kazkass Paskelbta Sausio 20, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 20, 2007 Pamirsai paminet didziausia frontalinio krautuvo pries teleskopini krautuva pliusa- daug mazesne frontalinio krautuvo kaina. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pofke Paskelbta Sausio 20, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 20, 2007 perkant frontalini krautuva kartu su traktorium arba teleskopini krautuva kaina manau nelabai turetu skirtis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kazkass Paskelbta Sausio 20, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 20, 2007 Bet tai traktoriu gali turet ir belieka nusipirkt krautuva arba is vis gali ne nauja belarus pirkt uz kokius 20 tkst plius naujas krautuvas arba nauja mtz uz kokius 70 tkst + krautuvas, manau vistiek zymiai pigiau gausis ir panaudojimo galimybes gan neblogos. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
abartkus Paskelbta Sausio 20, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 20, 2007 bet perkant traktoriu su frontaliniu pagal nitratu direktyva ES dengs tik frontalini ir jo priedus manau o gal yra kitaip? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ricardaas Paskelbta Sausio 20, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 20, 2007 bet perkant traktoriu su frontaliniu pagal nitratu direktyva ES dengs tik frontalini ir jo priedus manau o gal yra kitaip? Yra kitaip Kaimynas pirko traktorių su frontaliniu krautuvu,tai jam padengė...tiesa jis pagal 2004-2006m programą...kaip dabar 2007-2013m bus nežinau,bet manau tas pats. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Guest gatawas Paskelbta Sausio 20, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 20, 2007 Frontalini krautuva lyginti su teleskopiniu pakroveju tas pats kas pirsta lyginti su b**** Bet klausimas ar savo ukyje isnaudosi ta teleskopa. O seip pasivaiksciok per paroda apie visus cia minetus teleskopus ir paziurek pats. Aiskiai pamatysi skirtumus ir isirinksi. Ir kaina ziurek ne to kur stovi parodoj o pasirasyk komplektacija kokis tau reikia ir tegu visi atsiuncia pasiulyma popierini su kaina, va tada palyginsi kainas is tikro kai komplektacijos bus vienodos. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ricardaas Paskelbta Sausio 20, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 20, 2007 Bet pagrindinių privalumų ir trūkumų nepasakei Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Guest gatawas Paskelbta Sausio 21, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 21, 2007 Tai tu mane durnium laikai kad as tau turiu pasakot kuo skiriasi frontalinis nuo teleskopo? Ar pats nenusimanai nieko? Nebent taip. Frontalinio pliusai - kaina. Minusai - mazesnis manevringumas, mazesnis kelimo/stumimo ir visos kitos charakteristikos. Teleskopo pagrindinis minusas kaina ir panaudojimas, jei retai naudosi neapsimoka ikisti ketvirti lemono i ji. O seip kas yra tam specialiai padaryta (teleskopas krovimo darbams pvz) tas bus visada geriau negu pritaikyta (frontalinis prie traktoriaus). IMHO pasakiau cia nepulkit seiletis. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius Paskelbta Sausio 26, 2007 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 26, 2007 bet perkant traktoriu su frontaliniu pagal nitratu direktyva ES dengs tik frontalini ir jo priedus manau o gal yra kitaip? Yra kitaip Kaimynas pirko traktorių su frontaliniu krautuvu,tai jam padengė...tiesa jis pagal 2004-2006m programą...kaip dabar 2007-2013m bus nežinau,bet manau tas pats. Koki kaimynas traktoriu pasieme taip. Man tai valtros agentas taip siule imt sake kad dokumentaliai butu ne traktorius o krautuvas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ricardaas Paskelbta Sausio 26, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 26, 2007 Tai kaimynas būtent Valtrą ir pasiimė Tik kad modelio nebeatsimenu 80Ag galios...tai jam panašu kad irgi kaip krautuvą apiformino nes kai NMA turėjo atvažiuoti tikrinti tai tuoj nuimė rulonų griebtuvą ir uždėjo kaušą mėšlui...nenorėjo problemų Šiaip manau NMA neturėtų kištis į tokius dalykus:jei aš pasirinkau kaip tvarkysiu mėšlą ir visas Nitratų direktyvos taisykles atitiksiu tai man geriausia nuspręsti kas man labiau tinka... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius Paskelbta Sausio 28, 2007 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 28, 2007 Gal kas zinot ir kitu firmu kuriuos duoda traktorius su krautuvu, pagal nitratu direktyva Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pofke Paskelbta Sausio 28, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 28, 2007 dotpro, kesko, olsenas ir t.t. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius Paskelbta Sausio 29, 2007 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 29, 2007 dotpro, kesko, olsenas ir t.t. kesko neduoda traktoriaus pagal nitratus. Kai pirkau klausiau sake, kad pagal nitratus konpenuoja tik frontalini. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pofke Paskelbta Sausio 29, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 29, 2007 tai varyk i rovaltra Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aukstaitis Paskelbta Sausio 29, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 29, 2007 Vienas pas mus labai stipriai "nudege" taip pirkdamas. O buvo taip: parase projekta pagal nitratu direktyva ir irase kad pirks krautuva. Ta firma is kurios eme komercini ikalbejo ji kad uzkeltu kaina ant popieriaus krautuvo ir priedo duos traktoriu. Taip viska ir padare. Gavo pinigus nusipirko krautuva, gavo priedo dar traktoriu. Bet kai atsiskaitinejo agenturai, agenturos darbuotojas apsimetes paprastu zmugum eme ir paskambino i ta firma ir paklause kiek kainuoja krautuvas. Is firmos darbuotojo aisku gavo atsakyma kad krautuvas tiek nekainuoja kiek tas zmogelis rase projekte. Toliau kas vyko tingiu pasakot , isvada tokia kad zmogeliui reikejo grazint pinigus visus ne tik pagal nitratus bet ir pagal pieno direktyva. Butu viskas praeje bet agenturai uzkrito i akis kad vieni perka tokius krautuvus moka viena kaina o kitas perka moka vos ne keturgubai daugiau uz toki pati daigta. Beto 2007-2013 projekte skaiciau kad dabar pagal nitratus kompensuos tik iki75 proc. visu islaidu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ricardaas Paskelbta Sausio 29, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 29, 2007 Na jeigu kainą dirbtinai užkėlė-pats kaltas...NMA čia taip jau turėjo pasielgti...bet kodėl kompensuoja tik patį frontalinį Jeigu pagal SGV pinigų užtenka,kitokios technikos neimu,tai man gi gheriausia nuspręsti kaip tvarkytis... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ZinoVas Paskelbta Vasario 26, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 26, 2007 Zinai patarle - kas tinka viskam - tas netinka niekam. Kiek zinau merlo GTV (galios tiekimo velenas) yra hidraulinis. Nezinau kiek jis tau suks ta presa.....O NEW HOLLAND teleskopai yra tie patys MANITOU tik melyni ir variklis gale o ne sone. Klauskit papasakosiu placiau. Nors as imciau MANITOU ko gero. MERLO ir DIECI yar italai kiek zinau. KAip jum italiskos masinos? FIAT pvz O kad zadu merlo vien del to galvoju imt kad yra darbinis ir pakabinimo mechanizmas, nes kakras truksta traktoriaus tampyt rulonini presa O man visai nieko italiskos pvz Ferrari, Maserati, Alfa romeo... O kaip tau amerikietiskos?? Tai gal tada pagal analogija atsisakom ir NH, JD, Case ir t.t. O beja kaip tau prancuziskos masinos...?? Kai kuriems ir jos labai nepatinka, bet tau netrugdo rinktis Manitou.. Kuom tau italiskos masinos neitinka, pvz naujai isleista fiat punto, viena geriausiu savo klaseja, fiat coupe - patraukliausia ir techniskai viena geriausia is tokiu klasiu, kuri gali konkuruotis tik su italiska alfa gto, kiek isvis esi mates alfu savininku kurie skustusi savo auto? Beto italu dizaineriai geriausi pasaulyje. Nu dar galim pamineti Chrysler Voyager, geriausi pasaulyje minivenai, o pusia ju daliu ir jie patys surinkta italijoje, nu dar nepamirskime geriausia pasaulyje kokybes, galios, dizaino ir technisko tobulumo varda turinciu italiskuju ferariu, dar galetume pagirti greiciausia, stabiliausia ir vertingiausia Bugatti Vayron (nu ir vokeciai tam padejo), aisku nepamirskime ir tokiu mazesniu buvusiu ir esamu gamintoju kaip Cisitalia, De Tomaso, Iso, Isotta-Fraschini, nu db vel kilus naujoms mintims ar prablaivejus samoniai dar truputele paporinsiu apie sportinius italus : aston martin db7, db8, db9 - labiau zinomas kai agento 007, gyva legenda tape automobiliai, kuriem as nerandu konkurentu klaseje, nu siaip atsibodu cia viska vardint, matau, kad tekstas jau senai praranda risluma ir visa kita, ir nelabai i tema cia pasakoti zemes ukiu forume apie automobilius Nu dar cia pabaigai, kad kanors itikinciau, kad italia geriausi pasaulio auto gamintojai. Visi pasaulyje laikomi superautomobiliai italai (nu dar ford gt ir mustang - nors mano manymu jie ne truputi italam neprilygsta): 1.Bugati Vayron (ligu tas Vayron taip rasos, db tiksliai nzn) - nu apie ta ka cia dau ir snekesi, vis del to jis jau labiau vokieciu darbo, nu bet firma tai italu , bet jis vienitelis vieso naudojimo standartinis auto skirtas vazinejimui keliuose kuris ispaudzia 400km/h, turi 1001 ag, iki 100km/h per 3s, ir kaip kazkada kazkas sake, jeigu nuo starto paleistume formule, leistume jai isibegeti iki 200km/h, tuomet startuotume su bugati, tai formule momentaliai aplenktume ir pirmi pasiektume 300km/h, vot va toks rodiklis labai aukstas keliu automobiliui 2.Lamborghini Gallardo 3.Ferrari Enzo 4.Pagani Zonda 5.Maserati MC12 ( Enzo) Nu vat situos as laikau super automobiliais, nors kiti prie tu super automobiliu dameta dar dx ferrariu, maseraciu ir lamborghiniu (nu si gamykla bet kazkiek atspindi zemes ukiu foruma, nes juk jie pradejo nuo technikos tik poto emesi auto gamyba) , bet kazkodel prie super automobiliu nera ne vieno VOKIECIO, PRANCUZO, BRITO, JAPONO, AMERIKIECIO (ford niekad nebus superauto, nu bent jau mano nuomone) Na va daug visokiu veju prirasiau, jauciu tekstas gavosi nerislus ir t.t , nu bet tikuosi suprasite, kad visos salies gamybos negali pradeti laikyti beviltisko del vienos kazkokios firmos modelio klaidos, taip pat neisigilene i rusu gamyba (kalbu apie auto), zinodami vien tik zigulius nesakykite, kad ruselio rankos kreivos ir jis nieko nesukurs, juk yra ir geru rusisku masinu, kurias vertina pasaulio snobai nu ir in conclusion - geriausia duju iranga kieno gamybos? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonis Paskelbta Vasario 26, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 26, 2007 Zinai patarle - kas tinka viskam - tas netinka niekam. Kiek zinau merlo GTV (galios tiekimo velenas) yra hidraulinis. Nezinau kiek jis tau suks ta presa.....O NEW HOLLAND teleskopai yra tie patys MANITOU tik melyni ir variklis gale o ne sone. Klauskit papasakosiu placiau. Nors as imciau MANITOU ko gero. MERLO ir DIECI yar italai kiek zinau. KAip jum italiskos masinos? FIAT pvz O kad zadu merlo vien del to galvoju imt kad yra darbinis ir pakabinimo mechanizmas, nes kakras truksta traktoriaus tampyt rulonini presa O man visai nieko italiskos pvz Ferrari, Maserati, Alfa romeo... O kaip tau amerikietiskos?? Tai gal tada pagal analogija atsisakom ir NH, JD, Case ir t.t. O beja kaip tau prancuziskos masinos...?? Kai kuriems ir jos labai nepatinka, bet tau netrugdo rinktis Manitou.. Kuom tai italiskos masinos neitinka, pvz naujai isleista fiat punto, viena geriausiu savo klaseja, fiat coupe - patraukliausia ir techniskai viena geriausia is tokiu klasiu, kuriu gali konkuruotis tik su italiska alfa gto, kiek isvis esi mates alfu savininku kurie skustusi savo auto? Beto italu dizaineriai geriausi pasaulyje. Nu dar galim pamineti Chrysler Voyager, geriausi pasaulyje minivenai, o pusia ju daliu surinkta italijoje, nu dar nepamirskime geriausia pasaulyje kokybes, galios, dizaino ir technisko tobulumo varda turinciu italiskojo ferario, dar galetume pagirti greiciausia, stabiliausia ir vertingiausia Bugatti Vayron (nu ir vokeciai tam padejo), aisku nepamirskime ir tokiu mazesniu buvusiu ir esamu gamintoju kaip Cisitalia, De Tomaso, Iso, Isotta-Fraschini, nu db vel kilus naujoms mintims ar prablaivejus samoniai dar truputele paporinsiu apie sportinius italus : aston martin db7, db8, db9 - labiau zinomas kai agento 007, gyva legenda tape automobiliai, kuriem as nerandu konkurentu klaseje, nu siaip atsibodu cia viska vardint, matau, kad tekstas jau senai praranda risluma ir visa kita, ir nelabai i tema cia pasakoti zemes ukiu forume apie automobilius Nu dar cia pabaigai, kad kanors itikinciau, kad italia geriausi pasaulio auto gamintojai. Visi pasaulyje laikomi superautomobiliai italai (nu dar ford gt ir mustang - nors mano manymu jie ne truputi italam neprilygsta): 1.Bugati Vayron (ligu tas Vayron taip rasos, db tiksliai nzn) - nu apie ta ka cia dau ir snekesi, vis del to jis jau labiau vokieciu darbo, nu bet firma tai italu , bet jis vienitelis vieso naudojimo standartinis auto skirtas vazinejimui keliuose kuris ispaudzia 400km/h, turi 1001 ag, iki 100km/h per 3s, ir kaip kazkada kazkas