Jump to content

japoniski traktoriukai


gincia

Recommended Posts

Aš tai važiuodamas vieną dieną mačiau kaip pjovė veją prie benzo kolonėlės su tokia, tai tikrai gražiai atrodo nupjauta, ne ka prasčiau nei su sodo traktoriuku ar vejapjove. Dabar irgi po truputį ieškau su kuo reiks žolę pjaut sode, tai neapsisprendžiu ar mulčerį su plaktukais ar su peiliais, bet jeigu ne visur vien veją pjaut tai neįsivaizduoju optimalaus varianto

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

aš apie namus, kažkur  60 - 70 arų pjaunu.....iki šioliai pjoviau benzinine savaeige žolepjove tai užtrugdavo, maždaug  8 val. dabar nupjoviau su naujai nupirkta technika per 2 val. kažkur kur žolytė mažesnė tai pjovimo kokybė praktiškai nesiskiria nuo pjovimo su žolepjove, o kur didesnė tai žolepjovė nupjaudavo gražiau,.......o šeip tai patenkintas,pajunant kas savaite, o ne kas dvi, manau bus visai neblogai......dabar buvo nepjauta dvi savaitės ir žolės aukštis nuo 15 iki 35 cm. buvo 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pazystamas turi mulcerį todel as isigijau taip vadinama vejapjove, sendiena išbandziau....ir galima sakyti nusivyliau, bet geriau nei tas mulceris tai tikrai, bet didelę žole tai "lievai" pjauna mazyke jaigu vaziuoji lėtai tai pusė velnio, bet vis viena lieka dvi nenupjautos barzdelės .....na vienu zodziu turiu pora minciu kurias įgyvendines parašysiu kaip pavyko, o gal nepavyko :))

Mulčeris tai čia tas su velenu ir plaktukais? O kas blogai su mulčeriu? Beja, kur pirkai geo dm 150?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Mulčeris tai čia tas su velenu ir plaktukais? O kas blogai su mulčeriu? Beja, kur pirkai geo dm 150?

taip tas su velenu, jaigu tu nori sienauti 2 kartus per metus tai tiks ir mulceris, bet jau neistikek nusienautos pievos grožio  ir labai jau letai su juo dirbasi. Šita vejapjovė tai tinkama neaukstai žoliai ir nupjauna daug kokybiškiau negu mulčeris ir mažiau apkrauna traktoriu, vietas kur buvo maža žolyte nupjovė kaip benzininė žolepjovė ......pjaunant kas savaitę bus viskas ok.  pirkau vejapjovę pagal skelbimą naudotą.......pakeitus diržus ir vieno rato guoliukus dirba puikiai, pasirinkimu esu patenkintas, labiausiai traktoriuko.........pasakiškas patogumas ta hidrostatinė pavarų gėžė  apie visus medelius apipjoviau 10-15 cm. pirmyn, atgal,greičiau, lėčiau jokių problemų viskas pasikeičia vienu kojos judėsiu nei sankabų nei pavarų perjungimų.......pasitvertyti elektrą reikės ir bus idealus dalykas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš pilčiau ką gamintojas rekomenduoja, o tepalo prastumas ne nuo specifikacijos, o nuo gaminto, nepilk pigiausio ir bus neprastas. O skaičiai nurodo tepalo specifikaciją. Pirmas skaičius nurodo stingimą esant žemai temperatūrai, jei dirbi tik vasarą, užteks ir 15w30, ir pigesnis toks tepalas. Antras skaičius tepalo skystumas darbinėje temperatūroje, tai tau ir reik pilt kad antras skaičius 30 butu. Gali pilt pvz 10w30, skirtumo nebus, žiemą prie -20 dar nebus sustingęs, 15w30 panašiai prie -15 pradės stingti, bet jei vasara tik dirbi, tai koks skirtumas prie kiek stingsta.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, per savaitgali teko išardyti Mitsubisi dviejų  cilindru varikli, tai buvo gal ketvirtas japonu variklis kuriam keitėme žiedus. Traktorius pirktas 2007 metais, vienas savininkas Lietuvoje, pirktas kaip labai gero stovio pardavėjas tipo tik padaže. 1. Atsukam variklio paduona, keista juodas hermetikas tarpines nerasta. 2. Vožtuvu dangtelis tarpinė plius hermetikas, kažkaip keista prieš tai visur buvo tarpines be hermetiko. Pats įdomumas prasideda ištraukus stūmokli, to dar nebuvau matęs japonu varikliuose, pirštas užpresuotas švaistiklyje ir juda tik stūmoklyje,kažkada ardėme toki pati  satoh varikli, yanmar viskas buvo kaip mtz, pirštas sukosi švaistiklyje, ant stūmoklio štoparai. Gal kas pakomentuos kuris variantas čia originalas, aš manau kad tas kur pirštas presuotas į švaistikli. Vienas stūmoklis iš viršaus gerokai padaužytas, duobutės iki 2mm bet senos pajuodusios.   Pirkom Litechnijoj žiedus, diametras tiko tik viršutinis chromuotas žiedas buvo reikalingas 2mm. komplekte gavom 2,5mm teko pratekinti stūmokli. Prieš remontą kompresija buvo 19 , kūrėsi labai prastai po žiedu keitimu paliginus tai pasaka. Žiedai, tarpinė 66,34 eur, stūmokliu pratekinimas neišpresavus iš švaistiklio  30 eur.                

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Po pusmecio ziedai i elipse vel susoks ir bus tas pats rezultatas. Jei jau uzsiimi tai pragilzuok, kad butu rimtai darbas padarytas.

Aš nesu variklių meistras , kažkada tik užsiminėjau Jawos variklio remonto kol prireikdavo remontinio stūmoklio tai tikrai du kartus galima buvo pakeisti žiedus ir viskas buvo. MTZ variklis irgi po žiedu pakeitimu pakankamai ilgai dar dirbo, japonai su pakeistais žiedais dar dirba, išskyrus viena. Aš manau kad vis dėlto pirma nusidėvi žiedai, elipse gali atsirasti nebent keletą kartu pakeitus žiedus, gal aš klystu. Honingavimas ar kaip jis ten dar gerai matėsi. Kas dėl gilzavimo  tai kai man paaiškino ir parode  servise, kad iš naujos gilzės lieka po visu šlifavimu apie 1,5-2mm tikrai abejoju tokio remonto ilgaamžiškumu. Mano kolega tai dabar iseki 3 cilindru varikli ruošiasi vežti į Lenkija, šlifuoti cilindrus, pagal tos cilindrus pagamins stūmoklius, žiedus, tipo tai yra geriau nei gilzavimas.                

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...