Jump to content

Fendt traktoriai


Recommended Posts

  • po 2 mėnesių...
O kaip tau Valtra traktoriai? :D

Nieko dora tik lietuvoje kazkada isreklamavo ir tiek. Nu ju varikliai tik neblogi

Nelygu ko tau reikia. Jei belaipsnes transmisijos ir kruvos elektronikos tai is valtros to negausi. Bet jei reikia patikimo traktoriaus uz padoria kaina, tai valtra pats tas. Kokybe/kaina Valtra vieni is geriausiu. Taip pat siulo tokiu dalyku kuriu pas kitus negausi pvz. XM serija.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkur esu girdejas kad FENDT geresni uz JOHN DEERE traktorius :D

bent jau technlogine prasme nuo FENDT visi traktoriai atsilieka minimum 5 metus. Is visu traktoriu gamintoju tik FENDT kazkuo issiskiria, o visi kiti yra VISISKAI LYGUS. Bet bet kokiu atveju visi genda tad labai reiktu paskaiciuoti ar kaikurie traktoriai verti pinigu kuriu uz juos praso.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkur esu girdejas kad FENDT geresni uz JOHN DEERE traktorius :D

bent jau technlogine prasme nuo FENDT visi traktoriai atsilieka minimum 5 metus. Is visu traktoriu gamintoju tik FENDT kazkuo issiskiria, o visi kiti yra VISISKAI LYGUS. Bet bet kokiu atveju visi genda tad labai reiktu paskaiciuoti ar kaikurie traktoriai verti pinigu kuriu uz juos praso.

ziurint kuria prasme paziuresi. elektronikos gal ir daugiau prikrauta Fende, bet uztat jiems varikliai buna mazesnes kubaturos ir is ju isspausta viskas kas imanoma, o JOhn Deeriui didesnes kubaturos tad manyciau ilgaamziskesnis turetu but beto sunkesnis. Fendas perlengvas jis labiau transporto darbams taikytas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ziurint kuria prasme paziuresi. elektronikos gal ir daugiau prikrauta Fende, bet uztat jiems varikliai buna mazesnes kubaturos ir is ju isspausta viskas kas imanoma, o JOhn Deeriui didesnes kubaturos tad manyciau ilgaamziskesnis turetu but beto sunkesnis. Fendas perlengvas jis labiau transporto darbams taikytas.

Na nesutikciau su tavimi dariukas. modernesnis variklis visada taupo kura, yra ilgaamziskesnis, siaip paemus deutz fahr triju cil dyzelis pasiekio apie 95 ag, o yra new hooland 6 cil variklis pasiekia tik 100 arkliu, uz tat kad jis yra deforsuotas, nes jo pagrindu gaminamas variklis pasiekia 235ag. tai tarkim perki 100ag traktoriu, tai argi rinktaisi 6 cil paprasta ar 4 cil turbo su interkuleriu? be to imontavus 6 cil ar kad ir dideles kubaturos 4 cil varikli traktorius automatiskai pailgeja nes pailgeja jo variklis, tada ar tau reikalingas nemanevringas traktorius? reikes platesniu skersiniu ir daugiau nervu. jei tau reikia sunkaus traktoraus pirk naujos kartos kirova :lol: o rimciau snekant tam yra skirti svoriai, jei ju nepakanka prisimeni senus gerus sssr laikus ir i padangas pripili vandens. ne visuomet reikalingas sunkus traktorius. be to belaipsne transmisija taupo tau ir laika ir kura. greitis 50km irgi taupo laika.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkur esu girdejas kad FENDT geresni uz JOHN DEERE traktorius :D

bent jau technlogine prasme nuo FENDT visi traktoriai atsilieka minimum 5 metus. Is visu traktoriu gamintoju tik FENDT kazkuo issiskiria, o visi kiti yra VISISKAI LYGUS. Bet bet kokiu atveju visi genda tad labai reiktu paskaiciuoti ar kaikurie traktoriai verti pinigu kuriu uz juos praso.

ziurint kuria prasme paziuresi. elektronikos gal ir daugiau prikrauta Fende, bet uztat jiems varikliai buna mazesnes kubaturos ir is ju isspausta viskas kas imanoma, o JOhn Deeriui didesnes kubaturos tad manyciau ilgaamziskesnis turetu but beto sunkesnis. Fendas perlengvas jis labiau transporto darbams taikytas.

Ne tik elektronika. Be to as cia kalbu ne tik apie FENDT ir JD, o apie FENDt ir visus kitus traktoius. Bet jeigu tu nori lyginti su JD prasome. Del varikliu - is kurios puses paziuresi. FENDT pats negamina varikliu todel negalima sakyti, kad jis nesugeba pasidaryti geresniu todel montuoja jau turimus savo variklius is ju isspausdamas visa galia. Jei manytu, kad tas variklis netinkamas paprasciausiai uzsisakytu kita. Siuo metu perka is Deutz ir MAN. Ne viena neprilauso AGCO korporacijai, todel negalima teigti, kad FENDT yra "priverstas" iš jų pirkti (kitaip butu jei jis siuo metu naudotu pvz. Sisu-diesel variklius). Tai kaip tik rodo, kad jis pasirenka pacius geriausius, net nepaisydamas to, kad galetu pirkti is "saviskiu". Jei MAN ir Deutz pasirodys netinkami gali pirkti, pvz., Perkins, Mercedes ar pan. PVZ. JD 6220SE (vardinė galia 90 AG)- 4530 cm³ VS FENDT 409 (vardinė galia 86 AG) - 4,04 L.; JD 7820 (185) - 6,8L VS FENDT 818 (180) - 5,7L. Taigi varikliu turiu skirtumas ''niekingai" mazas. Traktoriu gamintojai montuoja labai skirtingu turiu variklius pvz. NH gamina kazkur 100 AG traktoriu su 7,5 L varikliu. Tai gal reiskia, kad toks variklis amzinas? Siulyciau pasakityti FENDT reklama, kur rasoma apie tai del ko mazo turio variklis tokio pacio patikimumo kaip ir didelio turio. Jokiu budu nesiulyciau tuo tiketi (kaip ir tu gamintoju, kurie sako, kad didesnio turio patikimesnis), bet tame logikos yra. Tiksliai neatsimenu, bet esme tokia, kad kuo didenis turis - tuo didesni ir masyvesni stumuokliai, kuo jie didesni - tuo didesnes neigiamos jegos veikia varikli (ar kazkas pan.). Pavyzdziu galima rasti ir automobiliu "pasaulyje" pvz. Honda 1,4L variklis - 86 AG VS VW TSI 1,4 L - 170 AG. Jei remsimes tavo logika VW negalima pirkti, nes jis dvigubai greiciau subyres. Bet juk taip nera, gal jis ir subyres 20% greiciau, bet juk jis 2 kartus galingesnis, o ka kalbeti apie FENDT ir JD, kuriu varikliu turiai skiriasi vos 10%. Be to net jei ir pripazintume, kad FENDT varikliai laikys 1-2 % trumpiau, tai tuo paciu jie sunaudos maziau degalu, nes ju varikliu"kubatura mazesne". Bet tame irgi nebutu 100% tiesos. Taigi, mano nuomone, variklio turis nedaro FENDT blogesnio uz JD ar kuri kita traktoriu.

Del mases sutinku, kad ji labai reikalinga (cia mano nuomone su tuo daug kas nesutinka) ir, kad FENDT siek tiek lengvesni, bet: 1. Ne visiems darbams mase reikalinga; 2. tas skirtumas nera labai didelis PVZ. (cia modeliai, kuriems mase tikrai reikalinga, o ne tie, kur pvz purksti turi) FENDT 916 (180 AG) - 8750 kg VS JD 8210 (200 AG) - 9000 kg ir FENDT 930 (300 AG) - 8950 kg VS JD 8520 (295 AG) - 9700 kg. Nors, mano nuomone, abieju mase tokiai galiai per maza, bet reikia pripazinti, kad ji nera JD naudai. Ryskiau JD naudai galia issiskiria tik paskutiniu modeliu. PVZ 270 Ag JD modelis tik 300 kg sunkesnis. Todel negalima teikti, kad FENDT blogesni uz JD, nes lengvesni, kadangi tu masiu skirtumo didelio nera (arba vienai AG FENDT dar ir sunkesnis (916). Juo labiau, kad ju maksimali masė vienoda (14000 kg) - dek pvz. 300 kg sunkesni svori ir mase issilygins :D. O maziesiems traktoriams (pvz 120 AG) mase kaip tik nera laibai svarbi (pvz 120 AG-5000 kg galios ir mases santykis vistiek didesnis nei 300 AG - 10000 kg) ; ir 3) kas tau sake, kad jis labiau "taikytas" transporto darbams. Negali siaip sau teigti, kad jis taip "taikytas"jai taip neteigia gamintojas. Jis universalus, taigi skirtas visiems darbams neiskiriant kuriu nors. As irgi galiu susigalvoti, kad pvz. Case daugiau pasaru ruosimui taikytas, JD - purskimams, NH - sejai, o MF srutu laistymui :lol::lol: , bet tai nera objektyvu.

P.S. As ta pati manau ir apie kitus traktorius paprasciausiai taip isejo, kad apie JD prasnekom. As manau, kad NH=case=MF=JD=Valtra=CLAAS ir pan. O FENDT tiesiog pirmauja technologijom ir tai reikia pripazinti. O tos technologijos tik ir tegali buti elektronika, nes daugiau nera kur ir pirmauti (Na dar FENDT su savo transmiija pirmi buvo, bet ir kiti juos vejasi, bet per 9 m kai kurie nepasiveja). Varikliai tokie patys, transmisiju gamintojai irgi daznai sutampa (aisku smulkmenas galima kokybiskesnes pagaminti). Vienintelis budas issikirti - prigrusti elektronikos ir taip "patobulinti"savo gamini. Bet ar toks patobulinimas vertas tos kainos???

P.S. Ivaizdis dar ne viskas. O taip pat reklama dar ne viskas (ypac tai pasakytina apie JD ir Valtra). Kiekviena karta reikia galvoti renkantis, o ne tiketi, jei sako jog mazesnio ar didesnio turio variklis ilgiau laikys. O viska labai gerai apgalvojus kaip ir visada reikia pasirinkti graziausia :lol::lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ziurint kuria prasme paziuresi. elektronikos gal ir daugiau prikrauta Fende, bet uztat jiems varikliai buna mazesnes kubaturos ir is ju isspausta viskas kas imanoma, o JOhn Deeriui didesnes kubaturos tad manyciau ilgaamziskesnis turetu but beto sunkesnis. Fendas perlengvas jis labiau transporto darbams taikytas.

Na nesutikciau su tavimi dariukas. modernesnis variklis visada taupo kura, yra ilgaamziskesnis, siaip paemus deutz fahr triju cil dyzelis pasiekio apie 95 ag, o yra new hooland 6 cil variklis pasiekia tik 100 arkliu, uz tat kad jis yra deforsuotas, nes jo pagrindu gaminamas variklis pasiekia 235ag. tai tarkim perki 100ag traktoriu, tai argi rinktaisi 6 cil paprasta ar 4 cil turbo su interkuleriu? be to imontavus 6 cil ar kad ir dideles kubaturos 4 cil varikli traktorius automatiskai pailgeja nes pailgeja jo variklis, tada ar tau reikalingas nemanevringas traktorius? reikes platesniu skersiniu ir daugiau nervu. jei tau reikia sunkaus traktoraus pirk naujos kartos kirova o rimciau snekant tam yra skirti svoriai, jei ju nepakanka prisimeni senus gerus sssr laikus ir i padangas pripili vandens. ne visuomet reikalingas sunkus traktorius. be to belaipsne transmisija taupo tau ir laika ir kura. greitis 50km irgi taupo laika.

Kazkaip ilgai rasiau savo marazmus, rinkau skaicius pagrindziancius mano nuomone, tai nepastebejau kaip varstelis mane aplenke ir trumpai drutai isdeste esme. Is esmes apie ta pati parasem nezinodami, kad ta pati rasem, reiskia nemeluojam (P.S. as irgi norejau apie kirova rasyti, bet jau prakaitas ispyle berasant) NH variklis tas pats kuri minejau, mase, svoriai ir pan. :lol::lol:

P.S. Varsteli, gal tu mano mintis skaitai :icon-question::icon-question::D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkur esu girdejas kad FENDT geresni uz JOHN DEERE traktorius :D

bent jau technlogine prasme nuo FENDT visi traktoriai atsilieka minimum 5 metus. Is visu traktoriu gamintoju tik FENDT kazkuo issiskiria, o visi kiti yra VISISKAI LYGUS. Bet bet kokiu atveju visi genda tad labai reiktu paskaiciuoti ar kaikurie traktoriai verti pinigu kuriu uz juos praso.

