Jump to content

norejau paklaust ka zinote apie Belarus-1025 nuo 2002 metu.


Guest dede

Recommended Posts

Pabandyk mašinos greitį pamatuoti su GPRS imtuvu. Man važiuojant su mašina spidometras rodo 40 GPRS 30 km/h, atitinkamai važioujant greičiau 105- 100, 140- 135.

GPRS irgi turi paklaidą, bet nėr kaip patikrinti greičio parodymus. Tačiau kontrolinį atstumą 100m parodė gan tiksliai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 100
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Dar beto vienas svarbus dalykas :) .

Atkreipkit dėmesį,jog Mtz82.1 pasiekia greitį (~40km/ha) esant varikliui prie (2200rpm), o Mtz 892 pasiekia (~40km/ha) esant varikliui prie (1800rpm). Pakelkit apsukas iki 2200-2400rpm ir pasiskaičiuokit greitį :lol

Paskaičiavau: MTZ 892 apsukos 1800 aps/min, greitis 33.9km/h.

Pareguliavus siurblį iki 2200 aps/min gaunam greitį 41,4 km/h.

Duomenis paimti iš gamintojo puslapio

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Guest vaidas_c

Vyrukai ! baikit ta diskusija su tuo greiciu ! :D juk ne i lenktynes vaziuojat. Siais laikais svarbu ekonominiai rodikliai o ne greicio :icon-wink: Tie keli kilometrai per valanda nieko nepakeis o ir saugumo procentas zymiai mazesnis "skraidant" su tokiu Belarusiku :icon-eek: Man kur kad labiau rupi jo darbiniai reikalai ir galia o ne greitis plente su 2PST priekaba :D:D:D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as pats kiek zinau yra tik sinchronizuotos pavaru dezes. Gal yra dar kitokiu :icon-question::)

Belorusai gamina gal penkis tipus pavaru deziu, pirma paprasta 9 pavaros i prieki ir 2 atgal(siuose variantuose nera papildomo paletytojo, pas mus ji vadina visi pusbegiu) eina modeliuose su deforsuotu varikliu pvz MTZ-570/572

Antrasis tipas mums iprasta pavaru deze 18 pavaru i prieki ir 4 atgal(cia su pusbegiu) montuojama modeliuose PVZ MTZ-82

Treciasis sinchronizuotos 16Ir 8(MTZ-1221, MTZ-1025)

Ketvirtasis Sinchronizuotos 14 ir 4 (modeliai 950/952)

Penktasis Hidrofikuotos perjungiamos po apkrova (MTZ-102, ir MTZ-1025 pagal uzsakyma)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas dalykelis perkant nauja mtz traktoriu. dabar kazkuri firma i juos montuoja papildoma paduodamo i cilindrus oro ausintuva( interkiuleri) tai papildoma galia nes variklis geriau uzsipildo oru, geriau sudega degalai, maziau tersiama aplinka, svarbiausia padideja galingumas, is turbininio variklio galima isspausti apie 120 arkliu, patys gamintojai informuoja kad automobilinio tipo motoruose galima isgauti apie 140 arkliu, prie 2800 apsisukimu. tik nesumanykit galvociai is karto begti prie saviskio ir regulioti siurblio, ten variklis truputeli kitoks, kad geriau pernestu apsisukimus

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Guest vaidas_c

Maladec Varstelis ! :) Viska parasei kaip ir turetu buti pagal protinga mastyma :icon-wink: Daugelis cia svaigsta visokiom nesamonen ir nerealiais greiciais o pats ziuriu labai protingai ir realiai parasei - maladec ! as [ritariu Tau visu 100% :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo oro temperaturos visada priklauso, niekada nesi ares nakti ? juk visada kai oro temperatura zemesne traktorius traukia geriau paziurejau gamintojo puslapyje www.po-mmz.minsk.by tai 6cil motorai gali isvystyti iki 250 ag o atskirose literaturose minima kad tarpinis oro ausinimas duoda paildomai iki 20% galios bet kad isgauti toki efekta reikia papildomai pakoreguoti kuro kieki aisku padidinti. :icon-eek:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Juk ir turbininiu ir paprastu mtz varikliu velenai tokie patys, aisku jei pradedi vaziuoti ant dvieju ratu tai ir luzta, bet cia ne gamintojo o tarpines tarp vairo ir sodynes kalte. niekada nereikia is traktoriaus spausti kiek imanoma, visada reik stengtis ji apkrauti iki 90% o tu jei apkrauni kad per juodus dumus traktoriaus nesimato tai pats kaltas jeivaziuoji kaip sitoj fotkej http://www.farmphoto.com/photography/me ... 41622&gkp=

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as ariant tai varau kiek traktorius gali . Bet aisku jei pradeda duma mesti tai jungiu mazesne pavara. Dauk kur raso jei nori ekonomiskiau dirbti turi su traktoriu varyti visu pajegumu. Ir pavyzdziui sako jei ari tai reikia netingeti jungineti pavaras. Kur sunkiau mazesne kur lengviau aukstesne. Taip taupomas kuras ir traktoriaus variklis. :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...