės. mažesnė skirta manometro pajungimui, o didesnė spėju turbinos tepimo pajungimui ? Nes jos sueina į vieną kanalą, kur pasiduoda slėgis į radiatorių.[/quot

1voztuvas nukritus tepalo spaudimui usidaro ir nebepraleidzia tepalo i radijatoriu del ko padideja spaudimas tepimo magistraleje :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu labai aktyviai centrifugos valdymo netyrinėjau, bet knygoje Родичев_В.А._Тракторы_(2001) (70psl.) yra toks postas:

"Radiatorinis vožtuvas reikalingas tam, kad praleistų šaltą tepalą sistemon aplenkdamas radiatorių."

(paskutinis sakinys)

centrifuga.jpg

Teko truputį ardyt centrifugos vožtuvus, bet tikrai į termostatikus nė vienas nepanašus :) gal veikia kitaip..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu labai aktyviai centrifugos valdymo netyrinėjau, bet knygoje Родичев_В.А._Тракторы_(2001) (70psl.) yra toks postas:

"Radiatorinis vožtuvas reikalingas tam, kad praleistų šaltą tepalą sistemon aplenkdamas radiatorių."

(paskutinis sakinys)

centrifuga.jpg

Teko truputį ardyt centrifugos vožtuvus, bet tikrai į termostatikus nė vienas nepanašus :) gal veikia kitaip..

termostatu ten ir nera , tik kai tepalas saltas jis klampesnis ir pro radijatoriu sunkiai prateka del ko kyla spaudimas radijatoriuje ir kad radijatorius nesuplystu voztuvas atsidaro ir tepalas eina pro ji o ne pro radijatoriu, o kai tepalas pakaista suskysteja tai teka pro radijatoriu, ten yra radijatoriaus apsauginis voztuvas tik knygose ji termostato voztuvu vadina :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakar pagaliau prisiruošiau pastatyti filtrą. Procedūra paprasta, nereikalaujanti kažkokių stebuklingų priemonių. Kai nuėmiau centrifūgą, per atsiradusią angą pasižiūrėjau į variklį - blizga kaip naujas (palyginus kas darėsi su rusišku mineraliniu tepalu, skirtumas kaip diena nuo nakties). Jokių prikepimų "nagaro" ir t.t. Pastačiau filtrą, pakeičiau tepalą ir užkūriau. Spaudimas mostelėjo link 6 bar. Tada vožtuvo "2" pagalba pastačiau 4 bar. Manau pakais variklis ir šiek tiek pakris. Kas iškarto krito į akis, tai staigus tepalo slėgio kitimas kintant apsukoms. Su centrifūga to nebuvo, laikėsi apie 3 bar. ir šiek tiek pakrisdavo pakaitus varikliui. Kažin pas visus "filtristus" taip pat ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakar pagaliau prisiruošiau pastatyti filtrą. Procedūra paprasta, nereikalaujanti kažkokių stebuklingų priemonių. Kai nuėmiau centrifūgą, per atsiradusią angą pasižiūrėjau į variklį - blizga kaip naujas (palyginus kas darėsi su rusišku mineraliniu tepalu, skirtumas kaip diena nuo nakties). Jokių prikepimų "nagaro" ir t.t. Pastačiau filtrą, pakeičiau tepalą ir užkūriau. Spaudimas mostelėjo link 6 bar. Tada vožtuvo "2" pagalba pastačiau 4 bar. Manau pakais variklis ir šiek tiek pakris. Kas iškarto krito į akis, tai staigus tepalo slėgio kitimas kintant apsukoms. Su centrifūga to nebuvo, laikėsi apie 3 bar. ir šiek tiek pakrisdavo pakaitus varikliui. Kažin pas visus "filtristus" taip pat ?

Na kad ir centrafugai tas pat yra. Kai dėjau turbiną tai teko keist ir centrafugą ,nes nebuvo tepalo padavimo. Uždėjus ir užvedus taip pat spaudimas dėjo viršun arti 6 atmosferų.Pasukiojus varžtą kur pats nurodėt 2numeriu palikau šaltam 4,5. Bet kai užšyla visvien belieka 1,5, nors po perrinkimo motoras tik kokius 900motoval gal tėra pradirbęs. Ir man toks pastebėjimas kilo- jog su senąja centrafuga kažkaip spaudimas šilto -šalto kažkaip stabilesnis buvo. Pačią centrafugą buvau pirkęs ,,Jubanoj,, o ten didelis kiekis dalių kiniškos. Tai maniau kad tokią jau man pasitaikė nupirkt, bet pasirodo ne man vienam taiip yra...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakar pagaliau prisiruošiau pastatyti filtrą. Procedūra paprasta, nereikalaujanti kažkokių stebuklingų priemonių. Kai nuėmiau centrifūgą, per atsiradusią angą pasižiūrėjau į variklį - blizga kaip naujas (palyginus kas darėsi su rusišku mineraliniu tepalu, skirtumas kaip diena nuo nakties). Jokių prikepimų "nagaro" ir t.t. Pastačiau filtrą, pakeičiau tepalą ir užkūriau. Spaudimas mostelėjo link 6 bar. Tada vožtuvo "2" pagalba pastačiau 4 bar. Manau pakais variklis ir šiek tiek pakris. Kas iškarto krito į akis, tai staigus tepalo slėgio kitimas kintant apsukoms. Su centrifūga to nebuvo, laikėsi apie 3 bar. ir šiek tiek pakrisdavo pakaitus varikliui. Kažin pas visus "filtristus" taip pat ?

Pas mane nieko panasaus nesudaro. Uzkurus varikli iskart atsistoja siek tiek maziau nei 4 bar, taip panasiai ir laikosi visa laika.Svyruoja gal koki 0.1-0.2 bar. Nesvarbu ar siltas ar saltas i kokie sukiai. Pastaciau ir viskas, nieko nereguliavau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakar teko daugiau po laukus pagastroliuoti, tai kaip ir neblogas vaizdelis. Ant šalto laikosi ant 4 bar, pašilus ant laisvų sūkių nukrenta iki 3, pagazavus vėl stoja ant 4. Tikrai geriau nei su centrifūga (nors ir su ja nekrisdavo žemiau 2,7). Tik sunerimau, kad užgesinus neišgirdau centrifūgos garso :lol: Iš karto palaiminga tyla :icon-cool:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...