Jump to content

MTZ 82 temperatura nenormali


Recommended Posts

  • Atsakymai 75
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Termostatas reikalingas, padeda taupyt motorą ir kurą. Visa bėda kad termostatai nekokybiški. Normali temperatūra ir yra 80-95

Nzn teisybė ar ne, ale kolchozų laikais kol traktoras nepasiekdavo 70 laipsnių t tol neleisdavo niekur važiuot :)

cia jau nugrybavai,visi mesdavo lauk tuos termostatus- ziema su vandeniu iskart misios

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tvarkingas traktorius eina su antifrizu ir termostatas butinas darbinė temperatūra tiek ariant tiek pupsenant 80-95 laipsniai....

Taip blakis kol neužšildavo variklis kolukyje neleisdavo dirbt :eusa-whistle:

O pasakimas mest lupt lauk ir panašiai garbes nedaro....

pasip...k prie 20 laipsniu salcio garbe isgaruos suprask zmogau antifrizas atsirado siam pasauli kartu su tavim,ble isijaute antifrizai tosolai i traktoriu 70- 80 metais- i lengvases pildavo vandeni

beje kad traktorius eitu antifrizu da negirdejau :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Termostato pas mane niekad ir nebuvo, bet susipylęs tasolą .

Paaiškinkit ką duoda ta temperatūra 80-95 .

Jeigu arent, kultivuojant , pas mano traktoriuką ir taip laikosi temperatūra 80 be jokių termostatų.

Lengviems darbams kita kalba.

Bet pagrįskit argumentuotai , kas pasikeičia pasiekus tą jūsų norminę temperatūrą . Tepalas geriau tepa? (kuo labai abejoju) Gal salerka geriau sudega, ar dar koks navarotas atsiranda?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Termostato pas mane niekad ir nebuvo, bet susipylęs tasolą .

Paaiškinkit ką duoda ta temperatūra 80-95 .

Jeigu arent, kultivuojant , pas mano traktoriuką ir taip laikosi temperatūra 80 be jokių termostatų.

Lengviems darbams kita kalba.

Bet pagrįskit argumentuotai , kas pasikeičia pasiekus tą jūsų norminę temperatūrą . Tepalas geriau tepa? (kuo labai abejoju) Gal salerka geriau sudega, ar dar koks navarotas atsiranda?

cia jau klausima reikia uzduoti ne forumieciams o konstruktoriams :D
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei automobilį turit, tai turbūt pastebėjot kad žiemą kuro sanaudos didesnės, jei važinėt trumpais atstumais, tai kone dvigubai. Tiek iš praktikos žinau :) o darbine tempertūra konstruktoriai nustatė prie kurios didžiausias efektyvumas, mažiausiai motoras dėvisi ir ekonomiškiausiai naudojamas kuras. Variklis kaip ir bet kas technikoj, gamtoj, geriausiai jaučiasi tam tikrom salygom.

Tokia mano,neargumentuota, nuomonė :) skaičiukų, dėja, neturiu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip kuro sąnaudoms tas turi įtakos žiemą. Jeigu važiuojam trumpai, kaip ir minėjai blaki,

tai termostatas ar pridengtas radiatorius, tai vienas ir tas pats, variklio nei termostatas nei žaliuzė nešildo.

o metamas todėl, kad mažiau problemų būtų,(rusiškų detalių kokybę visi manau žino) kurios kerta per piniginę. Juo labiau jei pilamas vanduo žiemą, būtina išmest ,nes kol sušils motoras radiatorius bus užšalęs. Ir nereik -20 pakaks ir-5.

kas liečia temperatūras, kas tada palaiko jas pvz. t25 . Ogi niekas. Žiemą prisidengiam turbiną (aušinimo) ir vuolia. Vasarą be pridengimų dirbam. varikliai tuo pačiu kuru ir tuo pačiu principu dirba,taip oru, taip vandeniu aušinami.

Žodžiu jei trumpai važiuojant kuro sąnaudos bus didesnės ir su termostatu ir be termostato.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei automobilį turit, tai turbūt pastebėjot kad žiemą kuro sanaudos didesnės, jei važinėt trumpais atstumais, tai kone dvigubai. Tiek iš praktikos žinau :) o darbine tempertūra konstruktoriai nustatė prie kurios didžiausias efektyvumas, mažiausiai motoras dėvisi ir ekonomiškiausiai naudojamas kuras. Variklis kaip ir bet kas technikoj, gamtoj, geriausiai jaučiasi tam tikrom salygom.

Tokia mano,neargumentuota, nuomonė :) skaičiukų, dėja, neturiu.

Blakis viska teisingai susakė ;):eusa-clap: , tik pabrėšiu tai argumentuota nuomonė atlikti tyrimai paskirti darbiniai režimai prie atitinkamų temperatūrų reikia tik paskaitinet daugiau.... :eusa-whistle: o ne rėkt išmeskit termostatus.... :eusa-snooty:

Aišku jei nesugebat susipilti antifrizo tada aišku kam jum termostatas :eusa-liar:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na jei zmogus nori pakeisti fizikos desnius , tai ka tu jam paaiskinsi, belieka pritarti...

Nei aš nei kas kitas dėsnių nepakeisim. Faktas tas kad ir be termostato variklis pakankamai sušyla. Na bet jei pas jumi po pusės valandos darbo variklis be termostato lieka šaltas :eusa-think: tai jūs jau pakeitę fizikos dėsnius :eusa-pray: .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na jei zmogus nori pakeisti fizikos desnius , tai ka tu jam paaiskinsi, belieka pritarti...

Nei aš nei kas kitas dėsnių nepakeisim. Faktas tas kad ir be termostato variklis pakankamai sušyla. Na bet jei pas jumi po pusės valandos darbo variklis be termostato lieka šaltas :eusa-think: tai jūs jau pakeitę fizikos dėsnius :eusa-pray: .

na tamsta ir nuobodus
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na jei zmogus nori pakeisti fizikos desnius , tai ka tu jam paaiskinsi, belieka pritarti...

Nei aš nei kas kitas dėsnių nepakeisim. Faktas tas kad ir be termostato variklis pakankamai sušyla. Na bet jei pas jumi po pusės valandos darbo variklis be termostato lieka šaltas :eusa-think: tai jūs jau pakeitę fizikos dėsnius :eusa-pray: .

gerbiamasis pabandyk su nauju ar tikrai svariu radiatorium be termostato pasiekt kad nors ir 80laipsniu temperatura NEIMANOMA

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Imanona pasiekti bet traktorius turi dirbti maksimaliai apkrautas, o tai būna tik arime. Buvo užsilenkes termostatas, po ranka naujo neturejom tai teko pabaigt arimus be termostato tai galiu pasakyt vos ne užsipypinau koks mešlinas darbas variklio be termostato.... neina palaikyt vienodos temperaturos.... kur su plugu ivarai i moli žiurėk jau lipa 90 ir daugiau laipsniu tik nusileidi i smeliuka ten iki 80 nedakyla pastoviai ir žaidi su žaliuže per lauka 3-4 kartus..... bet po darbu idejom nauja termostata ir tos nesamones užsibaigė :eusa-clap:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Imanona pasiekti bet traktorius turi dirbti maksimaliai apkrautas, o tai būna tik arime. Buvo užsilenkes termostatas, po ranka naujo neturejom tai teko pabaigt arimus be termostato tai galiu pasakyt vos ne užsipypinau koks mešlinas darbas variklio be termostato.... neina palaikyt vienodos temperaturos.... kur su plugu ivarai i moli žiurėk jau lipa 90 ir daugiau laipsniu tik nusileidi i smeliuka ten iki 80 nedakyla pastoviai ir žaidi su žaliuže per lauka 3-4 kartus..... bet po darbu idejom nauja termostata ir tos nesamones užsibaigė :eusa-clap:
kai katinas neturi kas veikt tai kiausus laizo
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jai jau jus ce pjaunates ir nesutariat tj ir as viena argumenta pasakysiu del termostato. Sis daikciukas reikalingas tam kad butu palaikoma kuo vienodesne temperatura visu varikliui svarbiu detaliu kaip galva, stumokliai, gilzes, svaistikliai, blokas velenas, voztuvai.nes jei variklis dirba be termostato, kad ir vienos detales, atskiru sonu temperatura skiriasi - kas padidina nesandarumus bei pergreita ir netolygu susidevejima. ce mano nuomone ygyta praktikoje, bei isgirsta is protingu zmoniu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na jei zmogus nori pakeisti fizikos desnius , tai ka tu jam paaiskinsi, belieka pritarti...

Nei aš nei kas kitas dėsnių nepakeisim. Faktas tas kad ir be termostato variklis pakankamai sušyla. Na bet jei pas jumi po pusės valandos darbo variklis be termostato lieka šaltas :eusa-think: tai jūs jau pakeitę fizikos dėsnius :eusa-pray: .

gerbiamasis pabandyk su nauju ar tikrai svariu radiatorium be termostato pasiekt kad nors ir 80laipsniu temperatura NEIMANOMA

Viskas įmanoma, kadangi aušinimo sistema turi du ratus, mažą ir didelį . termostatui užsidarius visas aušinimo skystis sukasi mažu ratu jam atsidarius mažas ratas užsidaro ir visas varomas per didyjį ratą, tai yra per radiatorių, taip termostatas palaiko tolygią temperatūrą. kada jo nėra skystis eina per abu ratus pastoviai , variklyje temp lėčiau kyla lėčiau krenta. jeigu sunkiai dirba netgi kyla ir iki 100,

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...