Martinux Paskelbta Sausio 14, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2007 tai va kuo kvailas klausimas bet kuo skiriasi mechannine nuo sinchronizuotos? kokios dar buna dinamines ( tai suprasciau kaip t-150k kazkas panasaus), pusiau automatines ir pilnai automatines? placiau kas ka zino pasipasakokit Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Aurimas Paskelbta Sausio 14, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2007 Pusiau automatine : pavaros be sankabos nuo1 iki .............. Automatine : pavaros be sankabos nuo 1 iki kazkurios.Tada pries pat gala yra transportines pavaros kurios junginejasi nuo variklio apkrovos automatiskai. Sinchronizuotos : gerai nezinau, bet manau kazkas su isgreitinimu, kad daugiau pavaru butu.Ten pavyzdziui diapazonais.Ir yra 4 diapazonai ir kiekvienas dar turi po kelias pavaras....Nu nezinau kaip ten istikruju (tike as supratau). Dinamine : kai yra elektohidraulinis reversas be sankabos, o pavaru deze mechanine. Mechanine : visi zinot kaip jinai veikia. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varstelis Paskelbta Sausio 14, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2007 tai va kuo kvailas klausimas bet kuo skiriasi mechannine nuo sinchronizuotos? kokios dar buna dinamines ( tai suprasciau kaip t-150k kazkas panasaus), pusiau automatines ir pilnai automatines? placiau kas ka zino pasipasakokit Sinchronizuotos dezes pavaros perjungiamos ne pastumiant krumpliarati ant veleno, o tik pastumiant sinchronizatoriu ant slicu, kaip tarkim Gaz 53 dezes 3 ir 4 pavaros. Beje sinchronizuotos buna ir keliu rusiu, pilnai, ir pusiau sinchronizuotos. Pusiau, tai kai diapazonai ( darbiniai, transportiniai, atbuliniai ) perjungiami perstumiant krumpliaracius, o pagrindines pavaros perjungiamos sinchronizatoriais. Dar buna perjungiamos po apkrova. Kaip T-150 traktoriaus. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Guest gatawas Paskelbta Sausio 22, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2007 Pusiau automatines (Half Power Shift) - kazkeli diapazonai su sankaba jungiasi ir jie turi po kelias tai pavaras kurios jungiasi po apkrova (be sankabos) (CLAAS, CASE, NH pvz) Automatines (Full Powershift) nuo 1 iki 18 pvz jungi su mygtuku be sankabos, automatiniai ir kitokie rezimai priklauso nuo gamintojo bet seip tai esme kad be sankabos.. Daugiau automatizavimo galimybiu. (galulaukes ir tt) Sinchronizuotos pilnai arba pusiau jau papasakojo. Ir dar vienas tipas yra Belaipsnes transmisijos (arba belaiptes) Pavaru kaip ir nera. Hidro siurblys reguliuojamo debito ir hidro variklis, planetinis reduktorius ir 2 poros (2 diapazonai) dantraciu. Genialiai paprasta. (Cia FENDT). Kitu traktoriu belaipsnes transmisjos kur kas sudetingesnes. Bet is esmes jausmas vaziuojant tas pats. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Aurimas Paskelbta Sausio 22, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2007 Na kazkodel pas mane Case yra pusiau automatine, tai visos pavaros be sankabos. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Guest gatawas Paskelbta Sausio 22, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2007 Tai taip yra todel kad tu neskiri automatines nuo pusiau automatines. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Doncas Paskelbta Sausio 22, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2007 o kuri patikimiausia ??, taupanti varikli? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Guest gatawas Paskelbta Sausio 22, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2007 Ta kuri gali prisitaykyti prie variklio darbo ir pakrovos. Tai visu pirma belaipsne ir is dalies pilnai automatine. Juk paklausk bet kokio masinu prekiautojo - kaip automatine deze taip variklis pas masina ledas. Na cia seip tik pav. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Doncas Paskelbta Sausio 22, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2007 Ta kuri gali prisitaykyti prie variklio darbo ir pakrovos. Tai visu pirma belaipsne ir is dalies pilnai automatine. Juk paklausk bet kokio masinu prekiautojo - kaip automatine deze taip variklis pas masina ledas. Na cia seip tik pav. na bet tie patys masinu prekiautojai pasakys kad sugeuds automatui problemu belekiek, pradedant taisymu ir baigiant tuo kad negalima tokiu masinu tampyt. tai realiausia sakai butu pusiau automatine ?? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Guest gatawas Paskelbta Sausio 22, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2007 Automatine nuo pusiau automatines skiriasi daugiadiskiu sankabeliu skaiciumi. Jei uzpilsi sh tepala suvarysi ar 6 sankabeles ar 12 Vis tiek suvarysi. O jei priziuresi laikys ir ta ir ta. O kodel realiausia pusiau automatine? Imk belaipsne. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Doncas Paskelbta Sausio 22, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2007 Automatine nuo pusiau automatines skiriasi daugiadiskiu sankabeliu skaiciumi. Jei uzpilsi sh tepala suvarysi ar 6 sankabeles ar 12 Vis tiek suvarysi. O jei priziuresi laikys ir ta ir ta. O kodel realiausia pusiau automatine? Imk belaipsne. o belaipsne kame pointas ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Guest gatawas Paskelbta Sausio 22, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2007 pagooglink ir rasi info. daug pasakoti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti