Jump to content

Recommended Posts

Kodėl Horsch'as pronto DC modeliuose, galinio padanginio volo ratus laiko vienoj eilėj, o ne prastumtus? kaip (vd sprinter, pottinger terrasem, etc)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 5 minutes , yogop pranešimas:

Kodėl Horsch'as pronto DC modeliuose, galinio padanginio volo ratus laiko vienoj eilėj, o ne prastumtus? kaip (vd sprinter, pottinger terrasem, etc)

man irgi įdomiai pasirode,kiek domejaus tai yra gamyklos toks nusistatymas kad volas yra geriau nei atskirai, ta pats tikrai įsitikinau,jis dirba kaip vientisas volas t.y.agresyviau trupina grumstus,nei su atskira važiuokle kiekvienam ratui,manau aiškiai parašiau :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 33 minutes , ceck pranešimas:

man irgi įdomiai pasirode,kiek domejaus tai yra gamyklos toks nusistatymas kad volas yra geriau nei atskirai, ta pats tikrai įsitikinau,jis dirba kaip vientisas volas t.y.agresyviau trupina grumstus,nei su atskira važiuokle kiekvienam ratui,manau aiškiai parašiau :)

Jei volas skirtas grumstams trupinti, tada kokia paskirtis priekyje esančių lėkščių?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
On 2018-12-12 at 13:52, Horsch pranešimas:

Mano ziniomis tik 1 ar 2 per visa LT tokie yra. Pakruoji bendrove daug metu atidirbo su tokiu, dabar maciau yra skelbimuose. Kazkas panasaus i focus gaunasi su sita sistema.

Kalnuja agra raseiniu raj tokia turejo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 4 valandų, yogop pranešimas:

Jei volas skirtas grumstams trupinti, tada kokia paskirtis priekyje esančių lėkščių?

padanginis volas skirtas tankint ir tuo pačiu trupint,o dirbimas pats žinai kam

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 21 valandų, ceck pranešimas:

man irgi įdomiai pasirode,kiek domejaus tai yra gamyklos toks nusistatymas kad volas yra geriau nei atskirai, ta pats tikrai įsitikinau,jis dirba kaip vientisas volas t.y.agresyviau trupina grumstus,nei su atskira važiuokle kiekvienam ratui,manau aiškiai parašiau :)

Labai teisingai tamsta atsakete. Plius kai padangos yra vienoje eileje jos lygina zeme tolygiai per visa ploti. Pabandykim isivaizduoti sistema kai yra šachmatinis padangų išdėstymas pirma eilė gavusi didelį žemių kiekį ka darys? Stums į šonus nuo savęs, antra eilė gaus savo juostoję priklausančias žemes + tas žemes kurias pirma eilė nustumė i šonus, t.y. gaus dvigubai dar daugiau, ką tada darys antra eilė? Stums nuo savęs i šonus ko pasekoje už ratų gausis tokie kauburėliai žemių ir sutikit, kad jei bus tokiais kauburėliais laukas tai automatiškai nebus vienodas sėjos gylis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jau tipo kai vienoje eilejė ratai, ir kai vienas ratas turėdamas per daug žemių stums į kraštus, kitas ratas nedarys to paties? ir esantis tarpas tarp ratų irgi kauburiuko nepaliks?? :D ak jūs vadovėliniai teoretikai.. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš valandą, tadasg pranešimas:

tai jau tipo kai vienoje eilejė ratai, ir kai vienas ratas turėdamas per daug žemių stums į kraštus, kitas ratas nedarys to paties? ir esantis tarpas tarp ratų irgi kauburiuko nepaliks?? :D ak jūs vadovėliniai teoretikai.. :)

Horschas tiesiog sako, kad pvz vederis, kuris eilę metų naudojo vienos eilės volą ir tik vėliau jį pakeiti į prasikeičiantį, žengė technologinį žingsnį atgal ir iki šiol naudoja šitą technologinį atsilikimą (prakeistus ratus).

O jeigu rimtai, keistas bandymas trūkumą paversti privalumu. Kad viena eilė yra trukumas lengvoj žemėj, tai čia kiekvienam aišku. jeigu molynais važinėji, tada jau tau pofik, koks ten tas volas, su padangom vis tiek jo nesutraiškysi.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 valandą, tadasg pranešimas:

tai jau tipo kai vienoje eilejė ratai, ir kai vienas ratas turėdamas per daug žemių stums į kraštus, kitas ratas nedarys to paties? ir esantis tarpas tarp ratų irgi kauburiuko nepaliks?? :D ak jūs vadovėliniai teoretikai.. :)

:clap:

sachmatiskas isdestymas ir didesnis padangu diametras lemia mazesni pasipriesinima ir mazesni galios poreiki

sejau su visokiom 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 valandą, Horsch pranešimas:

Labai teisingai tamsta atsakete. Plius kai padangos yra vienoje eileje jos lygina zeme tolygiai per visa ploti. Pabandykim isivaizduoti sistema kai yra šachmatinis padangų išdėstymas pirma eilė gavusi didelį žemių kiekį ka darys? Stums į šonus nuo savęs, antra eilė gaus savo juostoję priklausančias žemes + tas žemes kurias pirma eilė nustumė i šonus, t.y. gaus dvigubai dar daugiau, ką tada darys antra eilė? Stums nuo savęs i šonus ko pasekoje už ratų gausis tokie kauburėliai žemių ir sutikit, kad jei bus tokiais kauburėliais laukas tai automatiškai nebus vienodas sėjos gylis.

