Jump to content

rusisku varikliu modifikacija turbokompresoriai


Aloyzas

Recommended Posts

na kagi apie turbina verda kalbos, isnaudojima ju ir panasiai, dabar tarkim i V formos varikli kas verciau, dvi paprastos turbo (1) ar viena "gerai uzsukta"(2) ?

1.

tkr7n1b_small.jpgkairine desinine sukiai iki 75000

Compressor efficiency, not less than 0,66

Turbine efficiency, not less than 0,68

http://bza.by/en/index.php?mod=cat&mode=view&limit=30&item=5

2.

tkr11n1_small.jpg

sukama nuo abieju variklio pusiu iseinamu deginiu, apsukos 45000

Compressor efficiency, not less than 0,71

Turbine efficiency, not less than 0,70

http://bza.by/en/index.php?mod=cat&mode=view&limit=30&item=11

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

http://bza.by/en/index.php?mod=cat&mode=view&limit=30&item=9

tkr8.5s1_small.jpg

kur musu ovis dingo :eusa-think:

dek sita zveriuke

Turbokompresorių slėgis pašarų, kg / s 0,18 ± 0,0027

Skersmuo kompresoriaus rotoriumi, mm 85

Skersmuo turbinų ratų, mm 76

Sukimosi greitis rotoriaus velenas, aps / min 56000

Kompresoriaus efektyvumą, ne mažiau kaip 0,71

Turbinos naudingumo koeficientas, ne mažiau kaip 0,72

Matmenys 215X187X202

Masė, kg 12,0

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

v8 tai sutinku, o kaip del v6 ? juk po 3 cilindras tik sukimas nebus tokio gero ismetamu duju kiekio?

o kai statant turbo 1 dvi cilindras to gerai nepaviks padaryti nes nelaikis turbina ismetimai nevienodi pulsuojantis srautas gaunasi

pas V6 irgi galima deti i viena puse viena turbina. KAip Vilius sake mazesnes dedi ir viskas :) del pulsacijos labai nepasijus :) jei butu didesne tada taip. Pas audi S4 V6 variklis ir sudetos dvi turbinos. bet ten sistema kitokia..bi turbo. viena mazesne kita didesne.......viena nuo zemu sukiu ima pusti , o kai pasiekiami auksti sukiai - pilnu pajegumu isisuka didzioji :) bet cia benzinas.. :icon-confused: su dyzeliu nzn ar toks triukas isdegtu..ypac ant letaeigiu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

http://bza.by/en/index.php?mod=cat&mode=view&limit=30&item=9

tkr8.5s1_small.jpg

kur musu ovis dingo :eusa-think:

dek sita zveriuke

Turbokompresorių slėgis pašarų, kg / s 0,18 ± 0,0027

Skersmuo kompresoriaus rotoriumi, mm 85

Skersmuo turbinų ratų, mm 76

Sukimosi greitis rotoriaus velenas, aps / min 56000

Kompresoriaus efektyvumą, ne mažiau kaip 0,71

Turbinos naudingumo koeficientas, ne mažiau kaip 0,72

Matmenys 215X187X202

Masė, kg 12,0

kodel sakai kad ji zveriuke? ten kazkas rase kad tkr11 tipo geriau su interkluleriu bet ar tai tiesa a ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Overumai pas tave gi yra smd-22 su tkr11 ir intercooleriu.... mnau didesni efekta isgautum kaip pas aloyza tkr8,5 H3 arba dek kokia cia....yra arba turbina su reguliatoriumi :icon-wink: siaip nuo D1500 motoro turetu tikti

\

nzn nzn nzn ar gali ta tkr11 butu isvis tokai niekam tikus? kad pas aloyza ir dumiaj mazai ipuciamo oro tj turbinso didesnes reiktu, ta 8.5c1 gal rimtas daiktas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Overumai pas tave gi yra smd-22 su tkr11 ir intercooleriu.... mnau didesni efekta isgautum kaip pas aloyza tkr8,5 H3 arba dek kokia cia....yra arba turbina su reguliatoriumi :icon-wink: siaip nuo D1500 motoro turetu tikti

\

nzn nzn nzn ar gali ta tkr11 butu isvis tokai niekam tikus? kad pas aloyza ir dumiaj mazai ipuciamo oro tj turbinso didesnes reiktu, ta 8.5c1 gal rimtas daiktas

pas aloyza tkr8,5 H3

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

rusiskos tkr8.5, tkr11 gali iki 1.3bar slegi pust, bent jau taip knygos rusiskos raso. Siap manau kad geriau 1 turbina, paprasciau ir pigiau. Gamintojai, jei imanoma, visada deda 1 turbina, o ne 2. 2 turbinos statomos tuoet, kuomet reikalingas kuo trumpesnis reakcijos laikas (mazesnis turbo lag'as - mazesnio rotoriaus mazesne inercija, jis greiciau isisuka, dazniausiai taikoma lengviesiems automobiliams su v6 ir daugiau cilindru) arba kuomet sunku pagaminti viena didziule turbina - pvz 500Ag v12 jamz240, montuojamas i karjerinius belaz. Pakopomis turbinos jungiamos tik sportiniais tikslais. Ir tai dazniausia konciguracija turbina + kompresorius (daiktas sukamas ne nuo ismetamu duju, o nuo variklio veleno).

O man labai idomu ar kas k700a su v8 varikliu bande galia prikelt? Ka daret ir kaip sekesi?

ten stovi viena didziule mazine turbina, bet apsukos tik 1700 variklio, kur mazams buna 2100. Ar kirovo dezei nebut blogai sukiu prikelimas?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...