Donatas Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Sveiki taigi gal kam teko susidurti? Koki generatoriu galingiausia eina ideti i Golf 2 siandien servise pakeite pakaitinimo zvakes, tai salia mokvezon uzsukau ir 74Ah akuma nupirkau, bet pasirodo generatorius pas mane tik 45Ah Gal kam teko detis zinau kad yra 65Ah generatoriai ir jie tinka puikiai, bet akumas tai 74Ah norisi pilnai pakrauta tureti, visgi dyzelis ir dar ziema noretusi kad be priekaistu kurtusi. Tai isivaizduoju kad generatorius turi buti bent jau apie 74-80Ah o ar tokiu yra sake yra 90Ah generatoriai bet sake kad jau per stiprus ir akumas suvirs kaip is tikro? O gal kas turite isarde ir turite toki generatoriu parduoti? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Sekantis darbas įsidėti tanko starterį....................................., kad nereikėtų kuro į kolonėlę užsukinėti Pakraus tau ir šitas generatorius. Akumuliatoriai išverda nuo perdidelės krovimo įtampos - virš 14,5V Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Donatas Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 17, 2010 bet tai 45Ah generatorius nesukurs 74Ah krovimo galios juk. Juk akumas bus nedakrautas? Tai koks tolkas bus is akumo jei jis 74Ah bet ikrautas iki 45Ah? Ar as cia kazko nesuprantu? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Tam tavo akumui užtenka 7 amperų įkrovimui. Vat jeigu prisidėsi 10 hologenų po 55w ir varysi ieškoti savo juodgalvių po mišką, tada tavo generatorius nepajėgs maitinti visų prietaisų ir dalį srovės naudos iš akumo O jeigu viskas tvarkinga tovo mašiniukyje turi tikrai įkrauti ir 45A generatorius. Nebent važinėji po užkūrimo tik 200 metrų Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Donatas Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Tada dar vienas loginis klausimas tai jei jau taip tinka generatorius kodel visu negamina tik 45Ah generatoriu kodel tada tuose paciuose golfuose buna ir 45 ir 55 ir 65Ah generatoriai? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zvanas Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Matyt, todel kad buna didesnis energijos suvartojimas, daugiau prietaisu ir pan. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Tada dar vienas loginis klausimas tai jei jau taip tinka generatorius kodel visu negamina tik 45Ah generatoriu kodel tada tuose paciuose golfuose buna ir 45 ir 55 ir 65Ah generatoriai? Pas mane golfe,pvz.generatorius 120A,akumas kažkas apie 80 Ah. Bet ir yra,kam tuos amperus valgyti.Amperais srovė matuojama,o ne Ah.Šiaip skirtingus daro dėl skirtingų regionų klimatinių sąlygų ir dėl skirtingo automobilio elektrinės įrangos galingumo. Palyginimui,JD 6230 traktoriui 90A ir 110Ah.Taip,kad ryšio tarp generatoriaus A ir akumo Ah,kaip ir nėra. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
beleris Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 17, 2010 pritariu Donatai,visi komentarai i tavo klausima teisingi... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Donatas Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 17, 2010 nu va buvau pas broli uzsukes sake kad irgi cholkoze kai kraudavo 50Ah akumus traktoriams tai nustatydavo 5A srove, tai sake jei 74Ah tai sake realiai reikia 7,4A sroves. Idomi ta matematika su akumuliatoriais. Nu tai kol kas ziuresiu matysiu po savaitgalio kaip tas naujasis 74Ah akumas laikys su 45Ah generatoriumi. Jei matysiu kad darosi lepsis vadinasi beda aiski, arba generatorius nebe 14,5V paduoda reiks pasitikrinti ryt maz pati rele bloga. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Sujungus šviesas ir pečiuką, užvestu varikliu negali būti mažiau 13,8V ir daugiau 14,5V. Jei turi testerį lengvai išmatuosi Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Donatas Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Sujungus šviesas ir pečiuką, užvestu varikliu negali būti mažiau 13,8V ir daugiau 14,5V. Jei turi testerį lengvai išmatuosi Taip turiu tik reikia stalciuj vakare pasiknisti ir susirasti Tai uztenka nusiimti + klema ir prie jo priliesti matavimui taip? Mases atjungineti nuo akumo nebutina? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Nieko nereikia atjunginėti. Užvedi variklį ir prie akumuliatoriaus klemų lygiagrečiai prijungi testerį. Turi rodyti 13,8-14,5V. Paskiau sujungi pečiuką ir šviesas - turi rodyti ne mažiau 13,8V. Jei mažiau, generatorių reikia remontuoti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zvanas Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 17, 2010 audinej tai kabinoj dacikas yra Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
