Jump to content
Augunstas

meile RS-09 vokietukui

Recommended Posts

Manau , kad memazai ju Lietuvoj , ir dirbt juom daug ka galima . Aš tai ariu , bulvytes kaupiu , transporto darbai po vieta , seniau dar ir šiena pjaudavau ir tt . Del daliu , buvo problem su varikliu , uzdejau ford 1,6d , ir reversas buvo remontuojamas , bet ten detaliu nereikejo , uzteko kai ka patekint ant stakliu . Isigijau dar tarybiniais laikais . O ka , jau detaliu ieškai ? Kaune , turbut galima kokia detale rast kur pagamintu , ar sena restauruoti .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Manau , kad memazai ju Lietuvoj , ir dirbt juom daug ka galima . Aš tai ariu , bulvytes kaupiu , transporto darbai po vieta , seniau dar ir šiena pjaudavau ir tt . Del daliu , buvo problem su varikliu , uzdejau ford 1,6d , ir reversas buvo remontuojamas , bet ten detaliu nereikejo , uzteko kai ka patekint ant stakliu . Isigijau dar tarybiniais laikais . O ka , jau detaliu ieškai ? Kaune , turbut galima kokia detale rast kur pagamintu , ar sena restauruoti .

Sveiki ,na as pries 3-4 metus nupirkau ji isardytu varikliu (variklis supiltas i deze) tai rinkau,senukas-tekintojas mire nespejo surinkti o vaikai miestieciai pardave . dirba jis tik kai siena reikia nusipjauti ir sugrebti,4 cilindru orginalas,kausa padariau jam va galvoju nera apie juos nieko.. detaliu jo nera bet kaune galima uzsakyti bet koki zieda stumokliui ar stumokli islies ..ziedus teko uzsakineti ,siurbli hidro pats atgaivinau ..daugiau niekas ten nesubyrejo. as jam presiuka dar uzkabinu bet darbinis pradeda buksuoti :) ir variklis nenori vezti... o kaip su forduko varikliu ,itariu graziau dirba ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sveikas , rankos matos auga iš teisingos vietos , jei taip atkėlei RSa , ir uz tema dekui . Gal atsiras ir daugiau RS myletoju (man RS del dušios , nuostalgija iš vaikystes) . Na presa aš tai perzegnociau , jei net matariukas ir pasuktu . Del Ford varilio , tai geris visais atzvilgiais - uzkurimas be problemu , remontas taip pat , pluga 40cm 5-6 pavara velka . Bet ateity zadu 1,8l ikišt , jau turiu isigijes . Tiesa , norint kad toks matariuks pasiteisintu , reikia su kuro siubliu paburt , bet ten irgi namu salygom galima . Kaip manai , kiek dar originalas suksis ? Gal apie ateity galvojant , ieškok matoriuko , kol dar ju galima rast . O dirba jis pasaka , taip sakant jei lygint su prieš tai buvusiu . Jei kokios detales Paciam reiktu , kreipkis jei turesiu pagelbesiu , kiek galesiu .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sveikas , rankos matos auga iš teisingos vietos , jei taip atkėlei RSa , ir uz tema dekui . Gal atsiras ir daugiau RS myletoju (man RS del dušios , nuostalgija iš vaikystes) . Na presa aš tai perzegnociau , jei net matariukas ir pasuktu . Del Ford varilio , tai geris visais atzvilgiais - uzkurimas be problemu , remontas taip pat , pluga 40cm 5-6 pavara velka . Bet ateity zadu 1,8l ikišt , jau turiu isigijes . Tiesa , norint kad toks matariuks pasiteisintu , reikia su kuro siubliu paburt , bet ten irgi namu salygom galima . Kaip manai , kiek dar originalas suksis ? Gal apie ateity galvojant , ieškok matoriuko , kol dar ju galima rast . O dirba jis pasaka , taip sakant jei lygint su prieš tai buvusiu . Jei kokios detales Paciam reiktu , kreipkis jei turesiu pagelbesiu , kiek galesiu .

Presa turiu rysulini nedaug jam galios reikia jis prikemsa ir surisa ,nera kujo. spaudimas variklio 2-3atm , truputi buvo svaistikliu asinis laisvumas tai barska bet smarkiai negazuoju :) patiko variklio konstrukcija ten nuo jo nukopijuoti t-16 t 25 . na manau pora trejeta sezonu tikrai turetu atlaikyti...turiu sumazinta pagal save surinkta t40 i pagalba :) siaip RS bazeje maciau pagoglinus daug visokiu padargu ,,sienapjove pas mane rusiska ant galo pakabinama ,galvoju priekyje geriau nereiketu galvos sukineti -patogu :) siaip kaip tokiu metu 1954-58 metu laidos superinis traktoriukas buvo ,,, domejausi voketijoje ju ukininkai ir turi nudaze pastate .nieko nedirba -uzsikure kai kada :) idesiu foto savo veliau :) nuostalgija senienai - malonu buvo pasikeist ispudziais :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turiu RSo detaliu kataloga ir vartotojo instrukcija , tai padargu gal apie 20 ivairiu tenai . O internete maciau dar ir visokiu kelio darbam skirtu - asfaltui pilt , plentvoliu ir tt . Sienapjove mano priekije originali . Lauksim foto , o gal vasara padarytum video su presu ? Neteko matyti dar . Tik du "vokieciai" pokolkas .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sveiki. Tikrai esat ne vieni. Pas mumis ūkyje tokie du net dirba. Vienas yra 1986, kitas 1970 metų. 1986 yra sumontuota T-16 variklis. Ant jo uždėtas kūzavas. Per daugelį metų susibaigė tepalo siurblys, todėl teko jį perkonstruoti į kitą vietą: iš pradžių buvo ant alkūninio veleno škyvo, tačiau ši mintis nepasiteisino (nebuvo centro, maišydavos padargams), tai perkėlėm jį į priekį, ant darbinio veleno, bet ir ši mintis nepasiteisino. (siurblys nš-40). Kitas „prūsas“ mūs ūkyje atsirado praėjusę (2013) vasarą. Parsivarėm iš kaimyno, visą apkerpėjusį, 3 metus nejudėjusį iš vietos, bet vis tiek pusę kelio namo įveikusį. Iškart metėm lauk orginalų, 2 cilindrų, variklį, išardėm dėžę, pakeitėm visus riebokšlius (salnykus). Taip pat pritaikėm naują tepalo siurblį: paėmėm gaz-53 tepalo siurblio reduktorių, su tekintojo pagalba pritaikėm ir pakeitėm kelis reduktoriaus krumplius. Šiai akimirkai tinka visi NŠ-L serijos tepalo siurbliai. Ant šio traktoriaus užmontavom orginalų jo frontalinį krautuvą, kurį patobulinom pridėdami kaušo išlaikymo mechanizmą, hidraulinį kaušo vartymą ( tam naudojom nebe orginalią, bet rusišką skirstymo dėžutę), bei „sukūrėm“ Euro rėmą padargam kabinti. Tačiau, kad viskas veiktų, mums reikėjo variklio, tai panaudojom seno Nissan Bluebird 2.0 l dyzelinį variklį (viskas beveik tiko, tik reikėjo nutekint viduriniui velenui prisukimą, tačiau įdėjom Nissan variklio sankabos mechanizmą, bet „prūso“ sankabos diską. Ir svarbiausia, kad abu traktoriai yra išgreitinti (internete matėm kelis variantus, bet mūsiškis pasirodė papraščiausias): greičių dėžėje sukeitėm du krumplius vietoje (reikėjo tekinti). Tai leido pasiekti 35-45 km/val. greitį. Su krautuvu jau išbandėm baltų rulonų krovimą, tai kraunam 4 aukštais. Tai tiek apie „prūsus“ mano ūkyje.

P.S. Tamsta, gal gaėtumėt nuskenuoti ir įkelti savo knygą su detalių katalogu???

P.S.S Mes taip pat turim knygą, kur yra techninis traktoriaus aptarnavimas ir padargų sąrašas su montavimo pavyzdžiais.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"kdanilaitisss" respektas Tamstai . Del katalogo , greit nepazadu , nes neturiu skenerio , bet pasistengsiu ta padaryt . Katalogas padarytas taip , kad ji galima isardyt , varzteliais susuktas is spaustuves , pavasariui bus . A kaip Nissan Bluebird 2.0 l dyzelis , pvz. kultivuojant , nesudaro tokio ispudzio , kad tipo kultivatoriu tempi su Nisanu , o ne traktorium ? Koks kuro siurblys , stovi tam dyzely , gamintojas domina ? Ar iremus i kokia kliuti , 5-6 pavara laisvais apsukimais , prasuka ratelius ? Su D21 mataru , draugas irgi greitino , per šonines pav. , aš su Ford 1,6d , nematau tam tikslo , i taip neblogai , apie 25 km/h bega :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sveiki dar kart. Deja, pas mane ūkyje šitie daiktai kultivuoti, arti, pjauti nenaudojami, nes šiuos darbus atlieka mtz 82 TD, tai negaliu atsakyti, koks jausmas apie kai kultivuoti, tačiau teko krauti žemės, o tai nėra lengvas darbas (labai šlapioje vietoje) , todėl dirbu 3-4 pavara, o prasikasti ratams jėgos buvo daugiau nei per akis. Kaimynas turi su negreitinta pavarų dėže, tai man gaila žiūrėti į jį kai tiesiam lygiam kelyje jis po truputį pupsi. Dėl kuro siurblio, tai originalus, nissan, niekas nieko nekeitė. Iš esmės, tai ką veikiam su šitais daiktais tai grebiam, kraunamos rulonus, vežam rulonų priekabas namo, vežam grūdus (kuzave ir priekaba 6 t), renkami akmenis ir kitus tokius darbus panašius. Kaimynas su savo rs'u aria, kultivuoja, veža grūdus, renka akmenis, stumdo sniegą su juo. Na, pas mumis kaime prūsai tikrai nestovi :D. O nuotraukas įkelsiu kitą dieną, kai nuotraukų padorių padarysiu :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Čiki ,strelike ,noreciau tokios .Mano aptriuses lyginant su tavuoju. Kai daugiau atšils , imesiu ir aš(tik bus sarmata del nudazymo) :)
----------Nieko seniena turi orginaliai atrodyti :) beje norejau paklausti ant kokiu stakliu tekinat--as cia mokyklines praeita vasara parsitempiau :lol: kol as ten jas suvarziau ...bet aseles isitekinu nereikia lekti kazkur.... pas mus sunku su tekintojais -tai spjaunu ir i miesta nulekiu ,,ten kainytes gerules -bet uztai padaro be kaprizu ir nuotaiku kaitu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mus kaimiuke , su staklem ner problemu ,pokol kas . Savu tai neturiu , draugas dvejas turi ir frezeri universalu , ir pas kaimyna dar vienos tek.staklytes yra , tad su tuo viskas ok .Daugiau problemu is ko tekint , kol randi .Mokyklines irgi daug ka gali nuveikt, kai jas turi zinoma :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Respect ponas ..Wydai.. visgi tas traktoriukas turi sioki toki savo bruoza tas remas priekyje ir t.t as ant dienu bandysiu sienauti jau, neturiu kamerytes ..tikra balsa .. ikelciau . Kazkada skaiciau vokieciai jaute nuostalgija ..tarabantam,, cia lengvos masinos -tai sugalvojo ismetamasias dujas to tarabanto koncervuoti ir pardavineti -tipo atsidarai pauostai ir prisimeni senus laikus -nezinau kaip ta prekyba sekesi :lol: ,,Das traktor.. :icon-cool: Nugi radau su kuo pafilmuoti :icon-cool: o kaip ta filmuka ikelti??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×