Praeitais metais  kalbėjau su jūsų kolega  , kad  padangų volas vientisas pas Horsą  yra minusas :D  :D :D  tai kaip čia dabar ,taip viskas pasikeitė? 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 minutes , Tom. pranešimas:

Praeitais metais  kalbėjau su jūsų kolega  , kad  padangų volas vientisas pas Horsą  yra minusas :D  :D :D  tai kaip čia dabar ,taip viskas pasikeitė? 

Nežinau su kuo kalbėjote ir abejoju ar taip galėjo kalbėti. Manau akivaizdžiai paaiškinau skirtumus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nežinau kaip kam kas atrodo,bet man su pronto sėt,apvažiuot kliūtį stumt atbulą ,seklos normos nustatyme,galios poreikį,yra daug geriau nei rapid ir manes nenugičysit :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 21 minutes , Tom. pranešimas:

Praeitais metais  kalbėjau su jūsų kolega  , kad  padangų volas vientisas pas Horsą  yra minusas :D  :D :D  tai kaip čia dabar ,taip viskas pasikeitė? 

kaip manai pas rapida vientisas ar ne? čia pas senesnį modelį

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 5 minutes , ceck pranešimas:

nežinau kaip kam kas atrodo,bet man su pronto sėt,apvažiuot kliūtį stumt atbulą ,seklos normos nustatyme,galios poreikį,yra daug geriau nei rapid ir manes nenugičysit :)

Tai savaime aišku, kad Pronto  už rapidą geresnė :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 41 minutes , ceck pranešimas:

nežinau kaip kam kas atrodo,bet man su pronto sėt,apvažiuot kliūtį stumt atbulą ,seklos normos nustatyme,galios poreikį,yra daug geriau nei rapid ir manes nenugičysit :)

nematau, kad kažkuris čia kažką panašaus teigia (kad vederis kaip sėjalka yra geriau už horsch). Tiesiog šaipomės ir Horscho teorijų apie kauburėlius

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dėl pačių sėjamųjų nesiginčijame, kiekviena turi savų niuansų. Tik man "įdomi" teorija yra su tais kauburiais už ratų. Jei jau lyginam su Spiritu (nes panašiausias tipas), o ne su Rapidu, tai reiktų paminėti, kad Spiritas turi tų ratų tarpų kaip ir lygintuvus, gumas tokias apvalias. Tad  "Stums į šonus nuo savęs, antra eilė gaus savo juostoję priklausančias žemes + tas žemes kurias pirma eilė nustumė i šonus, t.y. gaus dvigubai dar daugiau, ką tada darys antra eilė? Stums nuo savęs i šonus ko pasekoje už ratų gausis tokie kauburėliai žemių ir sutikit, kad jei bus tokiais kauburėliais laukas tai automatiškai nebus vienodas sėjos gylis." realiai netenka prasmės kaip navarotas,viena eilė padangų, pas Pronto.. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pronto volas kišasi tik tuo atveju jei žemė ant tiek drėgna, kad ratai iš jos volioja ,,sniego senį''. Bet suprantama aišku, kad tokia žemė tikrai nėra tinkama sėjai. Todėl geriau jau apvažiuoti tas lomas jei yra vos kelios, arba visai nesėti jei tokios žemės dar yra daug lauke. Na ir kitas atvejis labai netikėtas pasireiškė praeitais metais labai sausam smėlingam durpyne, kai sėjamoji tiesiog skendo į žemę. Priežastis per gilus įdirbimas. Teko važiuoti su skutiko volais ir minti žemę, kad normaliai pasėti. Žodžiu, normaliom sąlygom jokių problemų aš dėl to volo nematau. O jei žemė netinkama sėjai nėra reikalo sėti, nes bus daugiau žalos nei naudos.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
On 2019-01-20 at 15:43, tadasg pranešimas:

dėl pačių sėjamųjų nesiginčijame, kiekviena turi savų niuansų. Tik man "įdomi" teorija yra su tais kauburiais už ratų. Jei jau lyginam su Spiritu (nes panašiausias tipas), o ne su Rapidu, tai reiktų paminėti, kad Spiritas turi tų ratų tarpų kaip ir lygintuvus, gumas tokias apvalias. Tad  "Stums į šonus nuo savęs, antra eilė gaus savo juostoję priklausančias žemes + tas žemes kurias pirma eilė nustumė i šonus, t.y. gaus dvigubai dar daugiau, ką tada darys antra eilė? Stums nuo savęs i šonus ko pasekoje už ratų gausis tokie kauburėliai žemių ir sutikit, kad jei bus tokiais kauburėliais laukas tai automatiškai nebus vienodas sėjos gylis." realiai netenka prasmės kaip navarotas,viena eilė padangų, pas Pronto.. 

Tadukai,žinai tokį posakį:blogam šokėjui ir kiaušiai trukdo,taip ir čia vieni įžvelgia vienus pliusus,kiti kitus,bet svarbiausiai nepaminėjai kainų skirtumo,del kurio aš tikrai nesirinkau to pačio kuhn,ar vaderstad,nes nėra babkių ir aš negaliu sau leist,o pliusų ar minusų visur galima rast ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 8 minutes , edviuks pranešimas:

su kiek AG maziausiai tampote sesiametre be trasu ? 

2metus su 135ag vėliau 200ir galiausiai 250ag. 250ag tokiai per akis  visom salygom sėjant iki 15km/h 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 16 minutes , Vilius pranešimas:

2metus su 135ag vėliau 200ir galiausiai 250ag. 250ag tokiai per akis  visom salygom sėjant iki 15km/h 

su 135 ag čia tuščia keliu :icon-biggrin:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti

×
×
  • Create New...