Jump to content

Patarimai, konstruojant T150 su JaMZ varikliu


Recommended Posts

na bandes ne ant dviracio neesu :lol: man uztektu kad greity rodytu, kiek zinau tai ten reikia ta spidometra sureguliuot pagal rato skersmeni, tai jei jis veikia tai ten yra duotos atitinkamos reiksmes pagal spinduly, nes dviracio ratas nuo t-150 biski skiriasi, koki paratum nusipirkt ir uz kokia kaina kad tikslumo bent butu?

Dviračių parduotuvėje spidometras kainuoja nuo ~40lt ir daugiau. Tau užtenka pačio pigiausio. Brangesniu tikslumas toks pat, tik daugiau funkcijų kurių traktoriuje nereikia. T-150k dėjau 4 magnetukus. Nuėmus stabdžių būgną po stabdžių kaladėmis yra guoliavietės salniko dangtelis prisuktas varštais. Su tais varštais prisukau magnetukus. Ten pakankamai švaru ir garantuota apsauga nuo mechaninių pažeidimų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

http://ms-hydraulic.com.tr/PRODUCT/STEERING/UNITS.HTM

Tada Pasvaly dar nebuvo.

Prijungimas labai paprastas:

4 hidraulinės šlangos,

4 kvarštais prisuki prie kabinos grindų (+nebėra vibracijos nuo rėmo),

ir dar reikalingas velenėlis su 12 išdrožu sukimui pajungti.

Prie orginalios kolinkes sukasi 4 slangos. Tos pacios ir prie tos italiskos jungiasi? Gal butu galima telefonu pakalbet? Parasykit y emaila jei galit savo nr: [email protected]

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

http://img208.imageshack.us/img208/179/dsc00676hu2.jpg

http://img126.imageshack.us/img126/3513/dsc00677xv5.jpg

http://img152.imageshack.us/img152/697/dsc00679op8.jpg

http://img152.imageshack.us/img152/2534/dsc00680zo8.jpg

1,2,3 foto viskas aisku turetu but, dedi ta pacia orine su filtru ir vsio, mes jau dviem t-150taip padarem, kamina gali ir kitaip daryt bet mes taip padarem ir lb gerai, del ventiletoriaus menteliu yra problemu nes kai buna paprasti sparneliai vanduo kaista kai karstas oras, db antram dedam tai emem originalius super mazo ju menteles platesnes ir ilgesnes, turetu geriau ausint, ketvirtoj foto matyt kaip kapota toj pacioj vietoj reik palikt kad nereiktu skardu ilgint, radiatoriu i prieky reik perkelt o visos skardos lieka tos pacios, del intarpo ir viso kito varikliui kreipkis i pasvali, skelbimai buna up, neblogai padaro, daugiau viskas priklauso nuo pacio, su vienu isdorbom virs metu jokiu problemu viskas laiko, dabar antram superini baigem idet :D

Jusu kapotas naujesnes laidos, o pas mumis senesnes. Nematavau, bet kazin ar issiversim nepailgine skardu... Nu ziuresim

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...
http://img208.imageshack.us/img208/179/dsc00676hu2.jpg

http://img126.imageshack.us/img126/3513/dsc00677xv5.jpg

http://img152.imageshack.us/img152/697/dsc00679op8.jpg

http://img152.imageshack.us/img152/2534/dsc00680zo8.jpg

1,2,3 foto viskas aisku turetu but, dedi ta pacia orine su filtru ir vsio, mes jau dviem t-150taip padarem, kamina gali ir kitaip daryt bet mes taip padarem ir lb gerai, del ventiletoriaus menteliu yra problemu nes kai buna paprasti sparneliai vanduo kaista kai karstas oras, db antram dedam tai emem originalius super mazo ju menteles platesnes ir ilgesnes, turetu geriau ausint, ketvirtoj foto matyt kaip kapota toj pacioj vietoj reik palikt kad nereiktu skardu ilgint, radiatoriu i prieky reik perkelt o visos skardos lieka tos pacios, del intarpo ir viso kito varikliui kreipkis i pasvali, skelbimai buna up, neblogai padaro, daugiau viskas priklauso nuo pacio, su vienu isdorbom virs metu jokiu problemu viskas laiko, dabar antram superini baigem idet :D

Na kaip su antru - sukonstravot :D

Tiesa. Kokius dazus naudojat. Sadolin'o ymanoma kur nors gaut. Arba tokios pat kokybes pakaita :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ka galit patart del t-150k pakabos stiprinimo? buvau sumastes dar viena toki pati cilindra idet tik kitoj pusej, darbini ismest, bet asi reiktu aptekint o ji ten gerai prikniedyta :( laukiu patarimu, ir dar lb leidzia cilndras nors rem komplekta pries du metus jam keitem bet beveik niekoo nedirbom :( gal vel keist reik ane :icon-eek: gal cia stokas cilndro blogas jau :icon-eek:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ka galit patart del t-150k pakabos stiprinimo? buvau sumastes dar viena toki pati cilindra idet tik kitoj pusej, darbini ismest, bet asi reiktu aptekint o ji ten gerai prikniedyta :( laukiu patarimu, ir dar lb leidzia cilndras nors rem komplekta pries du metus jam keitem bet beveik niekoo nedirbom :( gal vel keist reik ane :icon-eek: gal cia stokas cilndro blogas jau :icon-eek:

Pas viene veikeja esu mates jis ismetes orginalu cilindra ir idejes du cilindrus nuo DT-75. Ten deteke jie remiasi i apatini velkes velena.

