Jump to content

T150K ratu blokavimas


Overumas

Recommended Posts

o tai kietai padarisu turi btu gerai, jei ratai vairuotusi butu nekas o cia jsi lankstosi, teko girdeti kad deda is viksro tilto kazka kad ratai kietai eitu bet kaip realiai nzn

O koks skirtumas kaip traktorius vairuojasi ar per pusiaują lankstosi, ar ratai sukinėjasi, betkokiu atveju kairio ir dešnio rato nuvažiuotas kelias bus skirtingo ilgio, taip kad padaręs kietai tik laužysi traktorių :eusa-naughty:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai kietai padarisu turi btu gerai, jei ratai vairuotusi butu nekas o cia jsi lankstosi, teko girdeti kad deda is viksro tilto kazka kad ratai kietai eitu bet kaip realiai nzn

O koks skirtumas kaip traktorius vairuojasi ar per pusiaują lankstosi, ar ratai sukinėjasi, betkokiu atveju kairio ir dešnio rato nuvažiuotas kelias bus skirtingo ilgio, taip kad padaręs kietai tik laužysi traktorių :eusa-naughty:

Tai taip net pas kyrova yra paskaiciuota kad prabuksuotu tarpusavyje.... kietai tik kvailys gali daryti

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kur loginis mastymas
Bet traktoriu labai lauzys... esu firdejas kad hevra varztu sauja imeta ir viskas ..... Kyrovui ir tai siek tiek diferiancialas dirba nors ant posukio ir buksuoja vidiniai ratai bet vis tiek kietai nera...

:lol: tai chebrai patarciau i klyna druskos isibert :lol::eusa-naughty:

cia taspats kas bielkiui kai griezia deze imesti pjuvenu kad uztiltu :lol::lol::lol::lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

t150 viksriniui is vis diferencialo nera, viskas daroma greiciu dezej, o galiniam tilte stovi dvi kampines pavaros.

reikia t150naujas plokstukes diferencialan sudet. Bet mirtinioo blokavimosi kaip pas koki t16 ar t40 vis viena nebus. O labai tai reikalinga kad blokuotusi? maniesiam nesbilokuoja ir nepasigendu kazkaip...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

t150 viksriniui is vis diferencialo nera, viskas daroma greiciu dezej, o galiniam tilte stovi dvi kampines pavaros.

reikia t150naujas plokstukes diferencialan sudet. Bet mirtinioo blokavimosi kaip pas koki t16 ar t40 vis viena nebus. O labai tai reikalinga kad blokuotusi? maniesiam nesbilokuoja ir nepasigendu kazkaip...

aš su valke buvau gerai ikabines nu lyg visi pabuksavo :eusa-shifty: tai kaip cia taip? :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

t150 viksriniui is vis diferencialo nera, viskas daroma greiciu dezej, o galiniam tilte stovi dvi kampines pavaros.

reikia t150naujas plokstukes diferencialan sudet. Bet mirtinioo blokavimosi kaip pas koki t16 ar t40 vis viena nebus. O labai tai reikalinga kad blokuotusi? maniesiam nesbilokuoja ir nepasigendu kazkaip...

matai pasmane salygos labai sunklios bus, dubliai desis, ir temti tures ka skutika sunkuji diskini 4.5m

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

t150 viksriniui is vis diferencialo nera, viskas daroma greiciu dezej, o galiniam tilte stovi dvi kampines pavaros.

reikia t150naujas plokstukes diferencialan sudet. Bet mirtinioo blokavimosi kaip pas koki t16 ar t40 vis viena nebus. O labai tai reikalinga kad blokuotusi? maniesiam nesbilokuoja ir nepasigendu kazkaip...

matai pasmane salygos labai sunklios bus, dubliai desis, ir temti tures ka skutika sunkuji diskini 4.5m

