Jump to content

DON-1500


Overumas

Recommended Posts

Teisingai reik žiūrėt. Iš principo labai paprasta valpmosios apačia W formos pirmpje v švarūs grūdai antroje perkulimas viršui sietai. Iš vienos į kitą gaili papulti tik dviem keliais

1 per apačią (jei sraigė ar elevatorius neišneša tada persipildo ir varo į varpas arba ventiliatorių

2 per viršų t.y. per sietus arba kreipiamąją.

Jei per sietus tai vėlgi du varijantai

1 vejes ne ten nukreiptas neliaidžia grųdam skesti priekinėje dalyje

2 perdaug š.. ant siertų tada reikia žiūrėt ką būgnas daro

Praėjus papunkčiui ir sudėjus su tuo ką parašei (nuostoliai tvarkoj, sraigės tvarkoj) atpuola daug varijantų, pirmiausia įtarimas krentą į tą kreipiančiają.

Jei nepavyks atvest i prota - gausim jus kviestis :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
pabandziau atsukt po viena forsunkes vamzdeli. pirmu triju cilindru jautesi, kai darbas pasikeicia, o kitu triju cilindru atsukus vamzdelius, labai mazai keitesi darbas... taip ir nesuprantu kas gali but..

Atsisuk paties kuro siurblio šoninį dangtelį . Abiejų plundžerių sklendės reguliuojasi atskirai . Gali būt , kad atsileidę varžtai ir nevienodai darinėjasi . Iš žemaitijos buvom parsivarę DONą ir buvo "specas" reguliaves siurblį , manėm kad variklis kala , Paeksperimentavom , pastumdėm sklendes ir darbas atsitaisė .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas zinot, kokia turi buti kompresija cilindruose dono variklio SMD-31A. man matavo, tai rodo apie 21 atmosfera... As tokioj knygoj paziurejau, kad SMD 14 ir SMD 62 po 28,2 atmosferos kompresija, todel ir suabejojau, ar gali buti tokia maza...
Svarbiausia , kad būtų maždauk vienodai ir ne mažiau 20
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas zinot, kokia turi buti kompresija cilindruose dono variklio SMD-31A. man matavo, tai rodo apie 21 atmosfera... As tokioj knygoj paziurejau, kad SMD 14 ir SMD 62 po 28,2 atmosferos kompresija, todel ir suabejojau, ar gali buti tokia maza...
Svarbiausia , kad būtų maždauk vienodai ir ne mažiau 20

Na tai suprantu, kad turi but mazdaug vienoda, bet kas is to, jei naujo variklio 28, o pas mane 21, tai faktiskai sudiles variklis... sveikatos pas ji jau nebera... bet jis tai po remonto, tai as ir noriu suzinot, kokia naujo variklio kompresija turetu but, tada galima butu palyginti... :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Remontas remontui nelygu. Gal detalės nesuderintos, gal netinkamai įvažinėtas po remonto. Reikėtų tiksliau pasakoti: kas pakeista, kodėl pakeista ir t.t

Tai as ir noriu suzinot, kokia turi but kompresija... tada butu galima sprest, ar cia stumokline grupe kalta, ar kazkur kitur beda, nes variklis remontuotas kapitaliai... aisku ne namie, o firmoj, kuri remontuoja traktoriu variklius... pakeista ir turbina, ir siurblys, ir purkstukai patikrinti... ir kitas dalykas, kad is pradziu viskas gerai buvo, 3 bunkerius nukule be problemu, be dumu, o bekuliant 4-ta, staigiai pradejo dust ir dumyt...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Remontas remontui nelygu. Gal detalės nesuderintos, gal netinkamai įvažinėtas po remonto. Reikėtų tiksliau pasakoti: kas pakeista, kodėl pakeista ir t.t

Tai as ir noriu suzinot, kokia turi but kompresija... tada butu galima sprest, ar cia stumokline grupe kalta, ar kazkur kitur beda, nes variklis remontuotas kapitaliai... aisku ne namie, o firmoj, kuri remontuoja traktoriu variklius... pakeista ir turbina, ir siurblys, ir purkstukai patikrinti... ir kitas dalykas, kad is pradziu viskas gerai buvo, 3 bunkerius nukule be problemu, be dumu, o bekuliant 4-ta, staigiai pradejo dust ir dumyt...

Na firma firmai nelygu . Variklis po remonto dar neprisidirbo 3 bunkerius prikūles . Po poros dienų kūlimo neužvaikant motorą , spaudimas dar turėtų pakilt . Šiaip ir 21 visiškai pakanka .28 kapitališkai remontuojant vargu ar įmanoma pasiekt .Manau pas tave problema kuro sistemoj.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Be jokios gaišaties keisk turbiną, jei viską teisingai nupasakojai.

Aha, pabandyk. Mes taip pinigus, galima sakyt, balon ismetem :D Pries kokius 3 metus, saulei leidziantis paskutini bunkeri barskinau... Dyrst pro sona - desra dumu. Smarkiai tada nelekiau, nesijaute, kad variklis pristotu. Tai jau tevulis 6 ryto i litagra turbinos, o as ardyt senaja. Deja, paskubejom, ne turbos kalte buvo :)

Vienas ausi kiskit prie kamino, kitas gazuokit - turi girdetis svilpimas (nors siaip ir taip turetu girdetis). Kai patys keitem grupe, pati pirma karta uzkuriau nepajunges turbinos prie interkulerio - pute ora i laukus. Siek tiek mete melyna duma, bet proto ribose.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na gerb Kolegos jei galite, nebeina isleisti grudu is bunkerio, elektra tvarkoj, viskas kitkas irgi tvarkoje, kame gali buti saknys?

Įdomiai tu čia paklausei- viskas tvarkij , tik nneina išleist grudų iš bunkerio . :icon-question: Tai gal jų ten nėra :lol: Galėtum konkrečiau ......

viena kart buvo uzstriges kardanas,man atrodo kad prabuksuoja pati isleidimo sraige
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...