Jump to content

Recommended Posts

On ‎2019‎-‎05‎-‎15 at 15:22, Kęstas 1 pranešimas:

Kai matuoklė ikišta tai nelipa, kai ištraukta nežiūrėjau, keisčiausia kad kai traktorius stovi ir duodi visas apsukas alyvos per alsuoklį nevaro, eina tik garas, o kai važiuoji nors ir mažom apsukom iš alsuoklio žliaugia alyva.

Vienas meistriukas keleta mazesniu traktoriu varikliu yra perrinkes,sake,kad traktoriu tarpziedziai yra pavaryti(ar yra galingesniuose)?,jei truke tai ir varo kompresija

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 19 minutes , arciu555 pranešimas:

Vienas meistriukas keleta mazesniu traktoriu varikliu yra perrinkes,sake,kad traktoriu tarpziedziai yra pavaryti(ar yra galingesniuose)?,jei truke tai ir varo kompresija

Tai gi sako kad visa grupe keitė, o jai nežinai kas yra tarpžiedžiai tai patylėk.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
On 2019-05-13 at 16:53, Kęstas 1 pranešimas:

Padarė CASE MX 270  varikliui kapitalinį remontą nes pro alsuoklį prie didelio krūvio su garais pradėjo išputinėt ir alyvą. Po savaitės darbo staigiai krito variklio alyvos slėgis, pasirodo ją išvarė per alsuoklį.Pripylėm alyvos ir vos du kilometrus atvažiavom iš lauko nes per alsuoklį taip varė alyvą kad ant asvalto liko 2km.alyvos juosta ir išvarė apie 10 ltr alyvos. Gal kas žinot kame čia priežastis, nes dabar nuimė ir išardė vėl variklį dar kartą patikrino galvą, turbiną sako viskas tvarkoj patys meistrai pasimetę ir nežino kame priežastis.

Esmė tame,kas tą remontą darė.Rimtoj kontoroj brangu,bet yra garantijos,popierai,jei darei papigiai,tai ir visa remonto rizika tau:icon-sad:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 19 valandų, V.Vytas pranešimas:

Esmė tame,kas tą remontą darė.Rimtoj kontoroj brangu,bet yra garantijos,popierai,jei darei papigiai,tai ir visa remonto rizika tau:icon-sad:

Prieš metus CUMINS atstovai ieškojo aplink kuro siurblį kuris vožtuvas nesudirba nes blogai kūrėsi tai keitė viską iš eilės pakol surado o ant galo dar ir sudegino variklio kompiuterį ir kiek žinau ne man vienam. Tai va jums ir rimta firma. Viską reikėjo pirkt man, direktorius išsigynė kad čia jų kaltė dėl kompo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 2 valandas, Kęstas 1 pranešimas:

Prieš metus CUMINS atstovai ieškojo aplink kuro siurblį kuris vožtuvas nesudirba nes blogai kūrėsi tai keitė viską iš eilės pakol surado o ant galo dar ir sudegino variklio kompiuterį ir kiek žinau ne man vienam. Tai va jums ir rimta firma. Viską reikėjo pirkt man, direktorius išsigynė kad čia jų kaltė dėl kompo.

Ir kiek ant to kuro siurblio yra vožtuvų max du arba vienas, žiurint kokia kuro sistema,  ir kodel manai kad servisas sudegino kompa?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 18 valandų, Augunstas pranešimas:

o senoj grupej kas blogai buvo

Įsiurbimo žarnoj buvo skylutė per kurią traukė orą su dulkėm na ir suvalgė stūmuoklinę, Įsiurbimo kolektorius buvo pilnas smėlio

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Du dalykai trukimas yra kazkur arba ziedai-gilze. trukimai buna mikro o prie tam tikros temperaturos padideja ,bet jei nebuvo uzsaldytas ,perkaitintas ta butu galima atmesti. dazniausia ,,meistrai,, taupo ant gilziu ,patrina su skurkia ,pries tai su nagu ivertina idilima ir ,,keicia,, grupe,dazniausia tik ziedus. 

o pvz stalius -jei neikala vini tai koks jis stalius -jam lentas tik nesiot ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 5 valandas, Augunstas pranešimas:

Du dalykai trukimas yra kazkur arba ziedai-gilze. trukimai buna mikro o prie tam tikros temperaturos padideja ,bet jei nebuvo uzsaldytas ,perkaitintas ta butu galima atmesti. dazniausia ,,meistrai,, taupo ant gilziu ,patrina su skurkia ,pries tai su nagu ivertina idilima ir ,,keicia,, grupe,dazniausia tik ziedus. 

o pvz stalius -jei neikala vini tai koks jis stalius -jam lentas tik nesiot ;)

.Na yra dar Lt normaliu meistriuku,tvarko jie tas bėdas,savo kompetencijos ribose,bėdą matau elektronikoje,kas turi naujesnį traktorietą,manau suppras,apie ką kalba

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
On 2019-05-18 at 18:08, Augunstas pranešimas:

Du dalykai trukimas yra kazkur arba ziedai-gilze. trukimai buna mikro o prie tam tikros temperaturos padideja ,bet jei nebuvo uzsaldytas ,perkaitintas ta butu galima atmesti. dazniausia ,,meistrai,, taupo ant gilziu ,patrina su skurkia ,pries tai su nagu ivertina idilima ir ,,keicia,, grupe,dazniausia tik ziedus. 

o pvz stalius -jei neikala vini tai koks jis stalius -jam lentas tik nesiot ;)

Bet ar protingas meistras darys tokias nesamones su rizika vėl tą variklį ardyti ir gaisti laiką už dyką, kai gali gaisti jį už pinigus. 

Įdomus variantas, kad autorius teigia, jog gazuojant vietoje niekas nesidaro blogo, bet važiuojant darosi. Įdomu, ar per tą važiavimą turbina sukelia slėgį kažkokį, nes stovint tikrai slėgio neturėtų būti. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 5 valandas, manttys pranešimas:

Bet ar protingas meistras darys tokias nesamones su rizika vėl tą variklį ardyti ir gaisti laiką už dyką

Cia jau isukis dabaigt iki galo ir pacio meistro vardas . pvz kazkada sudejau varikli uzvedziau o jis dreba prie vidutiniu ,teko vel ardyt . tas remontas ir yra kad turi but iki galo viskas padaryta . pvz sudes ir pykst per karteri bega ,tai ka savininkui reikia keist paciam paskui . 

vietoj ne vietoj turbina sukasi visada nes ja suka ismetimo dujos ,dazniausia i turbina tepalas prasimusa o ne oras .uztenka vieno cilindro kreivo ir kompresijos kad per alsuokli mustu garas ir eitu tepalas ,o tas atsiranda gavus apkrovos sunkiau ir pucia ,is kur tas garas per alsuokli . dar buna dumai balti eina per alsuokli kai pradeda alkuninio ideklai be tepalo trintis (kalt) . aisku da a nei ta meistra mest nei vaziuot pas kita .o dar buve ,,kazkur,, meistrai .... visiem pasitaiko bet rimtas padaro iki galo o jei negali neapsiima

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 minutes , Augunstas pranešimas:

Cia jau isukis dabaigt iki galo ir pacio meistro vardas . pvz kazkada sudejau varikli uzvedziau o jis dreba prie vidutiniu ,teko vel ardyt . tas remontas ir yra kad turi but iki galo viskas padaryta . pvz sudes ir pykst per karteri bega ,tai ka savininkui reikia keist paciam paskui . 

vietoj ne vietoj turbina sukasi visada nes ja suka ismetimo dujos ,dazniausia i turbina tepalas prasimusa o ne oras .uztenka vieno cilindro kreivo ir kompresijos kad per alsuokli mustu garas ir eitu tepalas ,o tas atsiranda gavus apkrovos sunkiau ir pucia ,is kur tas garas per alsuokli . dar buna dumai balti eina per alsuokli kai pradeda alkuninio ideklai be tepalo trintis (kalt) . 

Yra toks dalykas, kaip boostas angliskai, nežinau kaip čia lietuviškai pasakyti, turbinos slėgis. Ant laisvu gazuok kiek nori, turbina suksis, bet slėgio nebus, nes nėra apkrovos. Bet va pradėk kažką rimčiau dirbti ir slėgis atsiras. Lenkiu prie to, kad jeigu per kažkokia stebūklingą jėgą būtų trūkęs galvos korpusas taip, kad isiurbimo kamera susijungtu su karteriu ir ten pūstų slėgį, bet tas kiekis vargiai būtų pakankamas tepalui sukelti iš apačios. 

Kad dėl žiedų litrais bėgtų tepalas, tai čia man atrodo misija neįmanoma. Juolab po remonto. Gali būt grupė  neįdeali, bet nebus tikrai tokių pasekmių. 

Kokie nors ventilaiciniai kanalai ir tepalo kanalai negalėjo būt užsikimšę ir neišvalyti? 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 35 minutes , manttys pranešimas:

tepalui sukelti iš apačios. 

O pvz isivaizduoji kas darosi karteryje kai variklis dirba, velenas tasko tepala visur ten migla jo visur .o jei yra slegis tai jis ir lipa kur lengviau su tuo slegiu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 17 valandų, Augunstas pranešimas:

O pvz isivaizduoji kas darosi karteryje kai variklis dirba, velenas tasko tepala visur ten migla jo visur .o jei yra slegis tai jis ir lipa kur lengviau su tuo slegiu

Aš ir likstu link tos nuomonės, kad kažkokiu stebuklingu būdu ar sutapimo dėka pradėjo turbina varyt didelį slėgį į karterį nes alyvą varo važiuojant nors ir ne dideliais sūkiais, o stovint ir duodant pilnus apsisukimus eina tik garas, nes kaip suprantu važiojant yra didesnė apkrova ir turbina dirba didesne apkrova automatiškai ir slėgis didesnis. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 5 minutes , Kęstas 1 pranešimas:

Aš ir likstu link tos nuomonės, kad kažkokiu stebuklingu būdu ar sutapimo dėka pradėjo turbina varyt didelį slėgį į karterį nes alyvą varo važiuojant nors ir ne dideliais sūkiais, o stovint ir duodant pilnus apsisukimus eina tik garas, nes kaip suprantu važiojant yra didesnė apkrova ir turbina dirba didesne apkrova automatiškai ir slėgis didesnis. 

Užsidėk manometrą į  įsiurbimo sistemą ir atsivesk į kabiną. Paeksperimentuok kažką atlikdamas, ar sutampa tepalo varymas su padidėjusiu turbinos slėgiu. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 7 minutes , kesstonis pranešimas:

O tai kaip turbina gali pust i karteri?  :icon-question:

sakykim trukes galvos kurpusas kažkokiu būdu, kad yra susiekimas su isiurbimo kamera ir karteriu. Nežinau ar tai įmanoma, tik pamastymas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kazkada seniai tvarkiau mtz-50 varikli,jau buvo sudroztas ziauriai,ziedai sutruke,tarpine prapusta.Bet per alsuokli tepalu nevare nu su garais ten kazkiek pavarvedavo bet minimalei.Mano galva karteri spaudimas pas visus susidaro didesnis ar mazesnis (cia nuo variklio stovio priklauso) tai tam alsuoklis ir skirtas kad galetu tas variklis "kvepuot".

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 minutes , kesstonis pranešimas:

kazkada seniai tvarkiau mtz-50 varikli,jau buvo sudroztas ziauriai,ziedai sutruke,tarpine prapusta.Bet per alsuokli tepalu nevare nu su garais ten kazkiek pavarvedavo bet minimalei.Mano galva karteri spaudimas pas visus susidaro didesnis ar mazesnis (cia nuo variklio stovio priklauso) tai tam alsuoklis ir skirtas kad galetu tas variklis "kvepuot".

 

negaliu nepritart, turiu pats visokių triperių kieme, tikrai nėr tokių dalykų buvę. Dar variantas, kad latakai nubėgimo užsikimšę ir tiesiog fisiųkai nebenubėga tepalas po velenėlių tepimo. Jeigu fokusuotasi ties grupe, apie kitus gedimus gal net nepagalvota

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Jei niekas nesupyks, aš pabandysiu pažiūrėti iš savo varpinės:

pirma: tai dėl nedadarymo, nu tarkim suhalturinai, bet koks tikslas kai to variklio du stumuokliai, komplekte su ziedais ir gilzėm  kainuoja kaip belkiaus matoras

antra: jei nori dirbti ir uždirbti tu turi prisimti atsakomybe už savo darbą, nes kitaip po pusės metų, savo garažiuką turėsi langus lentom užkalti ir pabandykit man įrodyti, kad geriau 2-3 kartus padaryti "papigiai" arba už dyką, negu vieną kart kokybiškai ir už atitinkamą kainą

trečia: už daugeli darbų, net oficialus dileris negali garantuoti, nes tuos darbus atlieka ant Lt 2-3 firmos, kurios tais darbais tarpusavy dalinas ir užsideda tik procenta kalba eina apie galvu, alkuniniu remonta, guoliaviečių ašiškumo atstatymą, gilziavimą ir panašiai, o šitoj vietoj net 0,01mm turi šiokią tokią reikšmę

ketvirta: aš nekalbu apie firmas, vunderkindus, kurios remontuoja, bet kokią marke, gerai, greitai, ir pigiai, nes ten ima viską, o paskui laksto per visą Lietuvą ir ieško kas padarytų pigiau, negu jie sutarę

penkta: remontas, ne sexas, abiem gerai nebus, :D  bet jei bėda reikia ieškoti kompromiso ir išspresti problemą, o ne ieškoti atmazo 

o jei kalbant ne i temą, tai po kiekvienu ilgesniu straipsniu turi buti ir reklama :D :D :D 

p.s. nesakau kad neklystu, bet jei prisišiku, tai ir išsisrebiu :icon-rolleyes::icon-rolleyes::icon-rolleyes:

kas neturit ka veikti galit užsukti pasižvalgyti i puslapiuką:  https://www.facebook.com/groups/460550557468885/

o čia keli epizodai šeip ne i temą :D 

 

 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
On 2019-05-15 at 16:08, Zilvis55 pranešimas:

O tai garantiju nedave kad patys persirinko?

Keistokai skamba. Reikejo servisa uz kiausu griebt.

Rudeni ardė . Praėjo žiema.pavasari padirbėjo ir vsio. Garantija tik 6 mėn.  O per žiema.lsikas ėjo

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 9 valandas, Vilius pranešimas:

Rudeni ardė . Praėjo žiema.pavasari padirbėjo ir vsio. Garantija tik 6 mėn.  O per žiema.lsikas ėjo

man panasiai, atveze rugseji, nieko praktiskai nedirbau normaliai, visokie trasu barstymai. geguze kai uzkaitino, tepalai uzkaito ir vel atsinaujino gedimas. 7 menesiai berods praejo. Bet nenusiplove, išėmė dėžę, įdėjo, traktorių pasiėmė ir atvežė, tik tvarkiausi jau kitur dėl to, kad nebūtų vėl bajerių

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
On 2019-05-21 at 10:52, MV ūkis pranešimas:

gal per vožtuvų lizdus, įvores praleidžia slėgį, negali taip būt?

Šiaip tai galvą tvarkė sena rimta įmonė ASVELA, Kai nuėmė variklį antrą kartą dar kartą vežė galvą tikrint į kitą įmonę ji irgi nieko nerado.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...