Blakis Paskelbta Liepos 2, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 2, 2011 Termostatas reikalingas, padeda taupyt motorą ir kurą. Visa bėda kad termostatai nekokybiški. Normali temperatūra ir yra 80-95 Nzn teisybė ar ne, ale kolchozų laikais kol traktoras nepasiekdavo 70 laipsnių t tol neleisdavo niekur važiuot Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Liepos 2, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 2, 2011 Termostatas reikalingas, padeda taupyt motorą ir kurą. Visa bėda kad termostatai nekokybiški. Normali temperatūra ir yra 80-95 Nzn teisybė ar ne, ale kolchozų laikais kol traktoras nepasiekdavo 70 laipsnių t tol neleisdavo niekur važiuot cia jau nugrybavai,visi mesdavo lauk tuos termostatus- ziema su vandeniu iskart misios Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Liepos 2, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 2, 2011 .. ir pasakyk kodėl mesdavo? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Liepos 2, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 2, 2011 .. ir pasakyk kodėl mesdavo? isivaizduok minus 20 ipili vandens karsto uzvedi kol uzpili vanduo atausta ir pakol ziema dizeli ikaitinsi pakol termostatas atsidarys radiatorius bus uztrauktas teko ne tik dyzeliui bet ir benzui radiatoriu sildyt uztai ir mesdavo ir meta jei ne tosolas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Liepos 2, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 2, 2011 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Liepos 2, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 2, 2011 Tvarkingas traktorius eina su antifrizu ir termostatas butinas darbinė temperatūra tiek ariant tiek pupsenant 80-95 laipsniai.... Taip blakis kol neužšildavo variklis kolukyje neleisdavo dirbt O pasakimas mest lupt lauk ir panašiai garbes nedaro.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Liepos 2, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 2, 2011 Varatokas teisybe pasakė nors man kokybiškų termostatų nepapuolė, pritaikiau kažkokios auto. Nzn ar visi, bet juose yra skylutė palengvinanti užpildyma, nors Varatokas vistiek teisus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Liepos 2, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 2, 2011 prie to pacio- kada laistysi savo melynaji"naujagimi"?-padetumem Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Liepos 2, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 2, 2011 Ne prie to pačio ne prie to pačio ir sunkiai man su tuom laistymu, pauostau ir lūžtu gal be manys jau kaip nors.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Liepos 2, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 2, 2011 Tvarkingas traktorius eina su antifrizu ir termostatas butinas darbinė temperatūra tiek ariant tiek pupsenant 80-95 laipsniai....Taip blakis kol neužšildavo variklis kolukyje neleisdavo dirbt O pasakimas mest lupt lauk ir panašiai garbes nedaro.... pasip...k prie 20 laipsniu salcio garbe isgaruos suprask zmogau antifrizas atsirado siam pasauli kartu su tavim,ble isijaute antifrizai tosolai i traktoriu 70- 80 metais- i lengvases pildavo vandenibeje kad traktorius eitu antifrizu da negirdejau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vademaras222 Paskelbta Liepos 2, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 2, 2011 Termostato pas mane niekad ir nebuvo, bet susipylęs tasolą . Paaiškinkit ką duoda ta temperatūra 80-95 . Jeigu arent, kultivuojant , pas mano traktoriuką ir taip laikosi temperatūra 80 be jokių termostatų. Lengviems darbams kita kalba. Bet pagrįskit argumentuotai , kas pasikeičia pasiekus tą jūsų norminę temperatūrą . Tepalas geriau tepa? (kuo labai abejoju) Gal salerka geriau sudega, ar dar koks navarotas atsiranda? