Jump to content

Starteris


Recommended Posts

Patarkit, ant t-16 buvau uzdejes nauja ta su reduktoriumi turbut čekišką starterį,pirmus metus suko labai gerai. Po to vis kazkaip jo jega silpnejo dabar yra ketvirti metai tai sveikatos visai neturi.Akumuliatorius tikrai geras. Manau jei butų sudegęs tai visai nesuktų. Gal kas esate turėję tokių bėdų?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dazniausiai ivores isdyla ir pradeda sunkiau sukti.Kol dar niekas nesudege,reikia taisyti.Kai sudegs inkaras arba statorius,remontas bus per brangus.

ten yvoriu nera ant pagrindinio veleno. kaip kazkas sake bus angliukai, vienas nesiekia, starteris sukasi jegos neturi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as daga irgi rekomenduot galiu. Remontaves nesu, bet kiek kokiu vakarietisku elektriniu daliu reikejo tai labai protngai pagelbejo.

kadangi truksta jegos as drisciau kalltint rotoriaus arba statoriaus apvijas. Man jau ne kart taip buvo. Statoriaus apvijas galima paciam tvarkyt. Problema dazniausiai buna tame jog apvijos issijudina ant metaliniu serdziu, prasitrina medvilnine izoliacija ir pradeda kartkartem su korpusu trumpint. Nzn kaip cekiskam, bet rusiskam tarp apviju popierine izoliacija, tad kol neperkaitini apvijos tarpusavy nesitrumpina.

rotoriui bedos buna tokios: apvijos su korpusu sustrumpina (keist rotoriu), perkaitinus nusvila apviju sujungimai su kolektorium. Viena toki turiu, kaip taisyt dar nesumasciau. Beje, pozymiai labai panasus, suko vis leciau ir leciau, kol gerai isiziurejus pavyko pamatyt kas ne taip. Nors is pirmo zvilgsnio viskas kaip ir tvarkinga atrode.

jei angliukai sudile tai reikia keist ir kaip galima greiciau, nes del nepakankamo kontakto stipriau kibirksciuoja ir isdegina rotoriu. Bet kad per metus sudiltu nesinori tiket....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as daga irgi rekomenduot galiu. Remontaves nesu, bet kiek kokiu vakarietisku elektriniu daliu reikejo tai labai protngai pagelbejo.

kadangi truksta jegos as drisciau kalltint rotoriaus arba statoriaus apvijas. Man jau ne kart taip buvo. Statoriaus apvijas galima paciam tvarkyt. Problema dazniausiai buna tame jog apvijos issijudina ant metaliniu serdziu, prasitrina medvilnine izoliacija ir pradeda kartkartem su korpusu trumpint. Nzn kaip cekiskam, bet rusiskam tarp apviju popierine izoliacija, tad kol neperkaitini apvijos tarpusavy nesitrumpina.

rotoriui bedos buna tokios: apvijos su korpusu sustrumpina (keist rotoriu), perkaitinus nusvila apviju sujungimai su kolektorium. Viena toki turiu, kaip taisyt dar nesumasciau. Beje, pozymiai labai panasus, suko vis leciau ir leciau, kol gerai isiziurejus pavyko pamatyt kas ne taip. Nors is pirmo zvilgsnio viskas kaip ir tvarkinga atrode.

jei angliukai sudile tai reikia keist ir kaip galima greiciau, nes del nepakankamo kontakto stipriau kibirksciuoja ir isdegina rotoriu. Bet kad per metus sudiltu nesinori tiket....

Per ketverius... :)
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ardyk ir ziurek kas ne taip. Jie lengvai ardosi, per 15 minuciu gali isrinkt ir sudet. Gali buti variantas kad guoliai rotoriaus ispuvo, nes i juos pateko vandens. Surenkant rekomenduociau reduktoriu hermetiku patept ir tepalo geresnio prikimst (ciatim ar kokio vakarietisko panasaus, krumapjoviu reduktoriu tepalas gerai tinka)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...