Jump to content

MTZ voztuvo tarpeliu regulevimas


Recommended Posts

Sveiki, kas gali paaiskint paprastai ir suprantamai, kaip atreguliuoti voztutuvu tarpelius po tarpines keitimo? Skaiciau mtz knyga rusiska tai nelabai supratau, aisku tik tiek kad tarpelis saltam turi but 0,4mm ir dar ten uzsimenama, kad reikia ikisti atvirksciai varzta kur prie smagracio sukasi... bet kaip pagal taisykles sukti varikli ,kad tuos tarpelius teisingai ismatuot...???

Patarkit nes ryt noriu atreguliuoti. ACIU.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 74
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Paskelbtos nuotraukos

Sveiki, kas gali paaiskint paprastai ir suprantamai, kaip atreguliuoti voztutuvu tarpelius po tarpines keitimo? Skaiciau mtz knyga rusiska tai nelabai supratau, aisku tik tiek kad tarpelis saltam turi but 0,4mm ir dar ten uzsimenama, kad reikia ikisti atvirksciai varzta kur prie smagracio sukasi... bet kaip pagal taisykles sukti varikli ,kad tuos tarpelius teisingai ismatuot...???

Patarkit nes ryt noriu atreguliuoti. ACIU.

nusisuki nuo kuro siurblio kuro vamzdelius uzsidedi prieki ant skivo verzlės rakta ir suki . pirmam stuceriuke kuras miztels - pirmo cilindro voztuvus reguliouji, antram - antro ...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kas gali paaiskint paprastai ir suprantamai, kaip atreguliuoti voztutuvu tarpelius po tarpines keitimo? Skaiciau mtz knyga rusiska tai nelabai supratau, aisku tik tiek kad tarpelis saltam turi but 0,4mm ir dar ten uzsimenama, kad reikia ikisti atvirksciai varzta kur prie smagracio sukasi... bet kaip pagal taisykles sukti varikli ,kad tuos tarpelius teisingai ismatuot...???

Patarkit nes ryt noriu atreguliuoti. ACIU.

nusisuki nuo kuro siurblio kuro vamzdelius uzsidedi prieki ant skivo verzlės rakta ir suki . pirmam stuceriuke kuras miztels - pirmo cilindro voztuvus reguliouji, antram - antro ...

o tikslesnio ir paprastesnio budo nera? nes manau nelabai tikslu i ta myztelejima orentuotis ....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kas gali paaiskint paprastai ir suprantamai, kaip atreguliuoti voztutuvu tarpelius po tarpines keitimo? Skaiciau mtz knyga rusiska tai nelabai supratau, aisku tik tiek kad tarpelis saltam turi but 0,4mm ir dar ten uzsimenama, kad reikia ikisti atvirksciai varzta kur prie smagracio sukasi... bet kaip pagal taisykles sukti varikli ,kad tuos tarpelius teisingai ismatuot...???

Patarkit nes ryt noriu atreguliuoti. ACIU.

nusisuki nuo kuro siurblio kuro vamzdelius uzsidedi prieki ant skivo verzlės rakta ir suki . pirmam stuceriuke kuras miztels - pirmo cilindro voztuvus reguliouji, antram - antro ...

o tikslesnio ir paprastesnio budo nera? nes manau nelabai tikslu i ta myztelejima orentuotis ....

:lol: tikslesnio nerasi tai tikrai... ir paprastesnio, galiu jei nori laipsniais isdestyt nuo pirmo cilindro mirties tasko pagal cilindru eilės tvarka tik abejojiu ar suprasi jei jau cia tau per sudetinga...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:lol: tikslesnio nerasi tai tikrai... ir paprastesnio, galiu jei nori laipsniais isdestyt nuo pirmo cilindro mirties tasko pagal cilindru eilės tvarka tik abejojiu ar suprasi jei jau cia tau per sudetinga...

pas tai pagal kbyga reguliavau susirandi mirties taska ir davai pagal cilindru eiles tvarka labai paprastai ir puikiai reguliuojasi tik trapelis ne 0.4mm o iki 0.3 berods

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:lol: tikslesnio nerasi tai tikrai... ir paprastesnio, galiu jei nori laipsniais isdestyt nuo pirmo cilindro mirties tasko pagal cilindru eilės tvarka tik abejojiu ar suprasi jei jau cia tau per sudetinga...

pas tai pagal kbyga reguliavau susirandi mirties taska ir davai pagal cilindru eiles tvarka labai paprastai ir puikiai reguliuojasi tik trapelis ne 0.4mm o iki 0.3 berods

na, man visada specas reguliuodavo, bet tam 2 zmoniu reik. viekas velena suka, o kitas laukia, kol isiurbimo voztuva stumeklis kelt pades virsuj. visada budavo sureguliuota idealiai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:lol: tikslesnio nerasi tai tikrai... ir paprastesnio, galiu jei nori laipsniais isdestyt nuo pirmo cilindro mirties tasko pagal cilindru eilės tvarka tik abejojiu ar suprasi jei jau cia tau per sudetinga...

pas tai pagal kbyga reguliavau susirandi mirties taska ir davai pagal cilindru eiles tvarka labai paprastai ir puikiai reguliuojasi tik trapelis ne 0.4mm o iki 0.3 berods

na, man visada specas reguliuodavo, bet tam 2 zmoniu reik. viekas velena suka, o kitas laukia, kol isiurbimo voztuva stumeklis kelt pades virsuj. visada budavo sureguliuota idealiai.

nelabai supratau kaip cia tas stumoklis voztuvus kilnoje :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:lol: tikslesnio nerasi tai tikrai... ir paprastesnio, galiu jei nori laipsniais isdestyt nuo pirmo cilindro mirties tasko pagal cilindru eilės tvarka tik abejojiu ar suprasi jei jau cia tau per sudetinga...

pas tai pagal kbyga reguliavau susirandi mirties taska ir davai pagal cilindru eiles tvarka labai paprastai ir puikiai reguliuojasi tik trapelis ne 0.4mm o iki 0.3 berods

na, man visada specas reguliuodavo, bet tam 2 zmoniu reik. viekas velena suka, o kitas laukia, kol isiurbimo voztuva stumeklis kelt pades virsuj. visada budavo sureguliuota idealiai.

Taip Raimisx ir reguliuojam :eusa-clap:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

reguliuotojas, uzdejes rakta, voztuva su jega nuspausdavo zemyn, ir kiekviena voztuva reguliuodavo vadinamam mirties taske, suspaudimo momentu.

:D turėjo reguliuotojas gan slapias but kol voztuvus sureguliudavo... o jei dar seskė ar astunkė... :eusa-doh:

:lol::lol::lol:

prajuokinai. joks ne slapias. su 14 kilpiniu raktu laaabai nesunkiai nusispaudzia :lol::lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Daug kas is jaunimo nebemoka sureguliuot voztuvu, net nelabai isivaizduoja kaip tai daroma :) o kaip kaimas, ti ir rasyt nelabai gaunas. Labai jau akis bado temos antraste "regulevimas", atsiprasau uz priekabuma.

Rasiau jau kazkur kazkada kad gerai dirbusio variklio su plokstelem nebereguliuoja nes lapkese pasidaro duobutes, o i ja ploksteles neikisi. Reguliuojasi siltas ir "na glaz", bet tam patirties reik. Sep geriau jau tegu materka klaksi su didesniais tarpeliais negu kad tarpai bus mazi ir voztuvai apdegs.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Daug kas is jaunimo nebemoka sureguliuot voztuvu, net nelabai isivaizduoja kaip tai daroma :) o kaip kaimas, ti ir rasyt nelabai gaunas. Labai jau akis bado temos antraste "regulevimas", atsiprasau uz priekabuma.

Rasiau jau kazkur kazkada kad gerai dirbusio variklio su plokstelem nebereguliuoja nes lapkese pasidaro duobutes, o i ja ploksteles neikisi. Reguliuojasi siltas ir "na glaz", bet tam patirties reik. Sep geriau jau tegu materka klaksi su didesniais tarpeliais negu kad tarpai bus mazi ir voztuvai apdegs.

Reguliavom su plokstelem viskas tvarkoj dirba varikliukas kaip laikrodukas :eusa-whistle: tiesa bielikas tik 2200mt tepradirbes

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na del isdilimu galiu patarti toki "be plokstelini" reguliavima kuris bus geresnis nei "sglazu". Kiekvienas sriegis turi "sriegio zingsni" sakykim jis yra 0,3 (tikrai nezinau koks voztuvu reguliavimo varztu toki skaiciu parinkau kad paprasciau butu ), vadinasi pasistacius voztuvus reguliavimui susukam varzta kol dings tarpelis ir atsukam viena pilna apsukim - tarpelis bus 0,3

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Voztuvus reguliuoti senam varikliui kaip ir minejo Blakis geriausia sglazu, aisku tam reikia patirties, pirma karta reguliuodamas nepajausi kur bus tas 0,3 mm, be to noriu pataisyti Blaki- reguliavimas atliekamas saltam varikliui :eusa-naughty: , tarpelis kompensuoja detaliu issipletima varikliui uzkaitus, butent ir rekomenduojama sglazu reguliujant geriau didesni tarpeliai, kad uzkaitus nebutu nuspaustas voztuvas, reguliojant su plokstelemis senam varikliui tarpeliai tarpeliai bus visada didesni.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

varšto sriegio žingsnis 1 t.y.1mm.-vienas sūkis

tiesa del sio budo, truputi abejoju ar kas gausis, teoriskai atrodo geras budas, bet praktiskai :icon-question::icon-question::icon-question: , paciame sriegyje gali buti kazkoks laisvumas, dar toks pastebejimas lyg sureguliuoji tarpas geras uzverzi kontverzle, o jis eme ir pasikeite, ir suki is naujo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko ten blatno nematau. pirma tai atsisuki purktuku vamsdukus ir lauki poto dar patikrini su voztuvu ar tikrai stumoklis virsuje. O seka eina 1-3-4-2. Isiurbimo didesni tarpai, ismetimo mazesni, po keliu darbo valandu persiregulioji ant karsto

:eusa-naughty: laikas pamirst tuos didesnius ar mazesnius tarpelius, ce tj buvo sugalvojes rusas pries daug metu kad padidintu suspaudima degimo kameroj, bet tada lieka deginiu kameroj, prasideda visoki purkstuku , ziedu uzdegimai, tarpiniu keitaliojimai. dabar mtz inzinieriai siek tiek patobulejo ir jau daro vienodus tarpelius po 0,25.isbandziau sy deriny beveik visiem dyzelinim traktoriu varikliam(rusisku) ir pasitvirtino, daug svelniau variklis dirba nei trauka nei degalu sanaudos nenukencia.beto reguliaujant seno variklio voztuvus, jei ranka siektik pratus prie varztu ir yrankiu labai gerai susireguliuoja su tarpikliu kad ir tuo 0,25 mm.tik reikia sukt kad siek tiek yspaustu, bet neperdaug, nes turi pirstais paemus issitraukt tarpiklis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...