Jump to content
lomas

Egr ir dpf filtro atjungimas

Recommended Posts

Sveiki.kadangi baigiasi garantija traktoriaus pagalvojau zetor forterai atjungti dpf filtra.tiesiog ji isimti ir pajungti vamzdziu tiesiai nuo turbinos i ismetimo kamina.yra du davikliai temperaturos ir slegio.planuoju juos isukti i ismetimo vamzdy.gal pageretu traktoriaus dinamika del tiesiogiai ismetamu duju.ir uzglusinti is kolektoriaus i egr voztuva paduodamas dujas.manau sveikiau varikliui grynu oru kvepuot :) ka mano specialistai ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tokius pakeitimus padarius, teks dar ir programiškai pakeitimus daryti (greičiausiai/tikriausiai). Voras teisus - kol veikia tai nėra reikalo kišti rankų. Nežinau kokia kuro sistema ir t.t., bet kaip pvz. lengvikei temp. daviklis stovi prieš katoliką ir po, slėginiai davikliai prieš DPF ir po. Kitaip nežinos dpf užterštumo ir nežinos kada regeneraciją daryti. Traktorius neturėtų būt kažkokia išimtis. Užglušinus EGR gali darbinę temp. pasiekinėti ilgai ir nuobodžiai, nes kuro sudeginimas šiuolaikinio dyzelio itin efektyvus..Bet varikliui sveikiau, tas tiesa. Tačiau vėlgi, užglušinus EGR gali pradėti skųstis klaidomis dėl nesutampančio pamatuoto oro kiekio ir nesančio oro sumažėjimo egr veikimo laiku. Vėlgi, nežinau kuro sistemos, gali atsirasti traukos ribojimas, atseit "avarinis gedimas".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mintys iš dalies teisingos, su salyga jei kalbat ne apie forterra. Forterrai egr atjungti galima iš kuro siurblio ištraukus fyške (ten jos dvi). O dpf jei nori išmontuoti tai neišimk jo su visa pūsle, o tik patį korį. Ir po skydeliu iš dpf kompo ištraukti fyškę reikia, nes kauks į ausį jog užsikišęs. Viskas. Daugiau niekam tai neužkliūs. Kvėpuos lengviau, ir pagyvės matoriukas. Tik nukentės aplinka. Bet kad forterrom su suodžių filtru ir nelabai išeina važinėt, nebent pastoviai arime. Kiek moto valandų pas patį kad dar tebėra ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas mane siuo metu apie 1000 moto valandu.dpf filtre stovi du davikliai pradzioje slegio ir temperaturos.firmos parduoda pakaitala vietoj dpf filtro.as galvoju tiesiai vamzdziu sujungti nuo turbinos iki kamino.ir i vamzdzy susukti daviklius.jai rektu zinau desnei pusei stovi kompas po skydeliu.programuoti kaip suprantu nieko lyg ir nereikia.nes is firmos pakaitala nusipirkus nesako kad reikia programuoti.o egr ar geriau plokstele prie kolektoriaus pakisti ar kaip raso fiske kuria nuo siurblio atjungti kaip geriau.gal visgi plokstele,gal kokiu klaidu nematys.:) dar ausinima einanty per egr radiatoriu tiesiogiai reiktu pajungti.girdejau buna prakiursta ir i isiurbimo kolektoriu patraukia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O aš manau, kad apie tokius dalykus aplamai garsiai nekalbama. Nes manau kažkiek esam stebimi, tai ypač kai pati tema taip pavadinama ne į gera gali atsisukti. O tai greitai negalėsim ramiai po laukus dirbti pradės visokie tikrintojai EGR ų ieškoti ir po išmetimo kaminus knaisiotis. Tyla gera byla ir dūšiai ramiau, tsakant. O visumoj pritariu Vorui. Jei veikia nėr ko ten lyst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pritariu drapox, jau furistai prisidirbo, naujose mašinose stovės kompas, kurio neis apgaut ir policija ir/ar kelių inspekcija tikrins ar adblue neatjungtas, garsiai pašnekėjus sekantys bus lengvieji auto ir ž.ū. mašinos, taip kad geriau tsssss :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×