Guest gatawas Paskelbta Sausio 22, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2007 Negenda nei tie tiltai nei kabinu amortizacija. O skirtumas ziaurus. Sudas ta sedyne nieko ji neamortizuoja. Tiltas turetu apie 10.000 dadeti o kabina nezinau. Gal standarte amortizuojanti? Neatsimenu. O del voztuvu - mechaninis kazkiek paprasciau bet nera jokiu tada galulaukiu sistemu ir net kalbos apie jas. Jokiu prioritetiniu tekmes nustatymu ir tt. NEs hidraulika kaip MTZ grubiai tariant. Na tekmes nustatymas yra, t.y debito. Bent jau turetu buti. As imciau elektrohidraulini. Matai viska kai sustrai susidesi jauciu nebedaug skirsis nuo FENDT kaina. Tame is esme kad niekas klimu nededa i moskvicius. Savo klases traktoriui savo klases navarotai. Taip jau yra. Nu pabandyk sustra k-cija paskaiciuoja tegu ir paprasta ir paziuresi. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dyras Paskelbta Sausio 22, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2007 Doncas nepabandęs neįsitikinsi AMORTIZUOJANTIS tiltas stipriai mažina VISO TRAKTORIAUS trankymą .Sėdynė tam įtakos neturi jokios. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Doncas Paskelbta Sausio 22, 2007 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2007 as tik bijau kad ta automatika pasius gesti, o kaip elektromechanine hidraulika, ten didesne tikimybe gedimams nei paprsta. o galulaukes sistemos tai cia tipo kazkokia atmintis ar kaip ?? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Aurimas Paskelbta Sausio 22, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2007 Man atrodo galulaukes sitema Case traktoriuose tik nuo mxm 175.O gal klystu?Pataisykit. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Guest gatawas Paskelbta Sausio 22, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2007 Nebeatsimenu. Tai ima tegu CVX Ten lygtais yra Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Doncas Paskelbta Sausio 22, 2007 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2007 Nebeatsimenu. Tai ima tegu CVX Ten lygtais yra oar ta sistema labai reikalinga ?? kame privalumas? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
efrendas Paskelbta Sausio 22, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2007 Doncas nepabandęs neįsitikinsi AMORTIZUOJANTIS tiltas stipriai mažina VISO TRAKTORIAUS trankymą .Sėdynė tam įtakos neturi jokios. Dėl to tai pritariu, bet renkantis su amortizuojančiu ar ne visdėlto reikia gerai apmastyti ar verta mesti tokią nemažą sumą tokiam ,,Navarotui" nes tą amortizaciją ne taip jau dažnai ir naudoji Na jeigu greitis 50km/h tai tada automatiškai toks tiltas reikalingas, o šiaip dirbant pagrindinius darbus sakykim laukuose amortizacija dažniuasiai išjungiu, nes tai pagerina ratų sukibimą su dirva ir patikėk didelio skirtumo nesijaučia Transporte, ypač duobėtais žvirkeliais amortizacija visada būna įjungta, nes galima važiuoti žymiai didesniu greičiu, nei be jos ir traktorius žymiai mažiau gauna trenkimo smugių, nuo kurių ir iš kabinos pro lubas gali iššokti nors ir kokia sėdynė bebūtų Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
efrendas Paskelbta Sausio 22, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2007 Nebeatsimenu. Tai ima tegu CVX Ten lygtais yra oar ta sistema labai reikalinga ?? kame privalumas? Paprastiems darbams nereikalinga, ši sistema reikalinga valdyti sudėtingus padargus, kad ir kokią rimtesnę sėjamają, kai reikia atlikti daug vienodų paeiliui operacijų su hidraulika, tai kad nesivarginti spaudinėjant krūvą migtukų ar rankenėlių tos sistemos pagalba viską atlieki su vienu migtuku taip mažiau pavargsti ir niekada neapsirinki ką netaip paspausdamas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Doncas Paskelbta Sausio 23, 2007 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 23, 2007 Doncas nepabandęs neįsitikinsi AMORTIZUOJANTIS tiltas stipriai mažina VISO TRAKTORIAUS trankymą .Sėdynė tam įtakos neturi jokios. Dėl to tai pritariu, bet renkantis su amortizuojančiu ar ne visdėlto reikia gerai apmastyti ar verta mesti tokią nemažą sumą tokiam ,,Navarotui" nes tą amortizaciją ne taip jau dažnai ir naudoji Na jeigu greitis 50km/h tai tada automatiškai toks tiltas reikalingas, o šiaip dirbant pagrindinius darbus sakykim laukuose amortizacija dažniuasiai išjungiu, nes tai pagerina ratų sukibimą su dirva ir patikėk didelio skirtumo nesijaučia Transporte, ypač duobėtais žvirkeliais amortizacija visada būna įjungta, nes galima važiuoti žymiai didesniu greičiu, nei be jos ir traktorius žymiai mažiau gauna trenkimo smugių, nuo kurių ir iš kabinos pro lubas gali iššokti nors ir kokia sėdynė bebūtų as ir ta pacia linkme galvoju, nes keliai pas mane beveik visi asfaltuoti. zvyrkelis ir nuolat priziurimas, tai kaip ir nebutina manau mest 10 gabalu tam kas manau nera butinybe. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Doncas Paskelbta Sausio 23, 2007 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 23, 2007 Nebeatsimenu. Tai ima tegu CVX Ten lygtais yra oar ta sistema labai reikalinga ?? kame privalumas? Paprastiems darbams nereikalinga, ši sistema reikalinga valdyti sudėtingus padargus, kad ir kokią rimtesnę sėjamają, kai reikia atlikti daug vienodų paeiliui operacijų su hidraulika, tai kad nesivarginti spaudinėjant krūvą migtukų ar rankenėlių tos sistemos pagalba viską atlieki su vienu migtuku taip mažiau pavargsti ir niekada neapsirinki ką netaip paspausdamas na tyarkim plugam kiek isivaizduoju reiketu 2 rankeneliu pakelt, nuleist ir apversti. kultivatoriui, germinatoriui praktiskai 1os pakelt,nuleist, na antra retai naudojama sulankstymui. va nebent sejamoji labai jau shustra na bet standartiskai irgi manau kokios pora pakaktu ? kaip manai? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
K_Nerijus Paskelbta Sausio 23, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 23, 2007 Nebeatsimenu. Tai ima tegu CVX Ten lygtais yra oar ta sistema labai reikalinga ?? kame privalumas? Paprastiems darbams nereikalinga, ši sistema reikalinga valdyti sudėtingus padargus, kad ir kokią rimtesnę sėjamają, kai reikia atlikti daug vienodų paeiliui operacijų su hidraulika, tai kad nesivarginti spaudinėjant krūvą migtukų ar rankenėlių tos sistemos pagalba viską atlieki su vienu migtuku taip mažiau pavargsti ir niekada neapsirinki ką netaip paspausdamas na tyarkim plugam kiek isivaizduoju reiketu 2 rankeneliu pakelt, nuleist ir apversti. kultivatoriui, germinatoriui praktiskai 1os pakelt,nuleist, na antra retai naudojama sulankstymui. va nebent sejamoji labai jau shustra na bet standartiskai irgi manau kokios pora pakaktu ? kaip manai? Jei su hidrauliniu spaudimu tai reikia 3 poru hidrauliniu isejimu tuo paciu ir rankeneliu, arba naudoti krana ir iskleidziaint ar sukleidziant ji persukti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Doncas Paskelbta Sausio 23, 2007 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 23, 2007 Nebeatsimenu. Tai ima tegu CVX Ten lygtais yra oar ta sistema labai reikalinga ?? kame privalumas? Paprastiems darbams nereikalinga, ši sistema reikalinga valdyti sudėtingus padargus, kad ir kokią rimtesnę sėjamają, kai reikia atlikti daug vienodų paeiliui operacijų su hidraulika, tai kad nesivarginti spaudinėjant krūvą migtukų ar rankenėlių tos sistemos pagalba viską atlieki su vienu migtuku taip mažiau pavargsti ir niekada neapsirinki ką netaip paspausdamas na tyarkim plugam kiek isivaizduoju reiketu 2 rankeneliu pakelt, nuleist ir apversti. kultivatoriui, germinatoriui praktiskai 1os pakelt,nuleist, na antra retai naudojama sulankstymui. va nebent sejamoji labai jau shustra na bet standartiskai irgi manau kokios pora pakaktu ? kaip manai? Jei su hidrauliniu spaudimu tai reikia 3 poru hidrauliniu isejimu tuo paciu ir rankeneliu, arba naudoti krana ir iskleidziaint ar sukleidziant ji persukti tiesa del hidrauliniu isejimu . gal kas is patiertis galite pasakyt ar butinybe 4 ar uztenka kokiu 3 ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Guest gatawas Paskelbta Sausio 23, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 23, 2007 sumokesi kelis kilolitus ir gausi ta 4 isejima o kai pritruksi labiau nervinsies. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Doncas Paskelbta Sausio 23, 2007 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 23, 2007 sumokesi kelis kilolitus ir gausi ta 4 isejima o kai pritruksi labiau nervinsies. zodziu patartmete 4 isejimus. ok ka dar tureciau zinoti ar noreti ??? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Guest gatawas Paskelbta Sausio 23, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 23, 2007 Tai as tau patariau jau. Imk va sita k-cija tegu suskaiciuoja. Pamatysi kaina. Nutarsi ar dar gali dasideti ar ne ar ir taip per daug ir tada spresi ka is navarotu ismesti ar dasideti As taip daryciau. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dariukas Paskelbta Sausio 23, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 23, 2007 Doncas nepabandęs neįsitikinsi AMORTIZUOJANTIS tiltas stipriai mažina VISO TRAKTORIAUS trankymą .Sėdynė tam įtakos neturi jokios. Dėl to tai pritariu, bet renkantis su amortizuojančiu ar ne visdėlto reikia gerai apmastyti ar verta mesti tokią nemažą sumą tokiam ,,Navarotui" nes tą amortizaciją ne taip jau dažnai ir naudoji Na jeigu greitis 50km/h tai tada automatiškai toks tiltas reikalingas, o šiaip dirbant pagrindinius darbus sakykim laukuose amortizacija dažniuasiai išjungiu, nes tai pagerina ratų sukibimą su dirva ir patikėk didelio skirtumo nesijaučia Transporte, ypač duobėtais žvirkeliais amortizacija visada būna įjungta, nes galima važiuoti žymiai didesniu greičiu, nei be jos ir traktorius žymiai mažiau gauna trenkimo smugių, nuo kurių ir iš kabinos pro lubas gali iššokti nors ir kokia sėdynė bebūtų del amortizuojancio tilto bent jau JD tai as su tavim efredenai nelabai sutinku.amortizuojantis tiltas kaip tik zemes darbams reikalingesnis, ir butent del jo pagereja sukibimas su zeme,gali platesni padarga pavilkti tom paciom salygom, maziau krato dirbant zemes darbus didesniu greiciu pvz sejant, traktorius svelniai amortizuojasi, negauna smuginiu apkrovu. pas mane JD 7820 priekinio tilto amortizacija net neissijungia ir yra kaip standartine komplektacija, be amortizuojamo tilto didesnes galios traktoriu net nera. taigi jis tikrasi nemaiso, o padeda. ir tai tikrai yra tas navarotas kuri mano manymu butinai privaloma uzsisakyti. kai sumoki 250000 tai tie 10000 jau nebetokia didele suma, kuri tikrai atsipirks pasirinkus amortizuojanti tilta. kadangi traktorius gauna maziau smuginiu apkrovu tuo paciu ir tave pati maziau krato, ne taip greit pavargsi, nugaros neiskratys, tausoji saqvo sveikata. o vaziuojant zvirkeliu is vis pasaka lyg laivu plaktum is vis nekrato kabinos nors ratai ir malasi, gali maksimaliu greiciu lekt ir jokios vibracijos Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Doncas Paskelbta Sausio 23, 2007 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 23, 2007 Doncas nepabandęs neįsitikinsi AMORTIZUOJANTIS tiltas stipriai mažina VISO TRAKTORIAUS trankymą .Sėdynė tam įtakos neturi jokios. Dėl to tai pritariu, bet renkantis su amortizuojančiu ar ne visdėlto reikia gerai apmastyti ar verta mesti tokią nemažą sumą tokiam ,,Navarotui" nes tą amortizaciją ne taip jau dažnai ir naudoji Na jeigu greitis 50km/h tai tada automatiškai toks tiltas reikalingas, o šiaip dirbant pagrindinius darbus sakykim laukuose amortizacija dažniuasiai išjungiu, nes tai pagerina ratų sukibimą su dirva ir patikėk didelio skirtumo nesijaučia Transporte, ypač duobėtais žvirkeliais amortizacija visada būna įjungta, nes galima važiuoti žymiai didesniu greičiu, nei be jos ir traktorius žymiai mažiau gauna trenkimo smugių, nuo kurių ir iš kabinos pro lubas gali iššokti nors ir kokia sėdynė bebūtų del amortizuojancio tilto bent jau JD tai as su tavim efredenai nelabai sutinku.amortizuojantis tiltas kaip tik zemes darbams reikalingesnis, ir butent del jo pagereja sukibimas su zeme,gali platesni padarga pavilkti tom paciom salygom, maziau krato dirbant zemes darbus didesniu greiciu pvz sejant, traktorius svelniai amortizuojasi, negauna smuginiu apkrovu. pas mane JD 7820 priekinio tilto amortizacija net neissijungia ir yra kaip standartine komplektacija, be amortizuojamo tilto didesnes galios traktoriu net nera. taigi jis tikrasi nemaiso, o padeda. ir tai tikrai yra tas navarotas kuri mano manymu butinai privaloma uzsisakyti. kai sumoki 250000 tai tie 10000 jau nebetokia didele suma, kuri tikrai atsipirks pasirinkus amortizuojanti tilta. kadangi traktorius gauna maziau smuginiu apkrovu tuo paciu ir tave pati maziau krato, ne taip greit pavargsi, nugaros neiskratys, tausoji saqvo sveikata. o vaziuojant zvirkeliu is vis pasaka lyg laivu plaktum is vis nekrato kabinos nors ratai ir malasi, gali maksimaliu greiciu lekt ir jokios vibracijos na visu pirma tavo JD beveik 190AG zemes vadinas turi belekiek. darbo su juo turi daug . o man turinciam 100 ha na ateityje dar planuoju plestis, pakanka ir 150 ag kurio kaina dabar beveik tokia pati kaip tavo JD kuri turbut senokai pirkai. noriu pasakyt kad labai stipriai reikia pasverti , nes man 10000 gabalu nemenka suma dar 10 dasidejes nebloga pluga isigyciau. o priekinis amortikas vis labiau isisitikinu ner MAN butinybe. na kita vertus jei tektu min pora simtu ir daugiau ha aplekti tuomet gal reikalingas dalykas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti