Jump to content

belarus priekinis balkinis tiltas


Recommended Posts

Tamsta tinginys, Jūs iš tokių žmonių kuriems viską po nosim pakišt reikia, dargi ir sukramtyt.

Jei klausiat, tai bent klaustuką gale padėtumėt, dabar gi net tiek nesiteikiat. Pusę LT tokių lodorių. Visiem tik padėk, nors iš tikro ne padėk, o už juos padaryk.

Ratų suvedimas:

1. Prisipūskit padangas iki reikalaujamo slėgio.

2. Lygioj aikštelėj pravažiuokit ne mažiau 3m ir sustokit.

3. Patikrinkit kad soškės stovėtų vienodai (jei hidro vairas) o jei stiprintuvas, susukit pilnai vaira kairėn, poto dešinėn ir padalinę sūkius pastatykit centre. Paskutiniu atveju 2 punktas nereikalingas. Tada, kai centrinė traukė centre, priekiniai ratai sureguliuojami lygiaigrečiai galiniams.

4. Pamatuokit atstumą prieky ir gale priekinių ratų maždaug ašies aukštyje (pasižymėkit tą vietą).

5. Pavažiuokit taip, kad ratai prasisuktų 180 laipsniais (galinė pažymėta vieta atsidurs prieky). Viskas gerai, jei skirtumas yra 0-8mm mažesnis, t.y priekis visą laiką bus iki 8mm siauresnis. Jei 0 ar didesnis - ratai lapatuos.

Jei suvedimas blogas, suvedimą reguliuojam traukėm. Kaip reguliuot nebeaprašinėsiu, nes ten viso labo pora materkų atsukt, sriegiai kairinis ir dešininis. Skirtumas tarp kolonėlės ir hidro vairo tik toks, kad pirmu atveju traukės dvi o antru viena.

Sėkmės.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...