Jo pas tuos mazuosius traktoriukus tai blokavimas mirtinas sublokuoji ir eina tiesiai traktorelis.. Niekam ten nereikia blokuot ratu su dubliai viskas gerai bus nors hebra ir be dubliu eina puikiai tiesa arime jau buksuoja kam lengviau tas sukasi o jei dirbti ar razienoj tai viskas ciki.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

su pusantriniu dirbu kokia 15metu ir blokavimo labai pasigendu ziema kai reikia pajudet ant slidaus kelio, o traktorius yra pasvires. tada buksuoja vienos puses ratai. bet kritiniu momentu as juos sublokuodavau, jungiu transportine kokia greita pavara, gazas dugnas, ir taip po kokios minutes- poros pridusta variklis ir susiblokuoja. matomai tarp diskeliu isdega tepalas ir sukimba metalas su metalu. isivaizduoju kas po keliu tokiu blokavimu lieka is diskeliu :eusa-doh: . o padarius kietai, dar su dubliais, tikrai kazkas turetu luzti, gal net ir vairuotusi sunkiai dirvoje :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

su pusantriniu dirbu kokia 15metu ir blokavimo labai pasigendu ziema kai reikia pajudet ant slidaus kelio, o traktorius yra pasvires. tada buksuoja vienos puses ratai. bet kritiniu momentu as juos sublokuodavau, jungiu transportine kokia greita pavara, gazas dugnas, ir taip po kokios minutes- poros pridusta variklis ir susiblokuoja. matomai tarp diskeliu isdega tepalas ir sukimba metalas su metalu. isivaizduoju kas po keliu tokiu blokavimu lieka is diskeliu :eusa-doh: . o padarius kietai, dar su dubliais, tikrai kazkas turetu luzti, gal net ir vairuotusi sunkiai dirvoje :eusa-think:

jo blokavimo principas butent toks ir yra kad pradedant suktis ratam skirtingais greiciais pradeda blokuotis taigi niekas ten nesuluz simta metu , o va diskeliu papildomu reiks karts nuo karto idėt nes kuo tuoliau tuo aukstene pavara reiks naudot kad susikijungtu :D Siaip tos blokiruotės reikia tik ariant slapia dirva ir leidziant rata i vaga arba ziema daugiau ir be jos gerai vaziuoja.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

t150 viksriniui is vis diferencialo nera, viskas daroma greiciu dezej, o galiniam tilte stovi dvi kampines pavaros.

reikia t150naujas plokstukes diferencialan sudet. Bet mirtinioo blokavimosi kaip pas koki t16 ar t40 vis viena nebus. O labai tai reikalinga kad blokuotusi? maniesiam nesbilokuoja ir nepasigendu kazkaip...

matai pasmane salygos labai sunklios bus, dubliai desis, ir temti tures ka skutika sunkuji diskini 4.5m

jei sublokuosi reduktorius kad visi varytu vaira nepasuksi

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o ne geriau tam diskinaim skutikui k700A nupirkus? ir deze tvirta, ir variklis pakankamai glaingas, ir tiltai stiprus ... ir per nelygumus ne taip krato... Ir ko gero galiausiai kuro maziau reikes :) O kaina irgi nebe kosmine.

Tavo pasiulymas labai geras bet tas kyrovas netures ka veikti su 4,5m skutiku kuriam reikia iki 150ag

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o ne geriau tam diskinaim skutikui k700A nupirkus? ir deze tvirta, ir variklis pakankamai glaingas, ir tiltai stiprus ... ir per nelygumus ne taip krato... Ir ko gero galiausiai kuro maziau reikes :) O kaina irgi nebe kosmine.

Tavo pasiulymas labai geras bet tas kyrovas netures ka veikti su 4,5m skutiku kuriam reikia iki 150ag

kuriam reikia bent 150ag :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 6 metų...

Sveiki, keliam temą  :icon-mrgreen:  Kai nupirkom pusantrinį, pastebėjom, kad galinis tiltas sublokuotas. Ant posūkių pastoviai trankėsi visas, kol galiausiai visai subyrėjo Pasirodo ten dantratis buvo skilęs ir užblokavo visą reduktorių. Dabar turiu kitą reduktorių ir noriu jam prieš dėdamas sutvarkyt tą automatinį blokavimąsi, ten tie diskeliai visumoj sudilę 3mm, po 1,5mm abiejuose galuose. Juos visus keist, ar galima ką tokio plono įdėt? Ten viso 6 diskeliai po 6mm ir du po 9mm, tai sakiau iš seno reduktoriaus išėmęs storuosius diskelius nuvešiu, kad nušlifuotų iki 7,5mm ir įdėsiu vietoj 6mm diskelių. Kaip manot, išdegs toks reikalas :icon-question:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...