Traktorius Paskelbta Birželio 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 7, 2010 Sveiki, kas gali paaiskint paprastai ir suprantamai, kaip atreguliuoti voztutuvu tarpelius po tarpines keitimo? Skaiciau mtz knyga rusiska tai nelabai supratau, aisku tik tiek kad tarpelis saltam turi but 0,4mm ir dar ten uzsimenama, kad reikia ikisti atvirksciai varzta kur prie smagracio sukasi... bet kaip pagal taisykles sukti varikli ,kad tuos tarpelius teisingai ismatuot...??? Patarkit nes ryt noriu atreguliuoti. ACIU. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Birželio 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 7, 2010 Sveiki, kas gali paaiskint paprastai ir suprantamai, kaip atreguliuoti voztutuvu tarpelius po tarpines keitimo? Skaiciau mtz knyga rusiska tai nelabai supratau, aisku tik tiek kad tarpelis saltam turi but 0,4mm ir dar ten uzsimenama, kad reikia ikisti atvirksciai varzta kur prie smagracio sukasi... bet kaip pagal taisykles sukti varikli ,kad tuos tarpelius teisingai ismatuot...???Patarkit nes ryt noriu atreguliuoti. ACIU. nusisuki nuo kuro siurblio kuro vamzdelius uzsidedi prieki ant skivo verzlės rakta ir suki . pirmam stuceriuke kuras miztels - pirmo cilindro voztuvus reguliouji, antram - antro ... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Traktorius Paskelbta Birželio 7, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 7, 2010 Sveiki, kas gali paaiskint paprastai ir suprantamai, kaip atreguliuoti voztutuvu tarpelius po tarpines keitimo? Skaiciau mtz knyga rusiska tai nelabai supratau, aisku tik tiek kad tarpelis saltam turi but 0,4mm ir dar ten uzsimenama, kad reikia ikisti atvirksciai varzta kur prie smagracio sukasi... bet kaip pagal taisykles sukti varikli ,kad tuos tarpelius teisingai ismatuot...???Patarkit nes ryt noriu atreguliuoti. ACIU. nusisuki nuo kuro siurblio kuro vamzdelius uzsidedi prieki ant skivo verzlės rakta ir suki . pirmam stuceriuke kuras miztels - pirmo cilindro voztuvus reguliouji, antram - antro ... o tikslesnio ir paprastesnio budo nera? nes manau nelabai tikslu i ta myztelejima orentuotis .... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Birželio 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 7, 2010 Sveiki, kas gali paaiskint paprastai ir suprantamai, kaip atreguliuoti voztutuvu tarpelius po tarpines keitimo? Skaiciau mtz knyga rusiska tai nelabai supratau, aisku tik tiek kad tarpelis saltam turi but 0,4mm ir dar ten uzsimenama, kad reikia ikisti atvirksciai varzta kur prie smagracio sukasi... bet kaip pagal taisykles sukti varikli ,kad tuos tarpelius teisingai ismatuot...???Patarkit nes ryt noriu atreguliuoti. ACIU. nusisuki nuo kuro siurblio kuro vamzdelius uzsidedi prieki ant skivo verzlės rakta ir suki . pirmam stuceriuke kuras miztels - pirmo cilindro voztuvus reguliouji, antram - antro ... o tikslesnio ir paprastesnio budo nera? nes manau nelabai tikslu i ta myztelejima orentuotis .... tikslesnio nerasi tai tikrai... ir paprastesnio, galiu jei nori laipsniais isdestyt nuo pirmo cilindro mirties tasko pagal cilindru eilės tvarka tik abejojiu ar suprasi jei jau cia tau per sudetinga... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Traktorius Paskelbta Birželio 7, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 7, 2010 buciau dekingas paaiskinkit gal kaip suprasiu... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Birželio 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 7, 2010 tikslesnio nerasi tai tikrai... ir paprastesnio, galiu jei nori laipsniais isdestyt nuo pirmo cilindro mirties tasko pagal cilindru eilės tvarka tik abejojiu ar suprasi jei jau cia tau per sudetinga... pas tai pagal kbyga reguliavau susirandi mirties taska ir davai pagal cilindru eiles tvarka labai paprastai ir puikiai reguliuojasi tik trapelis ne 0.4mm o iki 0.3 berods Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Birželio 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 7, 2010 buciau dekingas paaiskinkit gal kaip suprasiu... jei rusu supranti tai knygoj labai aiskiai parasyta as nesupratau tai tevas isverte Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Birželio 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 7, 2010 tikslesnio nerasi tai tikrai... ir paprastesnio, galiu jei nori laipsniais isdestyt nuo pirmo cilindro mirties tasko pagal cilindru eilės tvarka tik abejojiu ar suprasi jei jau cia tau per sudetinga... pas tai pagal kbyga reguliavau susirandi mirties taska ir davai pagal cilindru eiles tvarka labai paprastai ir puikiai reguliuojasi tik trapelis ne 0.4mm o iki 0.3 berods na, man visada specas reguliuodavo, bet tam 2 zmoniu reik. viekas velena suka, o kitas laukia, kol isiurbimo voztuva stumeklis kelt pades virsuj. visada budavo sureguliuota idealiai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Birželio 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 7, 2010 tikslesnio nerasi tai tikrai... ir paprastesnio, galiu jei nori laipsniais isdestyt nuo pirmo cilindro mirties tasko pagal cilindru eilės tvarka tik abejojiu ar suprasi jei jau cia tau per sudetinga... pas tai pagal kbyga reguliavau susirandi mirties taska ir davai pagal cilindru eiles tvarka labai paprastai ir puikiai reguliuojasi tik trapelis ne 0.4mm o iki 0.3 berods na, man visada specas reguliuodavo, bet tam 2 zmoniu reik. viekas velena suka, o kitas laukia, kol isiurbimo voztuva stumeklis kelt pades virsuj. visada budavo sureguliuota idealiai. nelabai supratau kaip cia tas stumoklis voztuvus kilnoje Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Birželio 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 7, 2010 reguliuotojas, uzdejes rakta, voztuva su jega nuspausdavo zemyn, ir kiekviena voztuva reguliuodavo vadinamam mirties taske, suspaudimo momentu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Birželio 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 7, 2010 tikslesnio nerasi tai tikrai... ir paprastesnio, galiu jei nori laipsniais isdestyt nuo pirmo cilindro mirties tasko pagal cilindru eilės tvarka tik abejojiu ar suprasi jei jau cia tau per sudetinga... pas tai pagal kbyga reguliavau susirandi mirties taska ir davai pagal cilindru eiles tvarka labai paprastai ir puikiai reguliuojasi tik trapelis ne 0.4mm o iki 0.3 berods na, man visada specas reguliuodavo, bet tam 2 zmoniu reik. viekas velena suka, o kitas laukia, kol isiurbimo voztuva stumeklis kelt pades virsuj. visada budavo sureguliuota idealiai. Taip Raimisx ir reguliuojam Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Birželio 8, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 8, 2010 reguliuotojas, uzdejes rakta, voztuva su jega nuspausdavo zemyn, ir kiekviena voztuva reguliuodavo vadinamam mirties taske, suspaudimo momentu. turėjo reguliuotojas gan slapias but kol voztuvus sureguliudavo... o jei dar seskė ar astunkė... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Birželio 8, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 8, 2010 reguliuotojas, uzdejes rakta, voztuva su jega nuspausdavo zemyn, ir kiekviena voztuva reguliuodavo vadinamam mirties taske, suspaudimo momentu. turėjo reguliuotojas gan slapias but kol voztuvus sureguliudavo... o jei dar seskė ar astunkė... prajuokinai. joks ne slapias. su 14 kilpiniu raktu laaabai nesunkiai nusispaudzia Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Birželio 8, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 8, 2010 Daug kas is jaunimo nebemoka sureguliuot voztuvu, net nelabai isivaizduoja kaip tai daroma o kaip kaimas, ti ir rasyt nelabai gaunas. Labai jau akis bado temos antraste "regulevimas", atsiprasau uz priekabuma. Rasiau jau kazkur kazkada kad gerai dirbusio variklio su plokstelem nebereguliuoja nes lapkese pasidaro duobutes, o i ja ploksteles neikisi. Reguliuojasi siltas ir "na glaz", bet tam patirties reik. Sep geriau jau tegu materka klaksi su didesniais tarpeliais negu kad tarpai bus mazi ir voztuvai apdegs. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Birželio 8, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 8, 2010 Daug kas is jaunimo nebemoka sureguliuot voztuvu, net nelabai isivaizduoja kaip tai daroma o kaip kaimas, ti ir rasyt nelabai gaunas. Labai jau akis bado temos antraste "regulevimas", atsiprasau uz priekabuma.Rasiau jau kazkur kazkada kad gerai dirbusio variklio su plokstelem nebereguliuoja nes lapkese pasidaro duobutes, o i ja ploksteles neikisi. Reguliuojasi siltas ir "na glaz", bet tam patirties reik. Sep geriau jau tegu materka klaksi su didesniais tarpeliais negu kad tarpai bus mazi ir voztuvai apdegs. Reguliavom su plokstelem viskas tvarkoj dirba varikliukas kaip laikrodukas tiesa bielikas tik 2200mt tepradirbes Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Birželio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 9, 2010 na del isdilimu galiu patarti toki "be plokstelini" reguliavima kuris bus geresnis nei "sglazu". Kiekvienas sriegis turi "sriegio zingsni" sakykim jis yra 0,3 (tikrai nezinau koks voztuvu reguliavimo varztu toki skaiciu parinkau kad paprasciau butu ), vadinasi pasistacius voztuvus reguliavimui susukam varzta kol dings tarpelis ir atsukam viena pilna apsukim - tarpelis bus 0,3 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Leonas1 Paskelbta Birželio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 9, 2010 varšto sriegio žingsnis 1 t.y.1mm.-vienas sūkis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Birželio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 9, 2010 varšto sriegio žingsnis M1 t.y.1mm.-vienas sūkis vadinasi trecdali apsukimo atsukus bus 0,3 panasiai, puse apsukimo 0,5, pilnas apsukimas 1. manau geriau nei szglazu... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Leonas1 Paskelbta Birželio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 9, 2010 jei senas variklis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Birželio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 9, 2010 jei senas variklis butent apie tai ir snekam Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ziemgalis Paskelbta Birželio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 9, 2010 Voztuvus reguliuoti senam varikliui kaip ir minejo Blakis geriausia sglazu, aisku tam reikia patirties, pirma karta reguliuodamas nepajausi kur bus tas 0,3 mm, be to noriu pataisyti Blaki- reguliavimas atliekamas saltam varikliui , tarpelis kompensuoja detaliu issipletima varikliui uzkaitus, butent ir rekomenduojama sglazu reguliujant geriau didesni tarpeliai, kad uzkaitus nebutu nuspaustas voztuvas, reguliojant su plokstelemis senam varikliui tarpeliai tarpeliai bus visada didesni. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ziemgalis Paskelbta Birželio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 9, 2010 varšto sriegio žingsnis 1 t.y.1mm.-vienas sūkis tiesa del sio budo, truputi abejoju ar kas gausis, teoriskai atrodo geras budas, bet praktiskai , paciame sriegyje gali buti kazkoks laisvumas, dar toks pastebejimas lyg sureguliuoji tarpas geras uzverzi kontverzle, o jis eme ir pasikeite, ir suki is naujo. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pofke Paskelbta Birželio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 9, 2010 Nieko ten blatno nematau. pirma tai atsisuki purktuku vamsdukus ir lauki poto dar patikrini su voztuvu ar tikrai stumoklis virsuje. O seka eina 1-3-4-2. Isiurbimo didesni tarpai, ismetimo mazesni, po keliu darbo valandu persiregulioji ant karsto Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ziemgalis Paskelbta Birželio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 9, 2010 MTZ visiems voztuvams tiek isiurbimo, tiek ismetimo tarpelis vienodas 0,3 mm, nezinau del tu kur su turbina D-245 ir panasiai gal kas pasikeite. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUKASI Paskelbta Birželio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 9, 2010 Nieko ten blatno nematau. pirma tai atsisuki purktuku vamsdukus ir lauki poto dar patikrini su voztuvu ar tikrai stumoklis virsuje. O seka eina 1-3-4-2. Isiurbimo didesni tarpai, ismetimo mazesni, po keliu darbo valandu persiregulioji ant karsto laikas pamirst tuos didesnius ar mazesnius tarpelius, ce tj buvo sugalvojes rusas pries daug metu kad padidintu suspaudima degimo kameroj, bet tada lieka deginiu kameroj, prasideda visoki purkstuku , ziedu uzdegimai, tarpiniu keitaliojimai. dabar mtz inzinieriai siek tiek patobulejo ir jau daro vienodus tarpelius po 0,25.isbandziau sy deriny beveik visiem dyzelinim traktoriu varikliam(rusisku) ir pasitvirtino, daug svelniau variklis dirba nei trauka nei degalu sanaudos nenukencia.beto reguliaujant seno variklio voztuvus, jei ranka siektik pratus prie varztu ir yrankiu labai gerai susireguliuoja su tarpikliu kad ir tuo 0,25 mm.tik reikia sukt kad siek tiek yspaustu, bet neperdaug, nes turi pirstais paemus issitraukt tarpiklis. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti