dirmukas Paskelbta Rugsėjo 12, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 12, 2008 Krc kažkas pasidarė greičių dežei, ariau pirmai ir kompas parodė klaidą ekrane "CP ir kampe knygą", sustojau, per naują įsijungiau reverso rankelnėlę ir ir liko įjungta 8 pavara, nors prieš sustojimą važiavau 10. knygoj rašo kad reikia kalibruot pe rnaują pavaras, bet kai pradedu daryt kalibravimą tai ekrane rodo dvi klaidas kažkokias "F27" ir "F1A" ir niekaip jų neina panaikint. gal žinot kas galetu būt jam? traktorius 2000 metų NH TM165. iš anksto ačiū už pagalbą Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dirmukas Paskelbta Rugsėjo 12, 2008 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 12, 2008 ai dar pamirsau pasakyt kad neina perjunginet pavaru Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dyras Paskelbta Rugsėjo 12, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 12, 2008 Su NH užsiiminėja Arunis .Ieškok kontaktų kažkur tai buvo telefonas duotas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Rugsėjo 14, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 14, 2008 vilka mini vilkas cia kokia pavaru deze pas pati? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dirmukas Paskelbta Rugsėjo 15, 2008 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 15, 2008 lygtai power comand. nu krc ant begiu rankenos (jeigu galima ja taip pavadint) yra du mygtukai - didesnis begis ir mazesnis begis. skambinom i audrokesta tai sake kad fyskes visas pavaru dezes per nauaj sujungtume nes gal nera kontakto kazkurioj, bet kiek tik radom mes ju tai ir perjungem o begiu perjunginet vistiek neina. gal cia kompas kaltas? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Rugsėjo 15, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 15, 2008 jeigu pavaru stulpelis eina is vien tai bus pwer comand jei trys diapazonai po 6 pavaras tai range comand pirmas dalykas perziurek saugiklius antra issiemes grindis pamatuok solenoidu varza, turi buti 8-11 omu eigu kazkuris maziau arba daugiau keisk i nauja priklausomai nuo pavaru dezes gali buti arba zemu diapazonu solenoidas jis bus pazymetas raide S arba A sankabeles solenoidas kuris kaip ir supratai bus pazymetas A raide siaip truputi galiu ir suklysti nes po ranka neturiu sito traktoriaus knygos del F27 tai kaireje puseje i kozuka yra ystatytas sensorius kuris skaiciuoja variklio sukius jei jy isimsi ir rasi sveika pamatuok varza turi buti 0,6-1 kilo omas gali buti kad jis numustas arba nuluzes demferinio disko atskaitos usas. lengviausia tai pamatyti tai isiimi starteri ir is leto prasukineji smagrati ten matysi keturias ispjovas panasiai po 10 cm plocio kiekvienoje ispjovoje turi rasti po viena usa jei bent vieno nera arba jis stovi ne per viduri reikes skirti per puse ir keisti demferini diska. sekmes treniruojantis tikiuosi rasi kokia smulkmena tiesa jei deze range comand apsukas gali gaudyti nuo generatoriaus tai paziurek ar nenutrukes laidukas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sigis Paskelbta Rugsėjo 15, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 15, 2008 bl*t, kaip sudėtinga Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Rugsėjo 15, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 15, 2008 bl*t, kaip sudėtinga cia tau ne T150 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sigis Paskelbta Rugsėjo 15, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 15, 2008 Dabar 952 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Rugsėjo 15, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 15, 2008 cia yra parasyta paprastai jei nori sudetingai galiu ir sudetingai pvz ERROR CODE F1A - CLUTCH A SOLENOID OPEN CIRCUIT OR SHORT TO GROUND Repair Location Schematic Possible failure modes: Faulty connector Faulty solenoid Faulty harness Faulty transmission control module (TCM) Solution: NOTE: When the cause of the error code has been rectified, clear the error code and test the system for normal operation. Check the clutch A solenoid connector C028 and the transmission control module (TCM) connector C101. Ensure the connector is connected, not damaged, the pins are in the correct position and that the fit is tight. Repair or replace as required. If the connector is okay, continue to step 2. Check the clutch A solenoid. Disconnect connector C028. Measure the resistance between the solenoid terminals: Terminal A and terminal B Terminal A and ground Terminal B and ground If the resistance indicated is not between 8 Ohms - 11 Ohms or a short to ground is indicated, remove and replace the clutch A solenoid. If clutch A solenoid is okay, continue to step 3. Check for an open circuit. Disconnect connector C101. Check between connector: C028 pin A (TQ/K/B) and C101 pin 26 (TQ/K/B) C028 pin B (TQ/W/B) and C101 pin 18 (TQ/W/B) If an open circuit is indicated, repair or replace the harness as required. If an open circuit is not indicated, continue to step 4. Check for a short circuit or short to ground. Check between connector: C028 pin A (TQ/K/B) and C028 pin B (TQ/W/B) C028 pin A (TQ/K/B) and ground C028 pin B (TQ/W/B) and ground If a short circuit or short to ground is indicated, repair or replace the harness as required. If the harness is okay, download the correct level of software. If the fault re-occurs, remove and replace the transmission control module (TCM). Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dyras Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 Aruni na kam tu čia taip žmones gazdini Pagelbėk žmogeliui pavažiuok po darbo vis litą kitą chaltūros uždirbsi.Po tokių paaiškinimų tai ir jūsų Vytautui tuos kraštuos nebus ką veikt Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sigis Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 O vis dėlto juk instrukcijoje aiškiai viskas išdėstyta, ar ne? Tereikia pratestuoti pagal aprašą, gedimas turėtų paaiškėti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 Aruni na kam tu čia taip žmones gazdini Pagelbėk žmogeliui pavažiuok po darbo vis litą kitą chaltūros uždirbsi.Po tokių paaiškinimų tai ir jūsų Vytautui tuos kraštuos nebus ką veikt na nereikia varyti, gi pirmas paaiskinimas gan paprastas buvo, ji netgi as supratau antras buvo gudresniem tokiem kaip sigis sigi neuzsigauk juokauju Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sigis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Aruni, praktiškai viską supratau, ir abejoju, ar man iškiltų rimtesnių klausimų šiai problemai išspręsti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Aruni, praktiškai viską supratau, ir abejoju, ar man iškiltų rimtesnių klausimų šiai problemai išspręsti. as nieko ir nesakau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sigis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Ne, tu davei suprasti, kad aš suprantu, o taip ir yra! Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti