Kowboy Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Kilo ginčas su firmos elektriku, pradėjo nabelaikyti siurblio 11kW automatas 32amperų, tas idėjo galingesnį automatą, bet tada meta įvadinį. Gal kas suprantat apie elektrą, ir galite pasidalinti žiniomis, koks turėtu būti automatas tokiam varikliui, jei ant jo lentelės nurodyta 22,5 ir 12,8 amperų (čia kiek supratau pagal pajungimo būdą trikampis/žvaigždė) Išanksto dėkingas..... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
K_Nerijus Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Kilo ginčas su firmos elektriku, pradėjo nabelaikyti siurblio 11kW automatas 32amperų, tas idėjo galingesnį automatą, bet tada meta įvadinį. Gal kas suprantat apie elektrą, ir galite pasidalinti žiniomis, koks turėtu būti automatas tokiam varikliui, jei ant jo lentelės nurodyta 22,5 ir 12,8 amperų (čia kiek supratau pagal pajungimo būdą trikampis/žvaigždė) Išanksto dėkingas..... Ivadinis turetu buti didziausias is visu sistemoje naudojamu automatiniu isjungeju. Elektrikai grubiai su siokia tokia atsarga ir kad lengviau skaiciuoti butu skaiciuoja 1f 1kW-5A, 3f 1kW-2A. Elektros tinklai jungdami naujus vartojus perkantiems 11 kW deda 20 A, 12 kW- 25 A automatini isjungeja. Jei nuo to automato pajungtas tik tas vienas siurblys galingesnio kaip 32A (pakaktu ir 25A) tikrai deti nereikia. Automata meta paleidimo momentu ar veliau? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
swe Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Kilo ginčas su firmos elektriku, pradėjo nabelaikyti siurblio 11kW automatas 32amperų, tas idėjo galingesnį automatą, bet tada meta įvadinį. Gal kas suprantat apie elektrą, ir galite pasidalinti žiniomis, koks turėtu būti automatas tokiam varikliui, jei ant jo lentelės nurodyta 22,5 ir 12,8 amperų (čia kiek supratau pagal pajungimo būdą trikampis/žvaigždė) Išanksto dėkingas..... Ivadinis turetu buti didziausias is visu sistemoje naudojamu automatiniu isjungeju. Elektrikai grubiai su siokia tokia atsarga ir kad lengviau skaiciuoti butu skaiciuoja 1f 1kW-5A, 3f 1kW-2A. Elektros tinklai jungdami naujus vartojus perkantiems 11 kW deda 20 A, 12 kW- 25 A automatini isjungeja. Jei nuo to automato pajungtas tik tas vienas siurblys galingesnio kaip 32A (pakaktu ir 25A) tikrai deti nereikia. Automata meta paleidimo momentu ar veliau? seip tai manau priklauso nuo firmos automato, bet pvz as skaiciuoju taip 11 000w/400v = 27,5A bet pvz. 7kw variklio nepavyko paleista 20A automato. beto priklausomai nuo apkrovos statomi B,C,D automatai daznaiusiai naudojami C bet jei variklis meta automata paleidziant galima pabandyti pastatyti toki pati tik D, jei seniau viskas buvo tvarkoje tada ne automate esme Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
K_Nerijus Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Kilo ginčas su firmos elektriku, pradėjo nabelaikyti siurblio 11kW automatas 32amperų, tas idėjo galingesnį automatą, bet tada meta įvadinį. Gal kas suprantat apie elektrą, ir galite pasidalinti žiniomis, koks turėtu būti automatas tokiam varikliui, jei ant jo lentelės nurodyta 22,5 ir 12,8 amperų (čia kiek supratau pagal pajungimo būdą trikampis/žvaigždė) Išanksto dėkingas..... Ivadinis turetu buti didziausias is visu sistemoje naudojamu automatiniu isjungeju. Elektrikai grubiai su siokia tokia atsarga ir kad lengviau skaiciuoti butu skaiciuoja 1f 1kW-5A, 3f 1kW-2A. Elektros tinklai jungdami naujus vartojus perkantiems 11 kW deda 20 A, 12 kW- 25 A automatini isjungeja. Jei nuo to automato pajungtas tik tas vienas siurblys galingesnio kaip 32A (pakaktu ir 25A) tikrai deti nereikia. Automata meta paleidimo momentu ar veliau? seip tai manau priklauso nuo firmos automato, bet pvz as skaiciuoju taip 11 000w/400v = 27,5A bet pvz. 7kw variklio nepavyko paleista 20A automato. beto priklausomai nuo apkrovos statomi B,C,D automatai daznaiusiai naudojami C bet jei variklis meta automata paleidziant galima pabandyti pastatyti toki pati tik D, jei seniau viskas buvo tvarkoje tada ne automate esme Dar pamirsai sakni is 3 (~1,73), nes cia bus 3f variklis 27,5/1,73=~16 A. B charakteristikos automatiniai isjungejai naudojami apsvietimui, c - misriam tinkle, d- kai yra sunkios paleidimo salygos. Variklio paleidimo metu srove gali isaugti iki 5 kartu. Gali buti ir automatinis isjungejas jei ji meta darbo metu (ne paleidimo), "nusilpo" silumine apsauga ir ji suveikia per anksti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 sunkiom salygom eina raides daug toliau. su 16A K raide automatu, paleidziu 11kw varikli. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
swe Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 seip teriskai tu teisus bet pigiems automatams tai nevisikai tinka Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
K_Nerijus Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 sunkiom salygom eina raides daug toliau. su 16A K raide automatu, paleidziu 11kw varikli. Toliau kaip d eina specialiems irenginiams ir kaip swe minejo, kad pigiu tokiu arba nera arba jie netitinka tai kategorijai keliamu reikalavimu. Ivadiniu automatiniu jungikliu su visokiom K raidem buitiniams vartotojams deti negalima ir Tau idejo arba pazystamas arba uz ta paslauga sumokejai. Tai pat girtis viesai tikrai nerekomenduoju nes gali but problemu asmeniui kuris plombavo Tavo ivadini apskaitos skydeli, o veliau ir paciam nes 11 kW su 16A C automatiniu isjungeju nepaleisi. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vyga Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 11 kw variklis o kokios apsukos jo nes 3000 aps/min ir 1000aps/min variklio amperazas gan smarkiai skiriasi pas tave greiciausiai gali buti problema elektros variklyje, pazeista afiju izoliacija , ismatuok varza afiju Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 seip teriskai tu teisus bet pigiems automatams tai nevisikai tinka kai reikejo, kaune tik 1 parduotuve turejo. paprasciausiai, toks motoras suka maluna. kada vede trifaze, buvo sudeti ruski 25A automatai, tik dangteliai pagal projekta dabar isnese skaitiklius i isore, ir jungiant mete. tinkluose savi zmones ir patare ieskot raidinio automato kruto, arba pirkt KW, uz 1200lt... automatas kainavo 57 litai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 sunkiom salygom eina raides daug toliau. su 16A K raide automatu, paleidziu 11kw varikli. Toliau kaip d eina specialiems irenginiams ir kaip swe minejo, kad pigiu tokiu arba nera arba jie netitinka tai kategorijai keliamu reikalavimu. Ivadiniu automatiniu jungikliu su visokiom K raidem buitiniams vartotojams deti negalima ir Tau idejo arba pazystamas arba uz ta paslauga sumokejai. Tai pat girtis viesai tikrai nerekomenduoju nes gali but problemu asmeniui kuris plombavo Tavo ivadini apskaitos skydeli, o veliau ir paciam nes 11 kW su 16A C automatiniu isjungeju nepaleisi. o kur parasyta, kad negalima???? tinklam svarbu, kad butu 16A, kaip projekte, o raide dzin.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kowboy Paskelbta Sausio 13, 2009 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Ačiu visiems už tikrai išsamia informaciją.... Jus tik patviertinote mano nuojautą, pradžioje tas siurblys veikė su 32A automatu, ten dar stovėdavo kažkokia reguliuojama rėlė, kai pradėjo ji išsijunginėti, man pakeitė kita rėle, ir idėjo 40A automatinį išjungėja, tiesa kurį laika, gal savaitę veikė ir nieko kaip ir neišmetinėjo, bet poto baigėsi šventė ir vel pradėjo išsijunginėti rėlė, poto ir automatas. išpradžiu išsijungdavo padirbus keleta arba keliolika minučių, poto jau paleidimo metu... dabar ijungus pradeda suktis, bet sukasi tikrai matau, kad nepilnom apsukom, ir po kokiu 10-15 sekundžių išsijungia automatas... Šiandien firmos elektrikas atsivežė 60A (tam pačiam 11kW siurbliui) išjungėja, ir nuramino, kad kartasi tokiam butent mėšlo SIURBLIUI gali reikėti 80A... na aš lengvai suglumau.... Manau yra bėda pačiame siurblyje, bet vėlgi, pries kurį laiką jį buvo išsiveže i dirbtuves ir nieko konkrėtaus nerado, sako su siurbliu viskas gerai ir visą bėdą verčia elektrai.... siuliau pajungti tą siurblį nuo 17kW elektros generatoriaus, kurį turiu avariniam atvėjui, bet jie skėptiškai žiuri i tą pasiulymą... Jau truksta minčių, kaip galima rasti teisybę... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vyga Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 tai tas variklis gal panardinamas? gal jis yra suslapes, pamatuok afiju varza su ometru tuomet zinosi kas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
swe Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 ant 60A atrumato realiai gali jungti iki 24KW drasiai o tau 11Kw ten variklis turetu buti skystu azotu ausinamas. gal variklio guoliai byra kartais ir taip apsunkina jo sukimasi. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
K_Nerijus Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Ačiu visiems už tikrai išsamia informaciją....Jus tik patviertinote mano nuojautą, pradžioje tas siurblys veikė su 32A automatu, ten dar stovėdavo kažkokia reguliuojama rėlė, kai pradėjo ji išsijunginėti, man pakeitė kita rėle, ir idėjo 40A automatinį išjungėja, tiesa kurį laika, gal savaitę veikė ir nieko kaip ir neišmetinėjo, bet poto baigėsi šventė ir vel pradėjo išsijunginėti rėlė, poto ir automatas. išpradžiu išsijungdavo padirbus keleta arba keliolika minučių, poto jau paleidimo metu... dabar ijungus pradeda suktis, bet sukasi tikrai matau, kad nepilnom apsukom, ir po kokiu 10-15 sekundžių išsijungia automatas... Šiandien firmos elektrikas atsivežė 60A (tam pačiam 11kW siurbliui) išjungėja, ir nuramino, kad kartasi tokiam butent mėšlo SIURBLIUI gali reikėti 80A... na aš lengvai suglumau.... Manau yra bėda pačiame siurblyje, bet vėlgi, pries kurį laiką jį buvo išsiveže i dirbtuves ir nieko konkrėtaus nerado, sako su siurbliu viskas gerai ir visą bėdą verčia elektrai.... siuliau pajungti tą siurblį nuo 17kW elektros generatoriaus, kurį turiu avariniam atvėjui, bet jie skėptiškai žiuri i tą pasiulymą... Jau truksta minčių, kaip galima rasti teisybę... Jei 11kW deda 80A , tai koks pas tave ivadinis. Problema siurblio variklyje bus ir joks automatiniu jungikliu keitimas tikrai nepades. Isdurineja manau Tave, arba labai prastos zinios tu darbuotoju elektrotechnikos srityje. Ijungi siurbli ir pamatuoji sroves kievienoj fazej ir matysi kiek A teka laidais. O kaip itampa tinkle: neiskraipyta, ne per zema? Gal toli nuo transformatorines esi ir zema itampa? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kowboy Paskelbta Sausio 13, 2009 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 ne, variklis nepanardinamas, jis virš duobės, o į duobės dugną eina 3,5m ilgio velenas ant kurio galo sparnuotė, tai išcentrinis siurblys... O galima su tėsteriu pamatuoti apvijas, ir ką turi rodyti? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Ačiu visiems už tikrai išsamia informaciją....Jus tik patviertinote mano nuojautą, pradžioje tas siurblys veikė su 32A automatu, ten dar stovėdavo kažkokia reguliuojama rėlė, kai pradėjo ji išsijunginėti, man pakeitė kita rėle, ir idėjo 40A automatinį išjungėja, tiesa kurį laika, gal savaitę veikė ir nieko kaip ir neišmetinėjo, bet poto baigėsi šventė ir vel pradėjo išsijunginėti rėlė, poto ir automatas. išpradžiu išsijungdavo padirbus keleta arba keliolika minučių, poto jau paleidimo metu... dabar ijungus pradeda suktis, bet sukasi tikrai matau, kad nepilnom apsukom, ir po kokiu 10-15 sekundžių išsijungia automatas... Šiandien firmos elektrikas atsivežė 60A (tam pačiam 11kW siurbliui) išjungėja, ir nuramino, kad kartasi tokiam butent mėšlo SIURBLIUI gali reikėti 80A... na aš lengvai suglumau.... Manau yra bėda pačiame siurblyje, bet vėlgi, pries kurį laiką jį buvo išsiveže i dirbtuves ir nieko konkrėtaus nerado, sako su siurbliu viskas gerai ir visą bėdą verčia elektrai.... siuliau pajungti tą siurblį nuo 17kW elektros generatoriaus, kurį turiu avariniam atvėjui, bet jie skėptiškai žiuri i tą pasiulymą... Jau truksta minčių, kaip galima rasti teisybę... Jei 11kW deda 80A , tai koks pas tave ivadinis. Problema siurblio variklyje bus ir joks automatiniu jungikliu keitimas tikrai nepades. Isdurineja manau Tave, arba labai prastos zinios tu darbuotoju elektrotechnikos srityje. Ijungi siurbli ir pamatuoji sroves kievienoj fazej ir matysi kiek A teka laidais. O kaip itampa tinkle: neiskraipyta, ne per zema? Gal toli nuo transformatorines esi ir zema itampa? butent Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
swe Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 ne, variklis nepanardinamas, jis virš duobės, o į duobės dugną eina 3,5m ilgio velenas ant kurio galo sparnuotė, tai išcentrinis siurblys... O galima su tėsteriu pamatuoti apvijas, ir ką turi rodyti? su testeriu tai ne nebandyk susprogs reikia sroves repliu pvz: http://www.evita.lt/det-631-product.html Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kowboy Paskelbta Sausio 13, 2009 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Na matuojant tarp fazių, roto 380-395 voltus, o tarp fazes ir nulio rodo 220-235. p.s. ar normalu, kad to variklio išjugto praktiškai neimanoma prasukti rankomis paėmus už ventiliatoriaus nuėmus jo apsaugą...? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 ne, variklis nepanardinamas, jis virš duobės, o į duobės dugną eina 3,5m ilgio velenas ant kurio galo sparnuotė, tai išcentrinis siurblys... O galima su tėsteriu pamatuoti apvijas, ir ką turi rodyti? su testeriu tai ne nebandyk susprogs reikia sroves repliu pvz: http://www.evita.lt/det-631-product.html arba ampermetro. as ant to 11kw pajunges. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Na matuojant tarp fazių, roto 380-395 voltus, o tarp fazes ir nulio rodo 220-235.p.s. ar normalu, kad to variklio išjugto praktiškai neimanoma prasukti rankomis paėmus už ventiliatoriaus nuėmus jo apsaugą...? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kowboy Paskelbta Sausio 13, 2009 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 11 kw variklis o kokios apsukos jo nes 3000 aps/min ir 1000aps/min variklio amperazas gan smarkiai skiriasi pas tave greiciausiai gali buti problema elektros variklyje, pazeista afiju izoliacija , ismatuok varza afiju Ant variklio lentelėje parašyta, kad apsukos yra 1600, Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
swe Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Na matuojant tarp fazių, roto 380-395 voltus, o tarp fazes ir nulio rodo 220-235.p.s. ar normalu, kad to variklio išjugto praktiškai neimanoma prasukti rankomis paėmus už ventiliatoriaus nuėmus jo apsaugą...? jei variklis prie nieko nerpijungtas ta prasme nesuka reduktoriu ir t.t. tai variklis turi suktis labai lengvai, ta prasme prasukei ir sukasi pats is inercijos. o jei nori prasukti reduktoriu ir t,.t. tai gali buti kad suksis sunkiai, nors seip irgi turetu suktis nelabai sunkiai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vyga Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 ne, variklis nepanardinamas, jis virš duobės, o į duobės dugną eina 3,5m ilgio velenas ant kurio galo sparnuotė, tai išcentrinis siurblys... O galima su tėsteriu pamatuoti apvijas, ir ką turi rodyti? matuok isjungta varikli . jei tavo testeris rodo varza, pamatuok tarp afiju ir korpuso -turetu nieko nerodyti 0 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
K_Nerijus Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Itampa atitinka reikalavimus , nezinau kaip sunkiai sukasi mechanine dalis kuria suka variklis, gal del to nepasuki, bet atjungus pats variklis turi suktis nesunkiai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kowboy Paskelbta Sausio 13, 2009 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 na nuemus variklį, jis tikrai lengvai sukasi pasukus ranka už veleno, ir pajungus įtampą sukasi labai švelniai ir lengvai, bet esmė kad kai jis uždėtas ant siurblio, tada ir nebeimanoma prasukti... Manau nebekystu manydamas, kad yra siurblio problėma.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti