Jump to content
Ukininkas07

AUDI A6 C5

Recommended Posts

Sveiki, gal kam yra teke susidurti kiek kainuoja mechanine pavaru deze ir variklis pilnos arba ne, komplektacijos, V6 2.5tdi 132kw?

tu cia dalim nori pardavinėt, kad klausi kiek kainuoja variklis ir pav deze ? :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Sveiki, gal kam yra teke susidurti kiek kainuoja mechanine pavaru deze ir variklis pilnos arba ne, komplektacijos, V6 2.5tdi 132kw?

tu cia dalim nori pardavinėt, kad klausi kiek kainuoja variklis ir pav deze ? :D

ne, pardavineti nenoriu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
su tokiu gaidziu 132kw tikrai geriau nevaziuosi, tad manau neverta net apie ji galvoti

Zinoma kuo daugiau kW tuo geriau, bet 2,5l varikliai turi liga... Kaip berots sake Bulvinykas, jei nori suzinoti ko istikro vertas daiktas, tai pasiziurek ju devetu kainas... tai palygink audines turincias 2,5 ir 1,9l kainas...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
su tokiu gaidziu 132kw tikrai geriau nevaziuosi, tad manau neverta net apie ji galvoti

gaidys tai yra litovcas, kuris sugeba nusipirkt mašiną, bet nesugeba jos prižiūret... taip labai lepus tepalams variklis, kuriam reikia gero tepimo, bet šiaip nieko blogo negaliu pasakyt, išskyrus tai kad turbo turbo duobė tarp 1000-1500 rpm. Iš asmeninės patirties pirkta su 188k rida, pravažiuota 70k ir sėkmingai parduota, beje ir toliau sėkmingai važiuoja. Per tuos 70k piltas pilnai sintetinis castrol tepalas (toks koks priklauso) keistas kas 10k km. Per tuos 70k varikliui pakeistos pakaitinimo žvakės, savaime aišku, nusipirkus - diržai, įtempėjai, termostatas, v.pompa.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pilkit gerus tepalus ir nereikes skleisti ereziju apie variklius, lietuviai priprate pilt tai kas pigiau, su mintim ''ai gal bus gerai'' tad nera ko noreti, zinoma sutinku kad is senesniu modeliu varikliai yra zymiai labiau nusiseke ir pakencia prastesnes kokybes tepala. Taciau metai bega ir nesinori vazineti vos ne 20m senumo masinom......

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
su tokiu gaidziu 132kw tikrai geriau nevaziuosi, tad manau neverta net apie ji galvoti

tas variklis nera gaidys tuo labiau 120-132 kw ,jei nuperki 600000km prabegusia ir bus atsukta iki 200000km ,ir kaip ji buvo eksplotuota deveta masina perki tas pat kaip loterijo ,ten kas kainuoja tai paskirstymo dirzu ir tempiku keitimas ,koznas variklis turi silpnybiu ,kas nuperka geru varikliu tas vaziuoja ir nekudakuoja ,pats vaziuoju 120kw 2.5tdi ir 1.9tdi nepirkciau

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su 2,5 tdi 110 kw motoru prasukau 120 000 viena kart keiciau dirzus ir reguliariai pyliau tepalus ne is maksimos jokiu bedu neturejau, turiu ir 132 kw kol kas 30000 pravaziaves ziuresim kas toliau

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
man tik rupi kokia siu agregatu kaina

variklis 2.5 V6 tdi 2-2.5k lietuvisku, dėžė mechanika apie 1000 lt. P.S. 132kw variklis brangesnis nei 110kw, nes truputį kitaip padarytas viršus ir geriau laiko, užtai brangiau rėkia už tą.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip tik variklis kuris gerai padarytas ir retai genda yra pigus pvz bmw 3 litru dyzeliai varikliai kainuoja kapeikas, reno ar citroen, nisann navara ar land roverio diskoverio naujasnis kainuoja kelis kartus brangiau ir ju paklausa yra didele galima saryti isvada apie patikimuma

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2,5 tdi v6 varikliai nuo 97 iki 02 niekuo nesiskiria is technines puses ir visu varikliu kodas prasideda raide A AFB.AKN.AYM.AKE yra problematiški dyla paskirstymo velenai nesvarbu koki tepala naudosi ir kas kiek ji keisi patikrintas reikalas, pakeitus velenus su kompensatoriais ir svirtelem naujus originalas po 50 tukstančiu buvo matyti išdilimas. Nuo 02 metu pasikeite paskirstumo velenai ir svirteles su ritinuku ir variklio kodas prasideda raide B BFC. BCZ. BDG. BDH. BAU yra jau geri, tik reikia juos prižiureti. Dar viena bendra ju beda yra kuro siurblys VP44.

