Jump to content

Padekit del mtz 920.4 coman rail.


Recommended Posts

Sveiki baigiu pražilti dėl mtz 920.4 coman raill sistemos dinksta trauka apsukos nukrenta iki 1600-1700 po kiek laiko vėl atsiranda, tik užgesinus traktorių. Normali trauka sendiena visai nebeklauso islieka tos pacios 1600- 1700 apsukos. Išvaliau visus filtrus kaip pridera. Gal slėgio daviklis grybauja nežine fiskės visas prapučau kontaktu valykliu, vistiek nieko nepagerejo.Srauto matuokle neseniai nauja nusipirkau, nepagerejo vistiek tai atsirasdavo tai krisdavo apsukos ant kompo jokiu klaidu nemeto. Kas dar gali buti??????

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

9 minutes ago, ramunas23 said:

Sveiki baigiu pražilti dėl mtz 920.4 coman raill sistemos dinksta trauka apsukos nukrenta iki 1600-1700 po kiek laiko vėl atsiranda, tik užgesinus traktorių. Normali trauka sendiena visai nebeklauso islieka tos pacios 1600- 1700 apsukos. Išvaliau visus filtrus kaip pridera. Gal slėgio daviklis grybauja nežine fiskės visas prapučau kontaktu valykliu, vistiek nieko nepagerejo.Srauto matuokle neseniai nauja nusipirkau, nepagerejo vistiek tai atsirasdavo tai krisdavo apsukos ant kompo jokiu klaidu nemeto. Kas dar gali buti??????

tokiu atveju geriause butu mest ta raila laukt ir det sena gera mtz kuro sistema, dar klausimas ar is kanistru pili kura ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką tik, ramunas23 said:

Na taip tenka visada pilti is kanistru bet svarus kuras tikrai pilasi

Na o visa coman raill sistema ismesti labai brangus reikalas teiravausi.

 

 

is kanistru pilant didziause blogybe atrodo kad svarus bet taip nera sena rusiska technika nelabai bijo is kanistru, sita blogybe bent kiek zumazint alima pilant kanistre palikant kokius 200gramu kuro, o su reilu tai ko tuoliau tuo blogiau tik bus

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

33 minutes ago, manttys said:

 

Jaigu kuras

 

1 minute ago, rimvydas1 said:

Nesu su belarus susidures, bet gal panasiai bus kaip masinai, pabandyk praplauti slegio davikli.

Bandziau daug kartu visaip ploviau ir fiskes puciau laidu sausinimui nieko nepadeda tai asiranda tai pradinksta apsukos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1 valandą ago , ramunas23 said:

neuzsikise viskas normaliai;( gal siurblys baigias?? arba slegio reguliatorius.?

Na gal siurblys..bet sunku patiket tuom... Tikrinai kuro paeimo žarna is bako?  Buna stuceriai viskas gerai..bet viduj atsilupineja gumos..ir traukdamas kura siurblys uzspaudzia zarna..ir viskas..neber traukos ir gesta.. 

Bandyk tiesiog su ranka paspaudyt paeimo žarna...jei ji bloga tai turetu but labai minksta ;) kad siurblys taip greit nusibaigtu nzn..netikiu..mano jau 5000m/h    daviklis gal..reikia tikrint ;) bet bandyk su kurp paeimimu pirma ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

14 valandas ago , Audrius08 said:

Na gal siurblys..bet sunku patiket tuom... Tikrinai kuro paeimo žarna is bako?  Buna stuceriai viskas gerai..bet viduj atsilupineja gumos..ir traukdamas kura siurblys uzspaudzia zarna..ir viskas..neber traukos ir gesta.. 

Bandyk tiesiog su ranka paspaudyt paeimo žarna...jei ji bloga tai turetu but labai minksta ;) kad siurblys taip greit nusibaigtu nzn..netikiu..mano jau 5000m/h    daviklis gal..reikia tikrint ;) bet bandyk su kurp paeimimu pirma ;)

Dekui pabandysiu:)

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Kazkas panasaus daresi ir mum, tik kad kompe klaida dar mete, kad per zemas slegis reile. Realiai nei mestrai bedos rado nei tie ju kompai ka rode, nes jie turi tik pradini softa ir kazkuriam laikui buvo gave rakta pilnai prieeigai, o dabar mato tik bendrus duomenis bet jokiu live data duomenu....pasijunges kompa bijo traktoriu uzsivesti, programa nereguoja i akseleratoriu ir jokiu kalibravimu.....nors programoje maciau tas opcijas, ir pas mus atseit buvo meistras kuris turi ta pilna programa .....  

Surasysiu ka darem mes ir meistrai:

pakeitem absoliuciai visas kuro slangas, filtrus (net du kartus)

ant filtro kur yra korpuse pompele, ten gyvena voztuveliai, nemegsta net plauko, bet nuo kuro apauga krastai apnasom, reikia tikrinti, plauti ir valyti.

uz sedynes po palange gyvena kompai, vienas yra su saugikliais, tikrino kontrolke, nors saugikliai buvo geri. Perverze visus laidus, kazkiek buvo laisvi.

lindo i prieki prie akumu, sveite visas klemas ir ypatingai kruopsciai vale saugiklius ir kontaktus kur desineje priekyje sueina pliusai nuo akumo (tie pliusai eina i traktoriaus gala i kompus).

lupo veleno ir siurblio padieties daviklius ir fiziskai ziurejo uzdegimo kampus, nes atseit buna kad atsilaisvina veleno skyvas ir nusimusa degimas.....

is koliko eme ir plove ta suodziu davikli prie kurio visi cia lituojam varzas

prie vairo yra knopke su traktoriaus vaizdu, nulupus ja, po ja randasi skaitmenine panele. Ten mlia jis sumaige kazkurioje padetyje tris nulius (reiksme buvo kazkas 4xx) sita vieta pamirsau paklausti uz ka atsakinga :(

ai, gale prie pagrindinio kompo ziurejo fiskes takelius, nes sako buna uzsilauzusiu. Tikrinom ir prie variklio kur netoli filtru yra dvi apvalios jungtys, vienoje radom kad adatele uzlauzusi takeli buvo, bet kontaktas turejo ten buti...

tai va po tokiu samaninimu ir sokiu su kardais mes ji vel paleidom darbuotis. O simtomai buvo tokie, kad jis is pradziu ribojo sukius o galiausiai imdavo ir uzgesdavo. Su starteriu neuzkursi, bet su trosu be problemu ir taip gal valandai, gal pusvalandziui ir vel viskas is naujo :)

 

 

 


 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

niekada nesidomėjau, bet kokia šitam urode kuro sistema stovi? bosch, siemens, delphi? paskutinės žinutės autoriaus bėda tai panaši į tai, kad railo slėgį numeta į purkštukų grįžtamą ir užtat gęsta. arba laidyno bėdos.

 

kita bėda, bet su ja nieko nepadarysi ir liečia bosch sistemą bet kurioje auto: sumontuota bosch sistema, bet tai pasiekiama per gamintojo kompą (chrysler, fiat, chreno ir t.t.) - gamintojo sistema su diagnostiniu prisijungimu elgiasi kaip nori. universaliu prietaisu tai užsisantykiauji, o orginalų pvz reno laidą su programa nupirkt - brangokoka., bosch KTS sistema tokio urodo neima..ir žaliuoji..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

6 valandas ago , lobis said:

Kazkas panasaus daresi ir mum, tik kad kompe klaida dar mete, kad per zemas slegis reile. Realiai nei mestrai bedos rado nei tie ju kompai ka rode, nes jie turi tik pradini softa ir kazkuriam laikui buvo gave rakta pilnai prieeigai, o dabar mato tik bendrus duomenis bet jokiu live data duomenu....pasijunges kompa bijo traktoriu uzsivesti, programa nereguoja i akseleratoriu ir jokiu kalibravimu.....nors programoje maciau tas opcijas, ir pas mus atseit buvo meistras kuris turi ta pilna programa .....  

Surasysiu ka darem mes ir meistrai:

pakeitem absoliuciai visas kuro slangas, filtrus (net du kartus)

ant filtro kur yra korpuse pompele, ten gyvena voztuveliai, nemegsta net plauko, bet nuo kuro apauga krastai apnasom, reikia tikrinti, plauti ir valyti.

uz sedynes po palange gyvena kompai, vienas yra su saugikliais, tikrino kontrolke, nors saugikliai buvo geri. Perverze visus laidus, kazkiek buvo laisvi.

lindo i prieki prie akumu, sveite visas klemas ir ypatingai kruopsciai vale saugiklius ir kontaktus kur desineje priekyje sueina pliusai nuo akumo (tie pliusai eina i traktoriaus gala i kompus).

lupo veleno ir siurblio padieties daviklius ir fiziskai ziurejo uzdegimo kampus, nes atseit buna kad atsilaisvina veleno skyvas ir nusimusa degimas.....

is koliko eme ir plove ta suodziu davikli prie kurio visi cia lituojam varzas

prie vairo yra knopke su traktoriaus vaizdu, nulupus ja, po ja randasi skaitmenine panele. Ten mlia jis sumaige kazkurioje padetyje tris nulius (reiksme buvo kazkas 4xx) sita vieta pamirsau paklausti uz ka atsakinga :(

ai, gale prie pagrindinio kompo ziurejo fiskes takelius, nes sako buna uzsilauzusiu. Tikrinom ir prie variklio kur netoli filtru yra dvi apvalios jungtys, vienoje radom kad adatele uzlauzusi takeli buvo, bet kontaktas turejo ten buti...

tai va po tokiu samaninimu ir sokiu su kardais mes ji vel paleidom darbuotis. O simtomai buvo tokie, kad jis is pradziu ribojo sukius o galiausiai imdavo ir uzgesdavo. Su starteriu neuzkursi, bet su trosu be problemu ir taip gal valandai, gal pusvalandziui ir vel viskas is naujo :)

 

 

 


 

O dabar kaip traktorius po sitos patikros nebemeta apsuku? Ar buna kartais?

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

On 2017-01-24 at 20:33, ramunas23 said:

Sveiki baigiu pražilti dėl mtz 920.4 coman raill sistemos dinksta trauka apsukos nukrenta iki 1600-1700 po kiek laiko vėl atsiranda, tik užgesinus traktorių. Normali trauka sendiena visai nebeklauso islieka tos pacios 1600- 1700 apsukos. Išvaliau visus filtrus kaip pridera. Gal slėgio daviklis grybauja nežine fiskės visas prapučau kontaktu valykliu, vistiek nieko nepagerejo.Srauto matuokle neseniai nauja nusipirkau, nepagerejo vistiek tai atsirasdavo tai krisdavo apsukos ant kompo jokiu klaidu nemeto. Kas dar gali buti??????

yra tik vienas sprendimo budas, deti paprasta sistema , nes su ta uzsiknisi

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...