Jump to content

Zil perdarymas


Eduardas

Recommended Posts

Sveiki, peržiūrėjau forumą, bet nieko panašaus neradau. Man 23metai, nuo šiemet oficialiai tapau jaunu ūkininku ir šiaip esu elektros inžinierius.

Situacija tokia, kaimynas siūlo ZIL'ą mainais į iš zilo padarytą puspriekabę (ją dariau ne aš ir ji be lingių ir stabdžių, bei papuvusi, tai nelabai man tinkama). Zil'as būklės taip pat ne per geriausios: kūzavo dugnas uždėtas lentom ir prapuvęs kiaurai, važiuoklė tvarkinga, kabina pakeista ponaujė, ir svarbiausia, buvo užšalęs variklis (8-tukas).

 

Šiuo metu grūdų transportavimui turim: minėtą puspriekabę; mano darytą tvarkingą ir priregistruotą (taip pat iš zilo) puspriekabę; jau apipuvusią puspriekabę padarytą iš trąšų barstyklės (atrodo RUM5) ir jau kurį laiką nejudinamą 2pts4, kuri buvo seniai perkrauta ir sulankstyta, gerokai surūdijus, lūžusiom priekinėm lingėm ir išpuvusiais bortais. Kitam sezonui turėsim papildomai T150k su 2pts9.

 

Mąstau ką daryti, variantai tokie:

1) Virint naują rėmą ir bortus 2pts4 ir ją kabint paskui 2pts9, o jei per dieną seksis daugiau prikult (kuliam su D7000), tai dar su mtzoku puspriekabę patampyt;

2) Kaip supratau, paskui puspriekabę galima kabint tik priekabą, todėl variantas nieko nedaryt ir kabint turimą puspriekabę paskui 2pts9 ir vežiotis sumelę baudai;

3) Iš siūlomo zil'o bandyt gamint talpesnę priekabą (ne puspriekabę) ir ją kabint paskui 2pts9;

4) Bandyt į zil'ą įdėt kokį dyzelinį variklį ir kūzavo dugną iš 2pts4 ir paskui jį kabint puspriekabę. Nenoriu dėt mtz variklio, mąstau apie kokio autobuso ar sunkvežimio turbodyzelį, bet ar verta? Kažin kiek variklis kainuotų, bei koks tada registravimo procesas? Plius reiks CE kategoriją laikyt (kitu atveju imčiau tik TR1 TR2 ir CZ);

 

Ateinančiam sezonui numatoma 80-100ha kūlimo nederlingose žemėse (2-3t/ha)

 

Įdomi jūsų nuomonė, ką patartumėt daryt, kažko labai pirkt negaliu, nes biudžetas minimalus, o ir taip bus perkamas T150k su padargais. Gal kur yra aprašyta variklio keitimai ZIL'ui, tik aš neradau?

 

 

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nei buvo bendzinas ir nori deti dyzelina tai pamirsk jau du metai ir menesis kaip to padaryti negalima. Parasciausiai ekspertizes nepraeisi. Nes keisti uzdegimo sistemos ustatymai neleidzia.

Draugas dar spejo paskutine diena praeiti ekspertize jis is trilitrio C124 merso bendz. Padare trilitry dyzeli.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Radau jau, atrodo 1/3 svorio priekiniam tiltui turi tekt. Kadangi pats ZIL'as sveria apie 4t ir veža 6, tai bendrai gaunasi 10t. Jei išmetus kabiną, variklį, reduktorių ir perstūmus bei padidinus kūzavą, manau ~10t grūdų galėčiau kraut. Vairavimą padaryt nuo dišliaus per traukę. Kabint ją paskui 2pts9 ir jau beveik nebereikia samdyt mašinos grūdam vežt :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip tu ta dysliu padarysi? jei 10 tonu nori vezt tai reikia rimtai padaryt, ne arklinis vezimas gi. reikia kad ne tik i sonus vaiksciotu bet ir aukstyn zemyn kopijuotu. rimtas butu ant ziedo bet ratai po remu nepalys ant posukio. o viska sukelt daug darbo nervu ir laiko. o prie devintones prikabint pusprikabe be sansu. matei kokiame aukstyje orginalus kablys? as keturtones ant traukiu neuzkabinu nes dyslius tiek aukstyn neuzsilenkia i rema remias. ant ziedo uzkabintum. taip kad geriau orginala sutavrkyt nei kazka ziauriai burt

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Radau jau, atrodo 1/3 svorio priekiniam tiltui turi tekt. Kadangi pats ZIL'as sveria apie 4t ir veža 6, tai bendrai gaunasi 10t. Jei išmetus kabiną, variklį, reduktorių ir perstūmus bei padidinus kūzavą, manau ~10t grūdų galėčiau kraut. Vairavimą padaryt nuo dišliaus per traukę. Kabint ją paskui 2pts9 ir jau beveik nebereikia samdyt mašinos grūdam vežt :)

Nu su tokia vairavimo sistema sunku bus priregistruot :) o breziniu nereikia daryti ???   apkrova padangom  nepamirksit  ... variklis ir kabina iki tonos ne daugiau  ...  vienase padoresne gausis ...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip tu ta dysliu padarysi? jei 10 tonu nori vezt tai reikia rimtai padaryt, ne arklinis vezimas gi. reikia kad ne tik i sonus vaiksciotu bet ir aukstyn zemyn kopijuotu. rimtas butu ant ziedo bet ratai po remu nepalys ant posukio. o viska sukelt daug darbo nervu ir laiko. o prie devintones prikabint pusprikabe be sansu. matei kokiame aukstyje orginalus kablys? as keturtones ant traukiu neuzkabinu nes dyslius tiek aukstyn neuzsilenkia i rema remias. ant ziedo uzkabintum. taip kad geriau orginala sutavrkyt nei kazka ziauriai burt

Tai suprantama, kad ne ant snarglio bus kabinama. Dišlius iš storasienio vamzdžio, kaiščiu kabinamas ant storos, taip pat kaiščiu prie rėmo fiksuojamos plokštės (gal net dvigubos), tad dišlius bus pakankamai aukštai. Plokštė gali sukiotis į šonus, o dišlius aukštyn žemyn. Prie plokštės kito galo per traukę jungiama vairo traukė ir vuolia, priekaba yra. Studijuodamas elektros inžineriją turėjau ir mechanikos kursą, tad jei bus įmanoma priregistruot, užsiimsiu kūryba. O brėžinį juokai nupiešt, galiu ir su autoCAD 3d jiems nubraižyt :D  Tik šiemet bakalaurą gavau, žinios iš galvos dar visai neišgaravo :D Blogiausia, kas gali būt, kad prašytų suvirintojo pažymėjimo, suvirintojo pusmetinį kursą turėjau, praktikos taip pat daug turiu, bet pažymėjimų net minimalių niekas nedavė, nors virinu neblogai....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

yra toks reikalas kaip keturtone ant traukiu. ja vadina karaliene pas mus. nes net naujos lakstydavo po kelia. pernai sudejau naujas yvores antgalius sutvarkiau, suvedima ziurejau ir vistiek kartais kai dvi sukabinu man ji svaitos po kelia. aisku ne per daugiausiai bet puspriekabe pradeda tasyt biski ;) tai as tik 5t  kraunu. o tu 10 planuoji. nu kad ir 8 bet vistiek bus koks laisvumas tai skraidys ji tau ;) jei vistiek uzsispirsi tai sekmes kuryboj, nepasiduok ir nusluostyk cia visiem nosis kas sako, kad neiseis ;) as irgi pries kokius 3m kai pradejau sakiau daug ka pasidarysiu ir nepirksiu. tai pasidariau puspriekabe is kratytuvo, op 2000 pilnai persidariau, kembridzinius volus persidariau, siemet krautuva frontalini atgaivinau toki nabaga bet jauciu kad jau tu triperiu atsikast pradedu. mieliau laiko skiriu seimai  ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as irgi pries kokius 3m kai pradejau sakiau daug ka pasidarysiu ir nepirksiu. tai pasidariau puspriekabe is kratytuvo, op 2000 pilnai persidariau, kembridzinius volus persidariau, siemet krautuva frontalini atgaivinau toki nabaga bet jauciu kad jau tu triperiu atsikast pradedu. mieliau laiko skiriu seimai ;)

Matai, tu jau įgavai proto, o kolega dar tik turi jo įgauti. Su tais " pasidarysiu" tai gaunasi beprotiškai daug darbo ir nei velnio ne pigiau/geriau nei nupirkti gatavą. Bet šitą turi kiekvienas jaunuolis pereiti, atsidaužyti nagus kaip reikiant, kad suprastų tiesą. Na gerai, atrestauruoti seną priekabą, pagaminti naujus bortus... Bet kai pradeda svaigti apie desėtkus tonų ir kažkokias traukes vairuojamas... Ar verta ? Ir nereikia sakyti, kad pinigų nėra.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei bus t150 ir 2pts9, tai siulau parduot tuos visus lauzus ir nusipirkt dar viena 2pts9 ar 1pts9 ir 300 tonu laisvai suvesi. as apie 600tonu taip sudoroju: vienas galingesnis traktorius traukia, viena puspriekabe iki elevatoriaus, kitas laukia prie kombaino, tai kol grista is elevatoriaus, jau buna pilna arba dar baigia pripilti, apsikeicia traktoriai priekabom ir vel tas galingesnis lekia iki elevatoriaus, kombainas galingesnis už d7000, bet be prastovu dirba.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei bus t150 ir 2pts9, tai siulau parduot tuos visus lauzus ir nusipirkt dar viena 2pts9 ar 1pts9 ir 300 tonu laisvai suvesi. as apie 600tonu taip sudoroju: vienas galingesnis traktorius traukia, viena puspriekabe iki elevatoriaus, kitas laukia prie kombaino, tai kol grista is elevatoriaus, jau buna pilna arba dar baigia pripilti, apsikeicia traktoriai priekabom ir vel tas galingesnis lekia iki elevatoriaus, kombainas galingesnis už d7000, bet be prastovu dirba.

Galingesnį palik laukuos geriau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

As ir pritariu,kad geriau maziau,bet kokybiskesniu,nei daug visokiu perdarytu ir kai apsizvalgai nera su kuo dirbti :icon-neutral: .As  ir kiek esu dares,perdares niekas gerai nepersidare,vistiek lenda nepaskaiciuoti galai,kai nori parduoti kainos nera,nes pasimokiusiu daugeja :icon-wink: .Geriausias variantas kol ilgi ziemos vakarai grazinti,dazyti pardavimui ir pardavus dapirkti normalu daikta,neskubant uz normalia kaina,kol yra laiko.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Situacija tokia, kaimynas siūlo ZIL'ą mainais į iš zilo padarytą puspriekabę (ją dariau ne aš ir ji be lingių ir stabdžių, bei papuvusi, tai nelabai man tinkama). Zil'as būklės taip pat ne per geriausios: kūzavo dugnas uždėtas lentom ir prapuvęs kiaurai, važiuoklė tvarkinga, kabina pakeista ponaujė, ir svarbiausia, buvo užšalęs variklis (8-tukas).

O ta zila gali paimti,mainais i priekaba(jei tau netinkama) nepamenu Zilo variklio blokas aliuminis ar ne( Gaz tikrai aliuminis),bet galvutes tai tikrai, paardzius ir i metala.Kazin ar uz puspriekabe tiek gautum turi skaiciuoti.Zilas sveria kokias 6 tonas turbut.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...