Jump to content

Pavaru dezes


Recommended Posts

Pusiau automatine : pavaros be sankabos nuo1 iki ..............

Automatine : pavaros be sankabos nuo 1 iki kazkurios.Tada pries pat gala yra transportines pavaros kurios junginejasi nuo variklio apkrovos automatiskai.

Sinchronizuotos : gerai nezinau, bet manau kazkas su isgreitinimu, kad daugiau pavaru butu.Ten pavyzdziui diapazonais.Ir yra 4 diapazonai ir kiekvienas dar turi po kelias pavaras....Nu nezinau kaip ten istikruju (tike as supratau).

Dinamine : kai yra elektohidraulinis reversas be sankabos, o pavaru deze mechanine.

Mechanine : visi zinot kaip jinai veikia. :D:D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai va kuo kvailas klausimas bet kuo skiriasi mechannine nuo sinchronizuotos? kokios dar buna dinamines ( tai suprasciau kaip t-150k kazkas panasaus), pusiau automatines ir pilnai automatines? placiau kas ka zino pasipasakokit :D

Sinchronizuotos dezes pavaros perjungiamos ne pastumiant krumpliarati ant veleno, o tik pastumiant sinchronizatoriu ant slicu, kaip tarkim Gaz 53 dezes 3 ir 4 pavaros.

Beje sinchronizuotos buna ir keliu rusiu, pilnai, ir pusiau sinchronizuotos.

Pusiau, tai kai diapazonai ( darbiniai, transportiniai, atbuliniai ) perjungiami perstumiant krumpliaracius, o pagrindines pavaros perjungiamos sinchronizatoriais.

Dar buna perjungiamos po apkrova. Kaip T-150 traktoriaus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Pusiau automatines (Half Power Shift) - kazkeli diapazonai su sankaba jungiasi ir jie turi po kelias tai pavaras kurios jungiasi po apkrova (be sankabos) (CLAAS, CASE, NH pvz)

Automatines (Full Powershift) nuo 1 iki 18 pvz jungi su mygtuku be sankabos, automatiniai ir kitokie rezimai priklauso nuo gamintojo bet seip tai esme kad be sankabos.. Daugiau automatizavimo galimybiu. (galulaukes ir tt)

Sinchronizuotos pilnai arba pusiau jau papasakojo.

Ir dar vienas tipas yra :) Belaipsnes transmisijos (arba belaiptes)

Pavaru kaip ir nera. Hidro siurblys reguliuojamo debito ir hidro variklis, planetinis reduktorius ir 2 poros (2 diapazonai) dantraciu. Genialiai paprasta. (Cia FENDT). Kitu traktoriu belaipsnes transmisjos kur kas sudetingesnes. Bet is esmes jausmas vaziuojant tas pats.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ta kuri gali prisitaykyti prie variklio darbo ir pakrovos. Tai visu pirma belaipsne ir is dalies pilnai automatine. Juk paklausk bet kokio masinu prekiautojo - kaip automatine deze taip variklis pas masina ledas. Na cia seip tik pav.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ta kuri gali prisitaykyti prie variklio darbo ir pakrovos. Tai visu pirma belaipsne ir is dalies pilnai automatine. Juk paklausk bet kokio masinu prekiautojo - kaip automatine deze taip variklis pas masina ledas. Na cia seip tik pav.

na bet tie patys masinu prekiautojai pasakys kad sugeuds automatui problemu belekiek, pradedant taisymu ir baigiant tuo kad negalima tokiu masinu tampyt. tai realiausia sakai butu pusiau automatine ??

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Automatine nuo pusiau automatines skiriasi daugiadiskiu sankabeliu skaiciumi. Jei uzpilsi sh tepala suvarysi ar 6 sankabeles ar 12 :)

Vis tiek suvarysi. O jei priziuresi laikys ir ta ir ta. O kodel realiausia pusiau automatine? Imk belaipsne.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...