Jump to content
baltic

GRŪDŲ BOKŠTAI

Recommended Posts

Visi variantai geri, o geriausi tie kurie jau yra namuose. Prirašyt ir prisvajot jūrą galima, o kai ateina metas verties su tuo ką turi.

Šiek tiek juokingai skamba, kad vežti pačiam į uostą yra nuostolis. Sutikčiau jei vežate su traktoriais. Nieko keisto, traktorius skirtas žemei dirbti ir jo valandos kaina yra nejuokinga.

Nusipirkit paprastą fūrą, ne scania kur tuščias sąstatas sveria 16 t, nusipirkit mažiau blizgančią, bet lengvą. Krausit po 27 tonas legaliai ir patys iš tokių postų juoksitės

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kaip pagalvoju, kad man iki uosto pypint kažin ar išeis pigiau :D.

O ir fūra ne pigiau nei bokštas. Su paprastu kamazu jau nepadirbsi, jau šaibų aparato neužtenka, reik kortelių skaitytuvo. O vien tas kainuoja daugiau nei fūra kviečių. Taip pat visus mokesčius sudėjus ir remontus dar reik paskaičiuot kas labiau apsimoka.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 7 minutes , voras pranešimas:

Kad jos nereikia remontuoti. Ne pirmi metai turiu. Turiu ir bokštus ir sandėlį, bet be fūros savo ūkio neįsivaizduoju

Paskambinek spali-kove uz kiek tona i uosta veztu svetimi vezejai kurie dar veza ir atbulinius krovinius:). Pastarieji 3 metai iki 100km dar is bedos savo lengva 2012m fura vezam. O i uosta veza sveitimi man uz 11eur/t . 270 iki uosto, 11*25 viso uz reisa 275. Jei pats vezu 190liru kuro balto (galima pilti ir zalia bet nereikia apgaudinet saves) 190*0,8 viso 150 eur 60 vairuotojui plius sodra apie 15-20 eur, 275-150-75. Lieka 50 eur furos nusidevejimui ir remontui, kas tikrai nera pakankama!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 23 valandas, MV ūkis pranešimas:

tai galima pvz. iškrovimą per noriją įjungt (Jei ta pati norija ir pakrauna ir iškrauna) ir maišytų ar toks variantas nelabai?

Nelabai, ima tik is centro ir pirma i fura ateina is vidurio kaupo virsaus kur pilsi vel tuos pacius. 1000 tonu bokste po 25 tonu vel ateina tie patys:))). Manau viska sudejus ir vienodai gerai derantis su firmom geriausias variantas gaunasi bin lenkiski bokstai. Nes yra pilni bokstai su montavimu. Jei 400 tonu manu geriau vienas nei du mazi, tada jau logiskiau angara statyt nei du bokstus. Jei bent 2 kart per metus prasuksi grudus per boksta tada jau gal bokstai geriau. Cia kalbu jei statai 400 tonu o grudu bent 800 per juos praeina tada jau bosktas logiskiau

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokybę suskaičiuok uoste ir elevatoriuje ir bus aišku.

Per mėnesį kaip min 20 reisų ir kišenėj 1000€ net ir pagal tavo skaičiavimą, o jei dar pats trąšas parsiveši iš uosto vėl kiti pinigai

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 3 valandas, voras pranešimas:

Kokybę suskaičiuok uoste ir elevatoriuje ir bus aišku.

Per mėnesį kaip min 20 reisų ir kišenėj 1000€ net ir pagal tavo skaičiavimą, o jei dar pats trąšas parsiveši iš uosto vėl kiti pinigai

O kas su kokybe uoste ir elevatoryje? 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko, visiškai nieko. Ypač jai ūkyje iki bazinių rodiklių davest galimybės nėra tai ko į tą uostą važiuot.

Manau visi žinot, kad visi elevatoriai maišo grūdus, t.y. skirtingas klases, klausimas - kas jums neleidžia to daryti? 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 57 minutes , jevgenijus pranešimas:

O kas su kokybe uoste ir elevatoryje? 

Siemet kuriuos veze i uosta buvo ir svaresni ir sausesni nei i elevatoriu, taip kad aisku, man bent jau, kuo skiriasi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
On 2020-01-04 at 10:59, jevgenijus pranešimas:

O kas su kokybe uoste ir elevatoryje? 

Paprastas pavyzdys - isveziau didziaja dali i Malku ilanka ir liko aruoduose mazdaug po 5-7 tonas - tai tam kad siupeliuojant neuzlaikyti furos sugalvojau po biski susivesiu traktorinemis priekabomis i vietini elevatoriu. I uosta iskeliavo visi pirmos klases, siuklsiu 1 proc, dregnumas nuo 13 iki 14,4. Pasikraunu i priekaba ir i vietini elevatoriu. Paima bandini - pasiziurim - 2 klase, truksta glitimo, nors tik del baltymo uoste nejo i extra. Sakau vedeja man pakvieskit - atidarau telefone paskutiniu 5 furu duomenis - is kur skirtumas? Sako man vedeja - cia gal i uosta vezei? As ir kai i uosta atkraunu man geresnius rodiklius parodo - ir nutilo nebaigus sakinio..... As tyliai palaukiau grazinimo akto, gryzes susiupeliavau viska i du aruodus, issikvieciau vezejus - ir vualia 3 furos - klase pirma. Aisku kai kainos skirtumas 3 eur - tai kaip ir nera tiek daug - bet bent neduodu vagims galimybes pavogti. Uosto elevatoriai irgi personala pasikeite - "grazuoliu" ir ten pasitaiko, todel visus grudus be isimties pasitikrinu dar bent vienam ar dviejuose infratekuose - tada kraunu. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš valandą, dzipas pranešimas:

Paprastas pavyzdys - isveziau didziaja dali i Malku ilanka ir liko aruoduose mazdaug po 5-7 tonas - tai tam kad siupeliuojant neuzlaikyti furos sugalvojau po biski susivesiu traktorinemis priekabomis i vietini elevatoriu. I uosta iskeliavo visi pirmos klases, siuklsiu 1 proc, dregnumas nuo 13 iki 14,4. Pasikraunu i priekaba ir i vietini elevatoriu. Paima bandini - pasiziurim - 2 klase, truksta glitimo, nors tik del baltymo uoste nejo i extra. Sakau vedeja man pakvieskit - atidarau telefone paskutiniu 5 furu duomenis - is kur skirtumas? Sako man vedeja - cia gal i uosta vezei? As ir kai i uosta atkraunu man geresnius rodiklius parodo - ir nutilo nebaigus sakinio..... As tyliai palaukiau grazinimo akto, gryzes susiupeliavau viska i du aruodus, issikvieciau vezejus - ir vualia 3 furos - klase pirma. Aisku kai kainos skirtumas 3 eur - tai kaip ir nera tiek daug - bet bent neduodu vagims galimybes pavogti. Uosto elevatoriai irgi personala pasikeite - "grazuoliu" ir ten pasitaiko, todel visus grudus be isimties pasitikrinu dar bent vienam ar dviejuose infratekuose - tada kraunu. 

prie tų 3 eurų pridek dar svorio neatitikimus ir jau 4-5 gausis... 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
On 2020-01-03 at 12:24, voras pranešimas:

Nusipirkit paprastą fūrą, ne scania kur tuščias sąstatas sveria 16 t, nusipirkit mažiau blizgančią, bet lengvą. Krausit po 27 tonas legaliai ir patys iš tokių postų juoksitės

kokios butu is tos klases?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 13 valandų, dzipas pranešimas:

Paprastas pavyzdys - isveziau didziaja dali i Malku ilanka ir liko aruoduose mazdaug po 5-7 tonas - tai tam kad siupeliuojant neuzlaikyti furos sugalvojau po biski susivesiu traktorinemis priekabomis i vietini elevatoriu. I uosta iskeliavo visi pirmos klases, siuklsiu 1 proc, dregnumas nuo 13 iki 14,4. Pasikraunu i priekaba ir i vietini elevatoriu. Paima bandini - pasiziurim - 2 klase, truksta glitimo, nors tik del baltymo uoste nejo i extra. Sakau vedeja man pakvieskit - atidarau telefone paskutiniu 5 furu duomenis - is kur skirtumas? Sako man vedeja - cia gal i uosta vezei? As ir kai i uosta atkraunu man geresnius rodiklius parodo - ir nutilo nebaigus sakinio..... As tyliai palaukiau grazinimo akto, gryzes susiupeliavau viska i du aruodus, issikvieciau vezejus - ir vualia 3 furos - klase pirma. Aisku kai kainos skirtumas 3 eur - tai kaip ir nera tiek daug - bet bent neduodu vagims galimybes pavogti. Uosto elevatoriai irgi personala pasikeite - "grazuoliu" ir ten pasitaiko, todel visus grudus be isimties pasitikrinu dar bent vienam ar dviejuose infratekuose - tada kraunu. 

Is 1000 t rapso turejau tik 1 masinoj siuksliu nuoskaita, nes vietoj uosto 1 nuveziau i alytu, o rapsai buvo is vidurio boksto:)))). Uoste rapse apie 1 siuksles rasdavo, nors galima 2. Alytui rado beveik 3 proc siuksliu!. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Realiai nuvezus i labaratorija nepriklausoma kombinatas butu teisus. Tikrai gerai pasijojes pakrapstes tuos rapsus rasi netoli 3 proc. O uostas biski atlaidziau ziuri. Aisku is elevatoriaus kol nuvaziuoja iki uosto irgi naturaliai koks procentas be jokiu vagysciu nusibarsto nussiskaldo ir pan. Reikia suprast ir juos ir priimt attitinkamus sprendimus issivertinus galutine kaina

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
On 2020-01-04 at 07:48, voras pranešimas:

Kokybę suskaičiuok uoste ir elevatoriuje ir bus aišku.

Per mėnesį kaip min 20 reisų ir kišenėj 1000€ net ir pagal tavo skaičiavimą, o jei dar pats trąšas parsiveši iš uosto vėl kiti pinigai

Kadangi trasu i ha tik 600 kg i ha o kvieciu 6t. + per javapjute niekas pigiai neveza tai apie 30 proc derliaus su nuosava masina vezam, likusi kieki bet jau 3 pastarieji metai, del neturejimo atbuliniu reisu, samdom kitus 2016 po 9 eur veze pernai siemet apie 11, kai pigiau 12,5 nevez niekas tada savo fura nuo kulbiu nukelsim:)

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokia įmonė veža po 11eur/t? Pernai pavyko surasti mažiausią kainą 0,75ct/km, kas būtų ~13 eur/t. Manau, kad šiemet daugiau prašys...

 

On 2020-01-06 at 23:44, paulius radvila pranešimas:

Kadangi trasu i ha tik 600 kg i ha o kvieciu 6t. + per javapjute niekas pigiai neveza tai apie 30 proc derliaus su nuosava masina vezam, likusi kieki bet jau 3 pastarieji metai, del neturejimo atbuliniu reisu, samdom kitus 2016 po 9 eur veze pernai siemet apie 11, kai pigiau 12,5 nevez niekas tada savo fura nuo kulbiu nukelsim:)

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...