sake, jeigu nuo starto paleistume formule, leistume jai isibegeti iki 200km/h, tuomet startuotume su bugati, tai formule momentaliai aplenktume ir pirmi pasiektume 300km/h, vot va toks rodiklis labai aukstas keliu automobiliui 2.Lamborghini Gallardo 3.Ferrari Enzo 4.Pagani Zonda 5.Maserati MC12 ( Enzo) Nu vat situos as laikau super automobiliais, nors kiti prie tu super automobiliu dameta dar dx ferrariu, maseraciu ir lamborghiniu (nu si gamykla bet kazkiek atspindi zemes ukiu foruma, nes juk jie pradejo nuo technikos tik poto emesi auto gamyba) , bet kazkodel prie super automobiliu nera ne vieno VOKIECIO, PRANCUZO, BRITO, JAPONO, AMERIKIECIO (ford niekad nebus superauto, nu bent jau mano nuomone) Na va daug visokiu veju prirasiau, jauciu tekstas gavosi nerislus ir t.t , nu bet tikuosi suprasite, kad visos salies gamybos negali pradeti laikyti beviltisko del vienos kazkokios firmos modelio klaidos, taip pat neisigilene i rusu gamyba (kalbu apie auto), zinodami vien tik zigulius nesakykite, kad ruselio rankos kreivos ir jis nieko nesukurs, juk yra ir geru rusisku masinu, kurias vertina pasaulio snobai Daug cia prirasei, tik, kad klaidu priveliai ne kaip zinovas, o kaip nevykelis. Bugatti - prancūzų; Aston martin - britų. Taip, kad ne vieni italai ant šio pasaulio yra. As visada zinau geriau nei ZinoVas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ZinoVas Paskelbta Vasario 26, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 26, 2007 nu nezinau kiek cia tiesos bet http://www.merlo.com/e_home.htm teigiama: "...the best-selling brand in many countries including Italy, Germany, Austria, Sweden, Norway, Russia and New Zealand..." Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ZinoVas Paskelbta Vasario 26, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 26, 2007 ble , su tuo astion martin tai apsisoviau, kazkaip uzsimasciau apie italus, nors ju dizainas italiskas, o vot bugati tai prancuzu-italu (one of the most exclusive Italian-French car producers of all time.), Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kazkass Paskelbta Vasario 26, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 26, 2007 Del Buggati Veyron tai man atrodo kad jis jau nebegreiciausiais serijinis automobilis, dabar atrodo greiciausias yra svediskas koeningsegg ccx, o galingiausias dizelinis varyklis audi le man 24, bet tai neserijinis (cia tarp kitko) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonis Paskelbta Vasario 26, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 26, 2007 ble , su tuo astion martin tai apsisoviau, kazkaip uzsimasciau apie italus, nors ju dizainas italiskas, o vot bugati tai prancuzu-italu (one of the most exclusive Italian-French car producers of all time.), Iš italų pas juos tik pavadinimas likęs. Svarbiausia kur gamina. Juk nelaikome porsche austrisku vien dėl to, kad Porsche buvo austras. Taigi bugatti - prancūzas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ZinoVas Paskelbta Vasario 26, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 26, 2007 nu db bugati vokietis, nes ji nupirko vw, beto ka as vadinau geriausiu bugati vayron berods italu dizaineriu ir vokietuku technologu darbas, o prancuzai visai nieko deti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonis Paskelbta Vasario 26, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 26, 2007 nu db bugati vokietis, nes ji nupirko vw, beto ka as vadinau geriausiu bugati vayron berods italu dizaineriu ir vokietuku technologu darbas, o prancuzai visai nieko deti baik cia sukti uodega. Susimovei tai buk savo vietoje . tai tada ir Lamborghini - vokietis - italai niekuo deti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ZinoVas Paskelbta Vasario 26, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 26, 2007 ble , su tuo astion martin tai apsisoviau, kazkaip uzsimasciau apie italus, nors ju dizainas italiskas, o vot bugati tai prancuzu-italu (one of the most exclusive Italian-French car producers of all time.), Iš italų pas juos tik pavadinimas likęs. Svarbiausia kur gamina. Juk nelaikome porsche austrisku vien dėl to, kad Porsche buvo austras. Taigi bugatti - prancūzas. porsche niekad nebuvo austras, tai Ferdinand Porsche 1931 metu kurinys, be to jis dar sukure pirmaji vw, tai va, kad porche buvo ir bus grynakraujas vokietis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti