Jump to content

Plugas traktoriukui T 25 priekiu varomu


naujokas 1

Recommended Posts

  • Atsakymai 121
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Paskelbtos nuotraukos

Ir plūgelis ir arimas atrodo super. Kad savo laiku būčiau tokį plūgą prie T25 turėjęs, būčiau vargo nematęs. O tai tampiau lenkišką buldozeriuką. Bet moliuką jaučiu nelabai paveža tuo 20 cm.gyliu ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

As irgi visa laika ant plaukiojancios ariu, bet specas suglumino sako jog reikia art fiksuojant traukes, arba tik nuleidus iki tam tikro gylio, tipo mazesne apkrova centrinei traukei ir daugiau apkrovos tenka slaunim, ko pasekoje spaudziami galiniai ratai ir buna geresnis sukibimas. Ir tai galioja daugumai uzsieniniu plugu nes ju ratukai labiau gale isnesti, o rusku reik ant plaukiojancios. Pabandziau ir as nepatiko zaist pastoviai hidraulu, nors sukibimas gal ir geresnis :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

As irgi visa laika ant plaukiojancios ariu, bet specas suglumino sako jog reikia art fiksuojant traukes, arba tik nuleidus iki tam tikro gylio, tipo mazesne apkrova centrinei traukei ir daugiau apkrovos tenka slaunim, ko pasekoje spaudziami galiniai ratai ir buna geresnis sukibimas. Ir tai galioja daugumai uzsieniniu plugu nes ju ratukai labiau gale isnesti, o rusku reik ant plaukiojancios. Pabandziau ir as nepatiko zaist pastoviai hidraulu, nors sukibimas gal ir geresnis :eusa-think:

Kad nereikėtų žaisti su hidrauliniu yra sumislytas jėginis - pozicinis reguliatorius (tik ne T25 :) Ten šoferis ir jėginis ir pozicinis ).

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

As irgi visa laika ant plaukiojancios ariu, bet specas suglumino sako jog reikia art fiksuojant traukes, arba tik nuleidus iki tam tikro gylio, tipo mazesne apkrova centrinei traukei ir daugiau apkrovos tenka slaunim, ko pasekoje spaudziami galiniai ratai ir buna geresnis sukibimas. Ir tai galioja daugumai uzsieniniu plugu nes ju ratukai labiau gale isnesti, o rusku reik ant plaukiojancios. Pabandziau ir as nepatiko zaist pastoviai hidraulu, nors sukibimas gal ir geresnis :eusa-think:

Kad nereikėtų žaisti su hidrauliniu yra sumislytas jėginis - pozicinis reguliatorius (tik ne T25 :) Ten šoferis ir jėginis ir pozicinis ).

nugi placiau apie ta jegini, pas mane pidisoke kazkas ira panasaus tik nepavyksta ikrimst man jo veikimo, ketvirta ricegele prie paskirstytojo. Tik kaip ja ijungi gale lauko nekelia, o ir kopijavimas nepastebejau kad veiktu, gal nureguliuot reikia.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nugi placiau apie ta jegini, pas mane pidisoke kazkas ira panasaus tik nepavyksta ikrimst man jo veikimo, ketvirta ricegele prie paskirstytojo. Tik kaip ja ijungi gale lauko nekelia, o ir kopijavimas nepastebejau kad veiktu, gal nureguliuot reikia.

Ta ketvirta ričegėlė kiek žinau tik užrakina kėlimą/leidimą. Jėginis - pozicinis reguliatorius stovi po kabinos grindim (čia tų, kur jau su UK kabina) ir į jį ateina traukutės nuo šlaunų aukščio ir nuo centrinės traukės prikabinimo "auskaro". Ariant įsijungia jėginis (nuo centrinės traukės). Rankena kabinoje nustatai į kokį gylį leidžiasi plūgas (giliau nelenda nei nustatai). Į viršų plūgas gali kilti laisva eiga (pvz, pakyla traktoriaus priekis, kad nesigautų laužimo). Ariant, jei plūgui padidėja pasipriešinimas, pvz . įvažiavus į molį, pasistumia centrinė traukė, stumtelna traukutę į reguliatorių o šis vos vos kilstelna plūgą į viršų. Truputėlį sumažėja arimo gylis, apsikrauna ratai ir ari sau švilpaudamas toliau - nereikia groti ant rankenos. Kai pasipriešinimas sumažėja, centrinė traukė atsileidžia ir plūgas grąžinamas į pradinę nustatytą padėtį. Natūroj toks procesas atrodo taip: traukia traukia, tik jaučiasi variklis labiau apsikrauna, jaučiasi lengvas hidraulo truktelėjimas nestodamas varai toliau. Senam 80-am buvo dar tokia sukama rankenėlė, ten vadinosi ratų hidroapkrautuvas. Per tą rankenėlę sudaromas toks kėlimo slėgis, kad padargo neiškeltų, o tik ant ratų perkeltų jo svorį, t.y. apkrautų ratus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nugi placiau apie ta jegini, pas mane pidisoke kazkas ira panasaus tik nepavyksta ikrimst man jo veikimo, ketvirta ricegele prie paskirstytojo. Tik kaip ja ijungi gale lauko nekelia, o ir kopijavimas nepastebejau kad veiktu, gal nureguliuot reikia.

Ta ketvirta ričegėlė kiek žinau tik užrakina kėlimą/leidimą. Jėginis - pozicinis reguliatorius stovi po kabinos grindim (čia tų, kur jau su UK kabina) ir į jį ateina traukutės nuo šlaunų aukščio ir nuo centrinės traukės prikabinimo "auskaro". Ariant įsijungia jėginis (nuo centrinės traukės). Rankena kabinoje nustatai į kokį gylį leidžiasi plūgas (giliau nelenda nei nustatai). Į viršų plūgas gali kilti laisva eiga (pvz, pakyla traktoriaus priekis, kad nesigautų laužimo). Ariant, jei plūgui padidėja pasipriešinimas, pvz . įvažiavus į molį, pasistumia centrinė traukė, stumtelna traukutę į reguliatorių o šis vos vos kilstelna plūgą į viršų. Truputėlį sumažėja arimo gylis, apsikrauna ratai ir ari sau švilpaudamas toliau - nereikia groti ant rankenos. Kai pasipriešinimas sumažėja, centrinė traukė atsileidžia ir plūgas grąžinamas į pradinę nustatytą padėtį. Natūroj toks procesas atrodo taip: traukia traukia, tik jaučiasi variklis labiau apsikrauna, jaučiasi lengvas hidraulo truktelėjimas nestodamas varai toliau. Senam 80-am buvo dar tokia sukama rankenėlė, ten vadinosi ratų hidroapkrautuvas. Per tą rankenėlę sudaromas toks kėlimo slėgis, kad padargo neiškeltų, o tik ant ratų perkeltų jo svorį, t.y. apkrautų ratus.

Dekui uz issamu paaiskinima, viskas aisku.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...