na tu cia ir pridestei. Visu pirma as neteigiau, kad Fendas yra prastas traktorius. Tik jo kaina biski kandziojasi perdaug. o apie JD prasnekau nes pats toki issirinkau po daugelio svarstymu. Su naujomis technologijomis i prieki labiausiai pazenge Fendas ir po jo JD. As nesutinku su tavo nuomone, kad tu JD prilygini su visais kitais traktoriais. JD variklis isvysto didziausia sukimo momenta, COMON RAIL kuro ipurskimo sistema kuom negali pasigirti kitu firmu traktoriai bei po 4 voztuvus cilindre ir t.t. zodziu JD ekonomiskiausi varikliai ir pats tuom isitikinau.

as sugrupuociau tokia seka : 1 Fendas, 2. JD, 3. NH, o paskui visi kiti

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkur esu girdejas kad FENDT geresni uz JOHN DEERE traktorius :D

bent jau technlogine prasme nuo FENDT visi traktoriai atsilieka minimum 5 metus. Is visu traktoriu gamintoju tik FENDT kazkuo issiskiria, o visi kiti yra VISISKAI LYGUS. Bet bet kokiu atveju visi genda tad labai reiktu paskaiciuoti ar kaikurie traktoriai verti pinigu kuriu uz juos praso.

na tu cia ir pridestei. Visu pirma as neteigiau, kad Fendas yra prastas traktorius. Tik jo kaina biski kandziojasi perdaug. o apie JD prasnekau nes pats toki issirinkau po daugelio svarstymu. Su naujomis technologijomis i prieki labiausiai pazenge Fendas ir po jo JD. As nesutinku su tavo nuomone, kad tu JD prilygini su visais kitais traktoriais. JD variklis isvysto didziausia sukimo momenta, COMON RAIL kuro ipurskimo sistema kuom negali pasigirti kitu firmu traktoriai bei po 4 voztuvus cilindre ir t.t. zodziu JD ekonomiskiausi varikliai ir pats tuom isitikinau.

as sugrupuociau tokia seka : 1 Fendas, 2. JD, 3. NH, o paskui visi kiti

As irgi sakau, kad kai kuriu kainos kazin ar vertos. Bet tu ir sufantazavai su tuo COMMON RAIL :lol: :lol: . Tikrai prajuokinai "kuom negali pasigirti kitu firmu traktoriai". Cia gi tokia seniena, kad ja turi visi, tik ne visi taip giriasi (pradedant traktoriais, baigiant lengvaisiais automobiliais). Ivesk i www.google.lt common rail ir pvz. Fendt, NH, Valtra ar koki kita pavadinima. Pvz. http://www.caseih.com/products/series.a ... resid=7108

4 voztuvai (Pasiskaityk raso, koks geras nes 4 voztuvus turi: http://www.masseyferguson.com/agco/mf/u ... Feat02.htm arba cia: http://www.fendt.com/index.php?id=54c75 ... 111765&l=3) ir kiti privalumai, taigi tokiu ar panasiu gudrybiu ir kiti turi. O jei kuris skiriasi pavadinimu tai dar nereiskia, kad kiti to neturi. Cia tas pats ka girti, kad audi vieninteliai turi quattro. Na taip vieninteliai, bet pas VW tai vadinasi 4 motion, pas MB 4matic ir pan. O, kad JD ekonomiskiausias variklis negali teigti, kol neisbandes kitu. Uz t-150 ar MTZ tikiu, kad ekonomiskesnis, bet zvelg placiau - t-150 nevieninteliai traktoriai siame pasaulyje.

As irgi nesakau, kad JD blogi, bet, kita vertus, jie niekuo neissiskiria. O privalumu vardinimas, kuriuos turi ir kiti tera reklama. Kiekvienas gi savo prekia giria, tik nereikia visu tuo tiketi. Juk visi sako, kad ju traktorius sunaudoja maziausiai degalu ir netgi tam pagristi pateikia lenteliu. Bet cia viskas labai priklauso su kuo, kaip, kada bandysi. Reklamoje pateikiami tik tie lenteles duomenys, kuriose tas gaminys buvo pirmas, o apie pralaimejimus nutylima....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...