roswell Paskelbta Spalio 19, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 19, 2008 Radau įdomų straipsnį apie dyzeliniame variklyje naudojamą vandenį. http://www.alfa.lt/straipsnis/149056 sakyčiau brangstant degalams nebloga alternatyva ateičiai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
waldasxl Paskelbta Spalio 19, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 19, 2008 kaip benza su vandeniu maišo tai pac esu mates .žmogus su žiguliuku 200 000 be motoro rėmonto nuvaževo ir dar butu važeves tik atgyveno tia žiguliukai. i korba vanduo ira labai paprasta paduoti kad maišytusi su benzu ,tiktais korbai jau praeitis . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Spalio 19, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 19, 2008 tj ir siaip i dyzeli vandens nesunku imaisyt - ipili kiek nori, o paskui viska "sumali" su ns siurbliu. Tik bijau jog tokio "atradimo" kuro aparatura gali neatlaikyt. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sigis Paskelbta Spalio 19, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 19, 2008 Manau, kad reikėtų pastoviai maišyti. O idėja verta dėmesio. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimazas Paskelbta Spalio 19, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 19, 2008 galiu garantuot kad si ideja nugrims kaip ir visos kitos panasios... kazka kuria, tipo gamins kazkada bet taip nieko ir nedaro. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
waldasxl Paskelbta Spalio 20, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 20, 2008 na na,pabandyk baka vandens ipylti,ir po to galėsi visiem papasakoti kaip siurbli keitei.če reik kažkoki prieda dėti kad teptusi plunžerinės poros.na o padirbus ir pastačius žiemai ar neužstriks purkštukai ,ar nesurudis? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Augytojas Paskelbta Spalio 20, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 20, 2008 Visa bėda tik tame, kad pastovėjus bake vandenėlis nusistos O jau prie minusinės mišinio temperatūros visas vandenėlis nusės prie paprasčiausios pirmos pasitaikiusios kliūties - tinkliuko ar filtro, ar mažos skylutės - kranelio kokio. Tai ir prasidės - reik primaišyt spirito, dar kokio velnio. Geriau tuomet gal naudot kokį difuzorių oro įsiurbime, už oro filtro, kad trauktų rūką? Nebandžiau niekad, čia tik prielaida. Taip nereiktų jo maišyt su DK ir garantuotai neturėtų įtakos kuro aparatųrai. Bet turbinai rūkas tirai turės įtakos. Kokios - nebandžiau. Greičiausia - neigiamos , turbininiams gal geriau sugalvot kaip įpurkšti į jau suspaustą orą. Tuo pačiu atauš. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Spalio 20, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 20, 2008 dyzeli su nitro nori padaryt? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kotiss Paskelbta Spalio 21, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2008 Radau įdomų straipsnį apie dyzeliniame variklyje naudojamą vandenį. http://www.alfa.lt/straipsnis/149056 sakyčiau brangstant degalams nebloga alternatyva ateičiai. nau ce tapati nesamone kaip ir bezas su atrobotke Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Spalio 21, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2008 Visa bėda tik tame, kad pastovėjus bake vandenėlis nusistos O jau prie minusinės mišinio temperatūros visas vandenėlis nusės prie paprasčiausios pirmos pasitaikiusios kliūties - tinkliuko ar filtro, ar mažos skylutės - kranelio kokio. Tai ir prasidės - reik primaišyt spirito, dar kokio velnio. Geriau tuomet gal naudot kokį difuzorių oro įsiurbime, už oro filtro, kad trauktų rūką? Nebandžiau niekad, čia tik prielaida. Taip nereiktų jo maišyt su DK ir garantuotai neturėtų įtakos kuro aparatųrai. Bet turbinai rūkas tirai turės įtakos. Kokios - nebandžiau. Greičiausia - neigiamos , turbininiams gal geriau sugalvot kaip įpurkšti į jau suspaustą orą. Tuo pačiu atauš. siaip jau stipriai forsuotuose benzininiuose varikliuose su turbo (tokie dragams skirti) kartais vanduo i kolektoriu ipuciamas kad dar labiau atausint ora ir sumazinti detnacijos tikimybe Detonacijos tikimybe mazeja del 2 priezasciu - vandens garu savybe mazint detonacija ir mazejanti misinio temperatura. dyzeliui vargu ar tai duos naudos, nes esme yra ta jog ispurksto kuro laselis turi vandens, kuris aukstoje temperaturoje garuodamas sudrasko laseli i dar mazesnius lasiukus. Jei kuras is vanduo bus atskirai - greiciausiai bus tik blogiau. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti