Jump to content

Ūkinkų žemes kertantis "Rail Baltica" projektas


DomantasO

Recommended Posts

Tai kad pats nevedate diskusijos, o pasvalieciu forume ne taip ir daug :) Diskutuosim pirmadieni, o cia bus arba nuogastavimai arba arba... :) pries veja nepapusim, tik bandysim tartis, kad maziau zalos butu :)

Atkarpa eina nuo Latvijos iki pat Kauno, taigi žala bus ir Kauno ir Kedainių, Panevežio ūkininkams. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Didziausia zala būna tada padaryta, kad į projektavimą pačių gyventojų nuomonių neįdeda, o padaro pagal save, tai toks patarimas būtų, kad nepraziopsokit to. O toliau kazkiek prieziūros jų darbo, pasikalbėjimų ir bus abi pusės patenkintos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir dar galime reikalauti įrengti daugiau viadukų per kelius

Yra keliu kategorijos. Jei gelezinkelis kerta berots nuo antros kategorijos kelia, tai bus statomas viadukas, jei pirmos kategorijos, karksek kiek nori, niekas tau viaduko nepastatys. Yra numatytas ju skaicius, viskas ivertinta ir paskaiciuota, daugiau viaduku jie nestatys. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Blogiausia kad zemes slypa nepadalintu, nes per begius neroposi i kita lauka, bet kokiu atveju bus problemu pervaziuojant is lauko i lauka

Kažkur rašė, kad bandys konsoliduoti. Pagal tą planą iki lauko kelias ilgėja apie 10km, taip pat ir iki miško, ir taip nuo namų 25km, o čia dar padarys apylankom.. Bus 35km, iš jų 10 per du kaimus, su siaurais keliais, kur dabar atrodo kaip lauko keliukai. Gal bent į kelius investuos po projekto. Kiek teko girdėt iš marijampoliečių, kai rekonstravo tą atkarpą iki Kauno labai aplink kelius sugadino, o pas mus tai viską iš naujo darys... Yra kur nukast reikės, kaikur supilt didelius pylymus, nors mes ir lygumų kraštas. Pažanga kaip sakant, bet paprastam žmogui naudos jokios. Reikės, jei bus galimybė, pirmadienį nueiti į tą pristatymą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia Marijampolės apskrityje tai daugkas dziaugesi, kas netingejo ir turėjo kur pilti tai prisipirko pigios skaldos, nes keitė visą skalda po bėgiais. Tai pas zmones keliukai kiemai skaldom grysti. Na o jum jeigu naujai darys tai tik juodžemio vogto pavyks nusipirkti.

Pro mane eina kelias iš jarjero. Tai per tuos du metus kai pabruzino furos ir sunkvežimiai perkrauti ir prie +30 tai suėdė kelius, sulaužė kraštus, išmušė provezas. Visam Kely 20km kuris prieš nepilnus 10 metų buvo naujai asfaltuotas. Tokia ir nauda vienur stato kitur griauna.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkur rašė, kad bandys konsoliduoti. Pagal tą planą iki lauko kelias ilgėja apie 10km, taip pat ir iki miško, ir taip nuo namų 25km, o čia dar padarys apylankom.. Bus 35km, iš jų 10 per du kaimus, su siaurais keliais, kur dabar atrodo kaip lauko keliukai. Gal bent į kelius investuos po projekto. Kiek teko girdėt iš marijampoliečių, kai rekonstravo tą atkarpą iki Kauno labai aplink kelius sugadino, o pas mus tai viską iš naujo darys... Yra kur nukast reikės, kaikur supilt didelius pylymus, nors mes ir lygumų kraštas. Pažanga kaip sakant, bet paprastam žmogui naudos jokios. Reikės, jei bus galimybė, pirmadienį nueiti į tą pristatymą.

Tai ar be apsimoka zeme dirbti tokiu atstumu, as jua dejuoju jei toliau kaip 5km yra o cia jau 35 gaunasi,

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai ar be apsimoka zeme dirbti tokiu atstumu, as jua dejuoju jei toliau kaip 5km yra o cia jau 35 gaunasi,

Dabar 25km, žemė senelių atgauta, tai apsimoka, kolkas geriau nei išnuomot. Bet kai bus 35km, tada reiks skiačiuot. Aplink išsinuomot ar įsigyt labai sunku.

 

Tas geležinkelis daug pridirbti gali, pagal planą eis tiesiai per porą sklypų.  Gerai kad nedideli, po 1ha, tik kad pernai viename melioraciją dar pasitvarkėm. Na jei gerai atlygins, tiek to. Tik tiek, kad didelis laukas paliks už bėgių.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar 25km, žemė senelių atgauta, tai apsimoka, kolkas geriau nei išnuomot. Bet kai bus 35km, tada reiks skiačiuot. Aplink išsinuomot ar įsigyt labai sunku.

 

Tas geležinkelis daug pridirbti gali, pagal planą eis tiesiai per porą sklypų.  Gerai kad nedideli, po 1ha, tik kad pernai viename melioraciją dar pasitvarkėm. Na jei gerai atlygins, tiek to. Tik tiek, kad didelis laukas paliks už bėgių.

nebent kooperuotis su kokiu ukininku tokio pacio likimo apsimainant kad nereiktu vingiais abiems vaziuoti
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jo blin, perskrodzia per 3 lauku viduri, 9 ha uz begiu lieka. vienas is perskrostu lauku (viena dalis) lieka nepesiekiama, nes pravazevimas per griovi lieka kitoj pusej gelezinkelio. ta puse pasiekt reiks vaziuot ne kaip iprasta 4.5 km, bet apie 18. 9 is ju per sudroztus lauku keliukus, pamiskes. negi per melioracijos griovius nepadarys kitose vietose pravazevimu? isvis juk yra laisvos valstybines, tegu nuomas nutraukia ir zmonem atiduoda uz paimta...butu teisingiau nei tos katino asaros kompensacijos

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...