Laisvai kelia 4 korpusu vartoma lingini kvernelanda arba 4 metru freza su sejamaja.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ar jau viena problema issprendet, sejalkai zenklintuva reikia viena ilgint, beje kaip lyguosi vaziavimus pagal zenklintuvo zyme? mes tai prie kapoto sono paciam prieky vidury bumbuliuka prisukom

Lygiuojam pagal viena is varstu, kuriais prisuktas kapotas :D

Klausimas apie trauka: lengvai ir kokiu greiciu traukia vedery?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sugalvojau viena tokia zabova, kai turesiu laisvo laiko. Knieti ydet kamazo tachometra y savo pusantriny. Turiu ta tachometra ir kaip suprantu, jis sujunktas su generatorium (pusantriniam kamazo generatorius) Iskilo toks klausimas: ar man pavyks ir ar verta? Juk styvukas, kuris suka generatoriu kitoks nei kamazo, greiciausiai nesamones rodys :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Atidarius tachometro prietaiso dezute turetum pamatyt reguliuojama potenciometra. Ji sukinejant galima suderinti, kad rodytu teisingai variklio apsukas. O generatoriai visi tinka, bet nevisiems yra isvesti isejimai i tachometra. Reikia prie vienos apvijos pries dioda prijungti laida kuris eis i tachometra.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sugalvojau viena tokia zabova, kai turesiu laisvo laiko. Knieti ydet kamazo tachometra y savo pusantriny. Turiu ta tachometra ir kaip suprantu, jis sujunktas su generatorium (pusantriniam kamazo generatorius) Iskilo toks klausimas: ar man pavyks ir ar verta? Juk styvukas, kuris suka generatoriu kitoks nei kamazo, greiciausiai nesamones rodys :icon-rolleyes:
Be abejo
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pvz mum kur yra ta rele, taj tam leciau starteri suka, o tam kur 12 padaryta daug greiciau suka

Nesupratau kaip tau ta rėlė pajungta ir ką maitina. Gal tau visa sistema 12V, o tik užvedimui sujungi akumuliatorius nuosekliai. Man 12V reikia radijai, antrai rozetei pajungt priekabai (viena rozetė yra 24V), kondicionieriui...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Anksčiau 12V buvau pasijunges nuo vieno akumo, tai sugesdavo abu akumuliatoriai, nes viena perkrauna, o kito nedakrauna. Dabar esu nusipirkęs ir įmontavęs 24->12 keitikli. Nebėra jokiu problemų.

Turim "ta daikta", kuris uzvedant sujungia akumus nuosekliai (bet neydetas) Ir rudeniui reiks kazka padaryt, kad butu 12v (nes sejalka 12v)

Jus ka rekomenduotumet: keitikly 24->12 ar "ta daikta"

Buvo visa sistema 12v, perdarem 24v, tai dabar reiks vel sugryzt prie 12v arba ydet keitikly.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Atidarius tachometro prietaiso dezute turetum pamatyt reguliuojama potenciometra. Ji sukinejant galima suderinti, kad rodytu teisingai variklio apsukas. O generatoriai visi tinka, bet nevisiems yra isvesti isejimai i tachometra. Reikia prie vienos apvijos pries dioda prijungti laida kuris eis i tachometra.

Issiardziau tachometra, radau ten tokia plona seibele, kuria galima sukinet. Manau cia tas potenciometras. Klausimas: tas laidas, kuris ateina nuo generatoriaus iki tachometro tiesiogiai jungiasi prie tachometro? Nepraeina per jokias reliukes? Ir jei pavyksta viska sujunkt, tai ant nuimto gazo variklis kazkur turetu suktis apie 800aps/min, o maksimalios apsukos 1800 aps/min (pataisykit jei klystu)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nu :D nuorodukes reikia. Paskaitysim :)

Teciui patiko perdarytas pusantrinis. Sekancia ziema jau toki planai yra antram ta paty padaryt :)

Gal furos motoras butu dar ekonomiskesnis?

Kazkada UP varciau, ir maciau padaryta kazkoky su furos varikliu, dono ratais, tik pusantrinio kabina. Gal cia tas pats? Tik jau keli metai tagal.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...