Jump to content

New Holland 5.70 vs Laverda REV 200


Vėjo pamušalas

Recommended Posts

Aš manau, kad tai vienas kito verti kombainai. Pasirinkęs kurį nors iš jų neturėtum suklysti. Techniniai duomenys labai panašūs. Galbūt pagal kainą rinktis verta. Laverdos privalumas aukštai įmontuota grudų išpylimo sraigė, pravartu jeigu reikės išpilti į aukštas priekabas grūdus. Bet ar tau to reikia? Bet manau, kad tai vis tiek privalumas. Ir dar Laverdos kiek žinau kederius turi su juostiniu elevatoriumi "Power Flow" jeigu gerai atsimenu vadinasi. Aš asmeniškai esu už tokį kederį, gerai kulti sugulusius javus. Bet tai padidina kainą. Aš kažkaip labiau rinkčiausi Laverdą, bet nieko blogo ir apie New Holland negaliu pasakyti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Suprantama gali kilti įtarimų kad galiu būti šališkas, bet nuomonę išsakyt manau tas nedraudžia.

Neteko artimiau pasiaiškint apie šį NH modelį, bet vien kad lenkų gamintas mane pykina. Pats netyčia įsigijęs Pronar priekabą ir kol kas labai nesiskundžiu, parodys ateitis, bet daugiau apie jų gaminius nieko gero ir negaliu pasakyti.

Vienareikšmiškai iš šių Laverda M200. AGCO (buvęs SISU) variklis. Ir pagrindinis koziris be abejo Power Flow chederis apie kurį jau nereikia net kalbėt privalumų, visi puikiai žino, apkalbėta iki begalybės. Todėl 5,5 m Power Flow chederis tiesiog būtinas komplektacijoj. 

Italija didelė šalis. Ir pietinė Italija ir jos temperamentingi žmonės daugiau panašūs į ispanus yra viena. Ir visai kas kita yra šiaurinė Italija ir jos šveicariškai tikslūs ir vokiškai tvarkingi žmonės. Nemažai Europos teko apkeliauti ir galiu drąsiai pasakyti, kad šiaurės Italija yra Europos o gal ir pasaulio pramonės bamba. Tiek pramonės ir tokios jos koncentracijos nemačiau niekur. Todėl negalima sukirpti pagal vieną kurpalių ir sakyti, kad italai tik moka keptį picas ir virti špageti. Be to šiaurės Italija turi nuostabaus grožio kalnus, kur praleidau praeitos vasaros atostogas. :handgestures-thumbup:  

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tik žiūrinėjau irgi NewHolland TC5.80 ir Laverda REV200. Kainą jų vienoda - 370tūkst. dar Lietuviškų. NH kiek komfortiškesnis patogesnis, daugiau elektronikos, bei bunkeris didesnis, tačiau kūlimo visa sistema atbaido, nieko ypatingo. Laverda nors ir visa paprasta ir mechaninė, mažiau navarotų, bent rimtesnė kulimo sistema padaryta. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tik žiūrinėjau irgi NewHolland TC5.80 ir Laverda REV200. Kainą jų vienoda - 370tūkst. dar Lietuviškų. NH kiek komfortiškesnis patogesnis, daugiau elektronikos, bei bunkeris didesnis, tačiau kūlimo visa sistema atbaido, nieko ypatingo. Laverda nors ir visa paprasta ir mechaninė, mažiau navarotų, bent rimtesnė kulimo sistema padaryta. 

Kurioj vietoj jus matot pas laverda rimtesne kulimo sistema? Tai kad ten praktiskai tas pats. Be to pas nh gali buti 3 bugnu sistema. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kurioj vietoj jus matot pas laverda rimtesne kulimo sistema? Tai kad ten praktiskai tas pats. Be to pas nh gali buti 3 bugnu sistema. 

Nu beveik viskas tas pats: Laverdos kratikliai ir sietai mano nuoziura geriau padaryti ir pobugnio reguliavimas nepriklausomas, nors Nh irgi turi akuotu lauzymo ploksteles. Aisku NH komforto daugiau. Taip pat uz ta pacia kaina ir Acrosas gaunasi. 

Kalbant apie 3 bugnu sistema NH, tada kaina beveik Laverda M300 gaunasi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kolega, gal žinių turit kiek europietiškų rublių kainuoja Fendt 5180 E ( pradedu taip pat savo garderobą pagal spalvines gamas derinti) ir kokio laverdos modelio jis yra analogas? Nes tokių Fendtų kombainų labai daug mačiau pas lenkus kuliant.

Jei rimtai ir be humoro, tai faktas kad reikia žiūrėti kaip geriau su servisu gaunasi ir ar labai nesiskiria kainos tų visų skirtingų atspalvių analogų. Aš vis tik lieku tos pačios nuomonės, kad perkam ne vien techniką, bet ir servisą kartu ir tai reikia įvertinti.

Pagal savo ir kolegų patirtį apytiksliai galiu nuspėti Fendt dilerio traktorių kainodarą, bet nesiimsiu to spėti dėl kombainų. Nes ko gero tam visam kainų žaidime pagrindiniu žaidėju žaidžia Laverda.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Fendt 5180 E su rapsų stalu kaina yra apie 122500 eur. Tik kažkaip jų atstovas nelabai siūlo šitą modelį. Na o sekantis pagal dydį Fendt 5220 E su rapsų stalu ne kažin kiek brangesnis už 5180E: 127400 eur. Man irgi keista, kodėl Laverdos mažiuko (t.y. REV 200) nesimato itališkame Laverdos puslapyje...Reiks išsiaiškinti...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Suprantama gali kilti įtarimų kad galiu būti šališkas, bet nuomonę išsakyt manau tas nedraudžia.

Žinojimas ne įtarimas. Tai didelis skirtumas ;)

Negali lyginti Pronar ar dar ko nors kas lenkų kurta su tuo kas pas juos tik sušriūbuota ;)

 

Kaip tik žiūrinėjau irgi NewHolland TC5.80 ir Laverda REV200. Kainą jų vienoda - 370tūkst. dar Lietuviškų. NH kiek komfortiškesnis patogesnis, daugiau elektronikos, bei bunkeris didesnis, tačiau kūlimo visa sistema atbaido, nieko ypatingo. Laverda nors ir visa paprasta ir mechaninė, mažiau navarotų, bent rimtesnė kulimo sistema padaryta. 

jei ką tai Laverdose naudojama NH sistema (tiksliau NH pagrindu padaryta)  dar nuo senų laikų užsilikusi kai jie pusbroliai buvo ;) žodžiu jei be separatoriaus tai didelio skirtumo nematau.

Žodžiu linksmai jūs čia diskutuojat, taip toliau ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...