Jump to content

Recommended Posts

Prieš 3 valandas, Špyžius pranešimas:

Be to, mums jau tada 2013m. Kajovika labai gąsdino, kad problema bus su priregistravimu naujo Belaruso (pirkit kuo greičiau). Kažin ar dar juos priregistruoja? Be to ar su MTZ tiekimu iš Baltarusijos bėdų nekylą? Man regis Kajovika jau ankščiau pristabdė MTZ pardavimus.

Gal galite plačiau paaiškinti kodėl gali kilti problemų su priregistravimu? čia dėl taršos ar kaip ? aš su tuo nesu susidūręs todėl man ši informacija visiškai netikėta. Nes MTZ kainos dabar kosmose, per metus pabrango apie 2 tūkst eu nesvarbu koks modelis. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Atsakymai 57
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Populiariausi pranešimai

Pritariu ,kad vieniems pasiseka su mtz kitiems ne.  Turėjau 1998m belarus 920 (Tas pats kas 952 tik be turbos) tai laikė labai gerai ir nusiskundimų tikrai neturiu. Ir su ta 7 bėgių dėže gan smagu važ

Turiu 952 2000m. Seno modelio, viskas iš skardos, jokių plasmasių. Hidrauliką ne monoblokas. Pavaros 7,tai yra 3 ir 4 tik transporte lėtaeigis 30 km/h lubos. Šiaip mano poreikiams užtenka. Variklis tu

Mtz naujų  kainos dabar tokios, kad verčiau į šiek tiek dėvėtą  vakarietį žiūrėtis.  

Paskelbtos nuotraukos

prieš valandą, NaujokasD pranešimas:

Gal galite plačiau paaiškinti kodėl gali kilti problemų su priregistravimu? čia dėl taršos ar kaip ? aš su tuo nesu susidūręs todėl man ši informacija visiškai netikėta. Nes MTZ kainos dabar kosmose, per metus pabrango apie 2 tūkst eu nesvarbu koks modelis. 

Perki nauja bet priregistruota ir jokių problemų peregistruojant

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 valandų, NaujokasD pranešimas:

Gal galite plačiau paaiškinti kodėl gali kilti problemų su priregistravimu? čia dėl taršos ar kaip ? aš su tuo nesu susidūręs todėl man ši informacija visiškai netikėta. Nes MTZ kainos dabar kosmose, per metus pabrango apie 2 tūkst eu nesvarbu koks modelis. 

Jo dėl ekologijos. Neatitinka taršos reikalavimų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 3 valandas, Auguliss pranešimas:

negalima priregistruoti tik nauju belarusu kuris neatitinka euro standartu. daugiau visus belarusus galima registruoti

Tai tie kur atitinka reikalavimus manau jau kainoje nebepatrauklūs ir dar daugiau turintys bėdų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
On 2021-01-04 at 13:43, NaujokasD pranešimas:

Gal galite plačiau paaiškinti kodėl gali kilti problemų su priregistravimu? čia dėl taršos ar kaip ? aš su tuo nesu susidūręs todėl man ši informacija visiškai netikėta. Nes MTZ kainos dabar kosmose, per metus pabrango apie 2 tūkst eu nesvarbu koks modelis. 

normali ta kaina, mtz 80 ag kainuoja 15 k t.y. 187 eur/ag, kai vakarietiškas kainuoja apie 35 k t.y apie 400 eur/ag. Pireš kelis metus pirkau pigiau ir tikrai džiaugiuosi kad nusipirkau mtz 820 platesniais ratais, užėjo sausros tai išgyvenom o tai kitaip jau butų buvę sunku

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš ir patarčiau dėvėtą vakarietį pasižiurėti, jei ir suges susitvarkysi ir užmirši. Pats 920,4 nusipirkau 2014 ar 2015 metais, 3 metai praktiškai be gedimų, o paskui variklis traukiamas kas metus lauk, prasukau 5200mv, daug nedasuktų varžtš variklyje buvo kurių nepamatysi kol neišardysi(iš išorės tą pačią dieną varžiau kai atvarė jį) dantratynas suėstas, kuro siurblys 2 kartus užsilenkė tai kinišką įdėjau(tas net geresnis) balinio tilto šoninės pavaros byra, tepalai bėga per visur kur tik gali bėgti..dabar kitą variklį remontuojuosi kaip atsarginį nes žinau kad pavasarį vėl trauksiu lauk kadangi tepalo spaudimas krito iki 0,5 karštam variklyje, taip kad man nepaėjo tas loterijos bilietas, kitiem laiko jie dar kitiem byra kaip kad man..dar nepaminįjau elektros bėdas, tiesiog laidai tirpsta,diskatoriaus lapkutės nulakstė, dabar galinis tiltas gerai dieną patampius rulius pradeda ūžti. Visumoj jis dirba daug bet senukai belarusai dar ne tiek gyvenimo matė ir lyg remontuoja mažiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš valandą, constant pranešimas:

Aš ir patarčiau dėvėtą vakarietį pasižiurėti, jei ir suges susitvarkysi ir užmirši. Pats 920,4 nusipirkau 2014 ar 2015 metais, 3 metai praktiškai be gedimų, o paskui variklis traukiamas kas metus lauk, prasukau 5200mv, daug nedasuktų varžtš variklyje buvo kurių nepamatysi kol neišardysi(iš išorės tą pačią dieną varžiau kai atvarė jį) dantratynas suėstas, kuro siurblys 2 kartus užsilenkė tai kinišką įdėjau(tas net geresnis) balinio tilto šoninės pavaros byra, tepalai bėga per visur kur tik gali bėgti..dabar kitą variklį remontuojuosi kaip atsarginį nes žinau kad pavasarį vėl trauksiu lauk kadangi tepalo spaudimas krito iki 0,5 karštam variklyje, taip kad man nepaėjo tas loterijos bilietas, kitiem laiko jie dar kitiem byra kaip kad man..dar nepaminįjau elektros bėdas, tiesiog laidai tirpsta,diskatoriaus lapkutės nulakstė, dabar galinis tiltas gerai dieną patampius rulius pradeda ūžti. Visumoj jis dirba daug bet senukai belarusai dar ne tiek gyvenimo matė ir lyg remontuoja mažiau.

Liko tik sulaukti patarimų kuris vakarietiškas pigiausiai remontuojamas, nes be gedimų nė vienas nevažiuoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 27 minutes , udugas pranešimas:

Liko tik sulaukti patarimų kuris vakarietiškas pigiausiai remontuojamas, nes be gedimų nė vienas nevažiuoja.

Jei kalbant apie remonto paprastumą arba Zetor arba John Deere iki 2000m.MF senesni ir neblogi,ekonomiški, bet hidraulio gale daviklių per daug pridėta. Aišku mechaninį. Kalbu apie senesnį vien todėl, kad geresni priėjimai. Pvz John Deere išvis nereikia kabinos kelti, tik pavertei į šoną ir atidarai pavarų dėžę, o naujesnių traktorių jau imi kabinas ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 48 minutes , arciu555 pranešimas:

Jei kalbant apie remonto paprastumą arba Zetor arba John Deere iki 2000m.MF senesni ir neblogi,ekonomiški, bet hidraulio gale daviklių per daug pridėta. Aišku mechaninį. Kalbu apie senesnį vien todėl, kad geresni priėjimai. Pvz John Deere išvis nereikia kabinos kelti, tik pavertei į šoną ir atidarai pavarų dėžę, o naujesnių traktorių jau imi kabinas ir t.t.

Bet kai jd 6600,kuriam 27m kainuoja 16,5 k, pradedėjau mastyt ir apie mtz naują, ūkis mažas, baisu jog gali tekti metus dirbti už jd remontą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 8 minutes , udugas pranešimas:

Bet kai jd 6600,kuriam 27m kainuoja 16,5 k, pradedėjau mastyt ir apie mtz naują, ūkis mažas, baisu jog gali tekti metus dirbti už jd remontą.

Turejau ta jd ir dabar zinau bent 4 kas turi 6610 - 6600. Liux traktorius. o dar jei 6610 su TLS, AC IR 40KM/H  tai isvis super. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 37 minutes , udugas pranešimas:

Bet kai jd 6600,kuriam 27m kainuoja 16,5 k, pradedėjau mastyt ir apie mtz naują, ūkis mažas, baisu jog gali tekti metus dirbti už jd remontą.

Draugas pradėjo ūkininkauti paėmė JD 3040parveztą iš Švedų 6000 eur, su trūkusia tepalų slanga siurblys tuščias. Sakau hidrauliui bus ragai. Pripylė tepalo ir dirba jau metai kol kas. Kitas su masejum 699, 10 m atidirbo ir pirko naujesnį tik dėl galingumo. Esmė ta, kad sena technika labai kantri yra ir tikrai nėra milžiniškos detalių kainos, bet jie rečiau griūva, detalės geros kokybės, naujas Bielkis ir nepigus. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
On 2021-01-04 at 12:30, Robertas08 pranešimas:

Domėjau būtent šitais, sakė pardavėjas, jog kažkam pardavė savo prekes, o jiem už jas atsiskaitė trim bielkiais naujais. Tai ir stovi jie jau skelbimuos jau trečias mėnuo, nes neregistruoti ir nelabai kas tenori be registracijos pirkti, todėl ir tokie pigūs.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 2 valandas, NaujokasD pranešimas:

Ar eina šiuo metu priregistruoti mtz 820 grįžusį iš norvegijos 1996 metų, pardavėjas turi tik pirkimo pardavimo sutartį?ar jie jau nepriregistruojami Lietuvoje ir pardavėjas meluoja?

Regis negalima, pernai klausiau Kajovikos, kaip pas juos su naujais 820. Sakė priregistruoja kitoje šalyje, tada parvaro į Lietuvą ir parduoda, kaip naudotus. Kitaip sakė neišeina :( 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 20 valandų, hellboy197 pranešimas:

Domėjau būtent šitais, sakė pardavėjas, jog kažkam pardavė savo prekes, o jiem už jas atsiskaitė trim bielkiais naujais. Tai ir stovi jie jau skelbimuos jau trečias mėnuo, nes neregistruoti ir nelabai kas tenori be registracijos pirkti, todėl ir tokie pigūs.

Tai mušk kainą ir imk. Užregistruot tai nėr bėdų. Pilni skelbimai dokumentų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 15 valandų, NaujokasD pranešimas:

Ar eina šiuo metu priregistruoti mtz 820 grįžusį iš norvegijos 1996 metų, pardavėjas turi tik pirkimo pardavimo sutartį?ar jie jau nepriregistruojami Lietuvoje ir pardavėjas meluoja?

O tu pasuk kur registruoja traktorius ir tau viską jie ten išaiškins ir bus ramu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
On 2021-01-06 at 17:25, udugas pranešimas:

Bet kai jd 6600,kuriam 27m kainuoja 16,5 k, pradedėjau mastyt ir apie mtz naują, ūkis mažas, baisu jog gali tekti metus dirbti už jd remontą.

pirko mano kraste su parama nauja mtz, tai nepigus, paprastas 820 tik su balkiniu, 23 stukos su pvm, tai as pasirinkau sena uzsienieti, pigiau, galingesnis, ir pasilikau euru remontui dar kai prireiks

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Turiu 820 balkiniu tiltu dirba su frontaliniu. Dabar skaitliukas rodo 7000 mh nupirkom su 1700 tai prie 2000 mh keitem atbulines pavaros dantrati ir po to 5000 mh dirbo be bedu praita pavasari pakeitem paskirstytoja, tarpini, ziedus,galiniu pusasiu laukinius guolius, priekinio tilto kelma nes isdilo su fl ir guolius priekinio tilto kur ratai sukiojas tai per tiek mh ir tik tiek remonto tai as jam priekaistu visiskai neturiu ir jis savo laiku parvestas is vokieciu buvo. Pusbrolis nuo naujo turi 892 irgi apie 7000 mh tai isvis nieko nedares apart galvos tarpines. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Mano nuomone toke; vakarietis kaskiek gereu,bet jai geresniu metu,bet tada jo kaina mazam ukiui neikandama. O jai senuka tai nei tos garso izoliacijos baisei nei minkstumo vaziuoti. Mtz pirkti tik parveztini,aisku ne is lenku,o ir is vokieciu jau nebekokie(isveze viska)vis pastebiu skelbiu.lt telsiuos kaskas parveza labai dailiu,tai is suomiu ar svedu,o mazam ukiui tai bet koks tiks,ta turbo bet kada usimesi(ne karve kainuoja)o ir pakaba pasistiprint nera bedu jai kaska sunkiau kelsi. Seip labai geri ir kantrus traktoriai bet reik biski patobulint,...3m pradyrbau(aisku su vientilciu) nei laso nebego niekur o ir dabar draugui pardavus sekmingai dyrba. Pagrindinis tepalu begimas hidraulika,kai ja perdareu nebeliko bedu.o ir garsas kabinoj sumazejo(nabeliko tu riciagu vibracijos) aisku remontas mtz ner ko lygint su vakarieciu,ir paprastumu ir €€€

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...