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Liepos 2, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 2, 2011 Termostato pas mane niekad ir nebuvo, bet susipylęs tasolą .Paaiškinkit ką duoda ta temperatūra 80-95 . Jeigu arent, kultivuojant , pas mano traktoriuką ir taip laikosi temperatūra 80 be jokių termostatų. Lengviems darbams kita kalba. Bet pagrįskit argumentuotai , kas pasikeičia pasiekus tą jūsų norminę temperatūrą . Tepalas geriau tepa? (kuo labai abejoju) Gal salerka geriau sudega, ar dar koks navarotas atsiranda? cia jau klausima reikia uzduoti ne forumieciams o konstruktoriams Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vademaras222 Paskelbta Liepos 2, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 2, 2011 pasidaro keista, kai tikina, bet argumentų nulis. panašiai kaip kažkada skaičiau, klausimas kas yra hidraulinis ratų apkrautuvas mtz ir kaip jis veikia, o tema pasisuka visa kad reik pakeist dusliarkė į vamzdį ir turėsi daugiau arklių. sorry jei neturit argumentų nemalkit š... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Liepos 2, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 2, 2011 Jei automobilį turit, tai turbūt pastebėjot kad žiemą kuro sanaudos didesnės, jei važinėt trumpais atstumais, tai kone dvigubai. Tiek iš praktikos žinau o darbine tempertūra konstruktoriai nustatė prie kurios didžiausias efektyvumas, mažiausiai motoras dėvisi ir ekonomiškiausiai naudojamas kuras. Variklis kaip ir bet kas technikoj, gamtoj, geriausiai jaučiasi tam tikrom salygom. Tokia mano,neargumentuota, nuomonė skaičiukų, dėja, neturiu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vademaras222 Paskelbta Liepos 3, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 3, 2011 Taip kuro sąnaudoms tas turi įtakos žiemą. Jeigu važiuojam trumpai, kaip ir minėjai blaki, tai termostatas ar pridengtas radiatorius, tai vienas ir tas pats, variklio nei termostatas nei žaliuzė nešildo. o metamas todėl, kad mažiau problemų būtų,(rusiškų detalių kokybę visi manau žino) kurios kerta per piniginę. Juo labiau jei pilamas vanduo žiemą, būtina išmest ,nes kol sušils motoras radiatorius bus užšalęs. Ir nereik -20 pakaks ir-5. kas liečia temperatūras, kas tada palaiko jas pvz. t25 . Ogi niekas. Žiemą prisidengiam turbiną (aušinimo) ir vuolia. Vasarą be pridengimų dirbam. varikliai tuo pačiu kuru ir tuo pačiu principu dirba,taip oru, taip vandeniu aušinami. Žodžiu jei trumpai važiuojant kuro sąnaudos bus didesnės ir su termostatu ir be termostato. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kinziulis Paskelbta Liepos 3, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 3, 2011 gerai ytikinai, einu ismest visus termostatus is visos technikos. koks durnius ten juos sudejo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Liepos 3, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 3, 2011 Jei automobilį turit, tai turbūt pastebėjot kad žiemą kuro sanaudos didesnės, jei važinėt trumpais atstumais, tai kone dvigubai. Tiek iš praktikos žinau o darbine tempertūra konstruktoriai nustatė prie kurios didžiausias efektyvumas, mažiausiai motoras dėvisi ir ekonomiškiausiai naudojamas kuras. Variklis kaip ir bet kas technikoj, gamtoj, geriausiai jaučiasi tam tikrom salygom.Tokia mano,neargumentuota, nuomonė skaičiukų, dėja, neturiu. Blakis viska teisingai susakė , tik pabrėšiu tai argumentuota nuomonė atlikti tyrimai paskirti darbiniai režimai prie atitinkamų temperatūrų reikia tik paskaitinet daugiau.... o ne rėkt išmeskit termostatus.... Aišku jei nesugebat susipilti antifrizo tada aišku kam jum termostatas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kinziulis Paskelbta Liepos 4, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 4, 2011 na jei zmogus nori pakeisti fizikos desnius , tai ka tu jam paaiskinsi, belieka pritarti... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vademaras222 Paskelbta Liepos 4, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 4, 2011 na jei zmogus nori pakeisti fizikos desnius , tai ka tu jam paaiskinsi, belieka pritarti... Nei aš nei kas kitas dėsnių nepakeisim. Faktas tas kad ir be termostato variklis pakankamai sušyla. Na bet jei pas jumi po pusės valandos darbo variklis be termostato lieka šaltas tai jūs jau pakeitę fizikos dėsnius . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Liepos 4, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 4, 2011 na jei zmogus nori pakeisti fizikos desnius , tai ka tu jam paaiskinsi, belieka pritarti... Nei aš nei kas kitas dėsnių nepakeisim. Faktas tas kad ir be termostato variklis pakankamai sušyla. Na bet jei pas jumi po pusės valandos darbo variklis be termostato lieka šaltas tai jūs jau pakeitę fizikos dėsnius . na tamsta ir nuobodus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gintareta Paskelbta Liepos 4, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 4, 2011 na jei zmogus nori pakeisti fizikos desnius , tai ka tu jam paaiskinsi, belieka pritarti... Nei aš nei kas kitas dėsnių nepakeisim. Faktas tas kad ir be termostato variklis pakankamai sušyla. Na bet jei pas jumi po pusės valandos darbo variklis be termostato lieka šaltas tai jūs jau pakeitę fizikos dėsnius . gerbiamasis pabandyk su nauju ar tikrai svariu radiatorium be termostato pasiekt kad nors ir 80laipsniu temperatura NEIMANOMA Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Liepos 4, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 4, 2011 Imanona pasiekti bet traktorius turi dirbti maksimaliai apkrautas, o tai būna tik arime. Buvo užsilenkes termostatas, po ranka naujo neturejom tai teko pabaigt arimus be termostato tai galiu pasakyt vos ne užsipypinau koks mešlinas darbas variklio be termostato.... neina palaikyt vienodos temperaturos.... kur su plugu ivarai i moli žiurėk jau lipa 90 ir daugiau laipsniu tik nusileidi i smeliuka ten iki 80 nedakyla pastoviai ir žaidi su žaliuže per lauka 3-4 kartus..... bet po darbu idejom nauja termostata ir tos nesamones užsibaigė Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Liepos 4, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 4, 2011 Imanona pasiekti bet traktorius turi dirbti maksimaliai apkrautas, o tai būna tik arime. Buvo užsilenkes termostatas, po ranka naujo neturejom tai teko pabaigt arimus be termostato tai galiu pasakyt vos ne užsipypinau koks mešlinas darbas variklio be termostato.... neina palaikyt vienodos temperaturos.... kur su plugu ivarai i moli žiurėk jau lipa 90 ir daugiau laipsniu tik nusileidi i smeliuka ten iki 80 nedakyla pastoviai ir žaidi su žaliuže per lauka 3-4 kartus..... bet po darbu idejom nauja termostata ir tos nesamones užsibaigė kai katinas neturi kas veikt tai kiausus laizo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUKASI Paskelbta Liepos 4, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 4, 2011 jai jau jus ce pjaunates ir nesutariat tj ir as viena argumenta pasakysiu del termostato. Sis daikciukas reikalingas tam kad butu palaikoma kuo vienodesne temperatura visu varikliui svarbiu detaliu kaip galva, stumokliai, gilzes, svaistikliai, blokas velenas, voztuvai.nes jei variklis dirba be termostato, kad ir vienos detales, atskiru sonu temperatura skiriasi - kas padidina nesandarumus bei pergreita ir netolygu susidevejima. ce mano nuomone ygyta praktikoje, bei isgirsta is protingu zmoniu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vademaras222 Paskelbta Liepos 5, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 5, 2011 na jei zmogus nori pakeisti fizikos desnius , tai ka tu jam paaiskinsi, belieka pritarti... Nei aš nei kas kitas dėsnių nepakeisim. Faktas tas kad ir be termostato variklis pakankamai sušyla. Na bet jei pas jumi po pusės valandos darbo variklis be termostato lieka šaltas tai jūs jau pakeitę fizikos dėsnius . gerbiamasis pabandyk su nauju ar tikrai svariu radiatorium be termostato pasiekt kad nors ir 80laipsniu temperatura NEIMANOMA Viskas įmanoma, kadangi aušinimo sistema turi du ratus, mažą ir didelį . termostatui užsidarius visas aušinimo skystis sukasi mažu ratu jam atsidarius mažas ratas užsidaro ir visas varomas per didyjį ratą, tai yra per radiatorių, taip termostatas palaiko tolygią temperatūrą. kada jo nėra skystis eina per abu ratus pastoviai , variklyje temp lėčiau kyla lėčiau krenta. jeigu sunkiai dirba netgi kyla ir iki 100, Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti