Jump to content

D-242 variklis "loja" dirbant laisvomis apsukomis


Svečias

Recommended Posts

aha. lasvumas tuose bumbuluose kur kilnojas, ane?

Tai dabar gerbiamas bsauliau, kaip gerų čekiškų daiktų pardavėjas, gal galite apšviesti, kiek kainuoja čekiškas siurblys ? :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Reiškias ir pas mane taspat :) iki pavasario darysiu motoro remontą, keisiu ir paskirstymo velenėlį, gal jo problema, nors man tai galvos dėl to garso neskauda. Svarbu gerai vedasi, turi jėgos, nu kad nesitepaluotų tai savaime aišku turbut, ir viskas. Sako kai per gerai gyvent pradedi tai imi ieškot sliekų ten kur jų nėr :lol:

šiaip blakis teisus, kad ieškom ko nepametę :eusa-hand: aš tai paprasčiausiai, rankinį gazą laikau daugiau, negu jis loja t.y. 900-1000 apsisukimų, ir problema išspręsta :eusa-clap:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

aha. lasvumas tuose bumbuluose kur kilnojas, ane?

Tai dabar gerbiamas bsauliau, kaip gerų čekiškų daiktų pardavėjas, gal galite apšviesti, kiek kainuoja čekiškas siurblys ? :icon-rolleyes:

aciu, daktare zoilbergai, gerai pasakei-pardavejas.....

patikslinsiu ta kaina ryt vakare, bet kiek atsimenu tai virsina 1200 lt....

bet tai bus ne cekiskas, o 245 siurblys...

cekisko nezinau, nesusidures...

del grupiu- kreipkites, padesiu

vailena

uab

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Sveiki, aš čia taip skaitinėju ir netikiu, kad pas utn 5 kuro siurblį joks meistras neranda bėdos..

Pats jau pradėjau siurblių reaguliavimo sezoną, aptarnavau ne viena dešimtį, gūsiavimas buvo

gan dažna problema, bet dėl jos iš kliantų dar nei vienas nesikreipė dėl garantinio.

Toks gūsiavimas gali būti dėl daugelio priežasčių, bet pati dažniausia svarelių klibėjimas.

O jie taip klibėdami viena gražia diena nulekia ir jei surandi būdą uždusinti variklį tada švaistiklis neišlenda per šoną, priešingu atveju likimas aiškus.. Siulyčiau atsidaryti su keturiais varžtais prisuktą dangtelį esantį virš gazo svirtelės ir su atsuktuvu paklibinti svarelius, jei svareliai kliba veleno sukimosi kryptimi, tada jau blogai, nes laikui einant išdyla žiedžiukas ir svareliai lengvai nusimauna.... Lyg viską paaiškinau. Siūlyčiau nelaukti ir spręsti bėdą!

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, aš čia taip skaitinėju ir netikiu, kad pas utn 5 kuro siurblį joks meistras neranda bėdos..

Pats jau pradėjau siurblių reaguliavimo sezoną, aptarnavau ne viena dešimtį, gūsiavimas buvo

gan dažna problema, bet dėl jos iš kliantų dar nei vienas nesikreipė dėl garantinio.

Toks gūsiavimas gali būti dėl daugelio priežasčių, bet pati dažniausia svarelių klibėjimas.

O jie taip klibėdami viena gražia diena nulekia ir jei surandi būdą uždusinti variklį tada švaistiklis neišlenda per šoną, priešingu atveju likimas aiškus.. Siulyčiau atsidaryti su keturiais varžtais prisuktą dangtelį esantį virš gazo svirtelės ir su atsuktuvu paklibinti svarelius, jei svareliai kliba veleno sukimosi kryptimi, tada jau blogai, nes laikui einant išdyla žiedžiukas ir svareliai lengvai nusimauna.... Lyg viską paaiškinau. Siūlyčiau nelaukti ir spręsti bėdą!

Patarimas konkretus. Ačiū kolega, eisiu atsisukti tavo minėtą dangtelį. O gal pats kartais remontuoji siurblius ir padėtum kaip reikiant išspręsti šitą problemą ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...