jai auto perkat iki 04 m. tai rekomenduociau pirkti tik 1,9 tdi ar 1,9tdi PD galima pačipuot ir tikrai turesit gera ir mazai investiciju rekalaujanti auto nesvarbu ar A6 ar A4, tik ne automata multitronik

jai kas domina rasykit i pm galiu pakonsultuot :):):)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2,5 tdi v6 varikliai nuo 97 iki 02 niekuo nesiskiria is technines puses ir visu varikliu kodas prasideda raide A AFB.AKN.AYM.AKE yra problematiški dyla paskirstymo velenai nesvarbu koki tepala naudosi ir kas kiek ji keisi patikrintas reikalas, pakeitus velenus su kompensatoriais ir svirtelem naujus originalas po 50 tukstančiu buvo matyti išdilimas. Nuo 02 metu pasikeite paskirstumo velenai ir svirteles su ritinuku ir variklio kodas prasideda raide B BFC. BCZ. BDG. BDH. BAU yra jau geri, tik reikia juos prižiureti. Dar viena bendra ju beda yra kuro siurblys VP44.

jai auto perkat iki 04 m. tai rekomenduociau pirkti tik 1,9 tdi ar 1,9tdi PD galima pačipuot ir tikrai turesit gera ir mazai investiciju rekalaujanti auto nesvarbu ar A6 ar A4, tik ne automata multitronik

jai kas domina rasykit i pm galiu pakonsultuot :):):)

o ka apie quatro modelius gero ar blogo? :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
kaip tik variklis kuris gerai padarytas ir retai genda yra pigus pvz bmw 3 litru dyzeliai varikliai kainuoja kapeikas, reno ar citroen, nisann navara ar land roverio diskoverio naujasnis kainuoja kelis kartus brangiau ir ju paklausa yra didele galima saryti isvada apie patikimuma

nu nenuvertink prancūzu varikliu, turiu du prantcuzus,(renault, citroen) abu netoli puse milijono ir jokiu problemu, tfu tfu,,, :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
kaip tik variklis kuris gerai padarytas ir retai genda yra pigus pvz bmw 3 litru dyzeliai varikliai kainuoja kapeikas, reno ar citroen, nisann navara ar land roverio diskoverio naujasnis kainuoja kelis kartus brangiau ir ju paklausa yra didele galima saryti isvada apie patikimuma

Na dėl Renault dyzelių tai :eusa-hand: . Peugeot-Citroen galbūt lievi (žinau, kad 1,5 l D turi didelę ydą), bet Renault dyzeliai visai kas kita. Neveltui Mitsubishi ir Nissan turi Reno dyzelinius motorus (tam tikrų metų). Dyzeliniai sunkvežimiai su Renault varikliais taip pat turi pasitikėjimą.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pritariu nuomonei, kad ne Audi yra bloga, o su galva kazkam negerai arba jam tiesiog labai nepasiseke perkant toki modeli. Pats turiu senute 95 m. 2,3 Tdi Frontera ir 2001m. Audi Quattro Aavant 2,5 Tdi 132 kW. Priekaistu neturiu nei vienai, bet galiu pasakyti kad Quattro nieko nenusileidzia Fronterai, aisku dar man ja pasikelti reiktu, nes pas mane C5 S6 modelis, sportine, zeminta vaziuokle. Bet sodyboj buvau ir siandien, ivaziavau i pat kiema, kai kaimyno Opeliukas liko stoveti pakeleje. Variklis neuzmusamas, jei laiku keiti tepalus. O ir galia, tikrai daro savo, vaziavimo malonumui. BMW 530 tikrai neprilygsta, mato tik mano audinukes gala :eusa-whistle: . Frontera daugiau naudoju vaziavimui i miska ar dar kokiai rimtesnei bekelei. Kelio iki sodybos pas mane galima sakyti isvis nera, tenka tenkintis lauko keliuku. Tai butent tokiu auto pasirinkimas mane tenkina :eusa-dance: . Beje, pats remontuoju jau daugiau nei 10-i metu lengvuju automobiliu tiek benzininius, tiek dyzelinius variklius ir esu mates tikrai daug. Ir zinau is kur kojos auga :icon-geek:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...