K_Nerijus Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 17, 2010 audinej tai kabinoj dacikas yra kabinoj rodiklis turetu buti. Grudass viska teisingai paaiskino pradziai pamatuok ir jei vazineji lanbai trumpais atstumais gali ir neikrauti pilnai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Donatas Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 17, 2010 bet leiskit paklausti ar tikrai nereikia nujungti nuo akumo klemo? Akumas nenumazins sroves? Kazkur skaiciau kad butinai reikia nuimti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 17, 2010 bet leiskit paklausti ar tikrai nereikia nujungti nuo akumo klemo? Akumas nenumazins sroves? Kazkur skaiciau kad butinai reikia nuimti. 100% nereikia. Nuimdamas klemą nuo akumuliatoriaus, kai automobilis užkurtas , rizikuoji visa elektronika, kuri yra automobilyje (žinoma, antram golfe jos beveik nėra, bet vistiek). Kaip minėjo kolegos - testerį statai matuoti nuolatinei įtampai (DC) ir jungi prie akumuliatoriaus klemų. Sujungi visus prietaisus automobilyje ir žiūri, ką rodo testeris. Akumuliatoriaus krovimas srove , lygia 1/10 jo talpos tėra tik pardavėjų išmislas. Iš tikro reikia krauti maža srove ir ilgą laiką, tada akumuliatorius bus ilgai gyvas. Taipogi reguliariai, net ir kasdien eksploatuojant automobilį, reikia tikrintai akumuliatoriaus įkrovimo lygį (matuojant jo elektrolito tankį). Reikia taip pat sekti elektrolito lygį, esant reikalui papildyti distiliuotu vandeniu ir pakrauti, iki elektrolito tankis pasieks normą t.y. 1,27 . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Donatas Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 17, 2010 bet leiskit paklausti ar tikrai nereikia nujungti nuo akumo klemo? Akumas nenumazins sroves? Kazkur skaiciau kad butinai reikia nuimti. 100% nereikia. Nuimdamas klemą nuo akumuliatoriaus, kai automobilis užkurtas , rizikuoji visa elektronika, kuri yra automobilyje (žinoma, antram golfe jos beveik nėra, bet vistiek). Kaip minėjo kolegos - testerį statai matuoti nuolatinei įtampai (DC) ir jungi prie akumuliatoriaus klemų. Sujungi visus prietaisus automobilyje ir žiūri, ką rodo testeris. Akumuliatoriaus krovimas srove , lygia 1/10 jo talpos tėra tik pardavėjų išmislas. Iš tikro reikia krauti maža srove ir ilgą laiką, tada akumuliatorius bus ilgai gyvas. Taipogi reguliariai, net ir kasdien eksploatuojant automobilį, reikia tikrintai akumuliatoriaus įkrovimo lygį (matuojant jo elektrolito tankį). Reikia taip pat sekti elektrolito lygį, esant reikalui papildyti distiliuotu vandeniu ir pakrauti, iki elektrolito tankis pasieks normą t.y. 1,27 . o ar 1/10 akumo galingumo tai jau nebus maza srove? tik siaip idomu. O elektrolito tankis su kuom matuojamas? ir kaip? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Gruodžio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 17, 2010 o ar 1/10 akumo galingumo tai jau nebus maza srove? tik siaip idomu. O elektrolito tankis su kuom matuojamas? ir kaip? Kraunu savo autoūkio akumuliatorius apie 2 A srove ir kokią 3...4 paras (tol, kol elektrolito tankis pasidaro 1,27). Kuo didesne srove krausi, tuo trumpiau tarnaus akumuliatorius. Tankiui matuoti naudojami areometrai, na va, kažkas panašaus: Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Gruodžio 18, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 18, 2010 Pabandžiau prisiminti golf mk2 ir paskaičiuoti,kiek jame yra elektros naudotojų.Jei golfe priekiniai žibintai viengubi,t.y. 2 H4 lemputės,tai bendras elektros sunaudojimas max. 500 vatų.Čia jau viską sujungus. 500 vatų dalinam iš 14 voltų.Gaunasi 36 amperai.9A bet kokiu atveju lieka akumui.Relė su šepetėliais būna 14 ir 14,5V.Jei generatorius ne prancūziškas,tai pakeisti visai paprasta ir kainuoja apie 15 litų. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Donatas Paskelbta Gruodžio 18, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 18, 2010 na va pamatavau su testeriu kai uzvestas su sviesom ir peciuku rodo ~14,21, ijungus priesrukines ir galinio stiklo pasildyma nukrenta iki ~13,96. Tokia kombinacija: Tolimos Sviesos, peciukas - krenta iki ~12,89 beje pas mane keturakis golfas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Gruodžio 18, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 18, 2010 Teisingai darant reiketu daryt taip. Uzvest ir pavazinet kokias 5 min. Tik uzvedus protinga matyti kokius 12.7V. Maziausiai per 5min. akumuliatosrius isikrauna kiek jam truksta. Esant laisvoms apsukoms nieko neijungus turi but 14 - 14.4V, ijungus sviesas ir esant sukiams 1500 ir daugiau turi niekas zenkliai nesikeist. Esant laisviems sukiams gali kristi ir iki 13V. Amperazas didinamas generatoriu jei buna papildomi tolimu sviesu zibintai, priesrukiniai, kondicionierius ir panasiai. Aisku galingesnis generatorius niekada nemaiso. O toks galfas vaziuodamas su sveisomis ir peciuku naudoja apie 15 amperu. Ir dar, generatoriu srove matuojama amperais (A). Tad prasytumem jo pasitaisyti ir prie generatoriaus nerasyti Ah Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti