Jump to content

Problema su jumz sankaba


jancis

Recommended Posts

Visiems sveiki.Turiutokią problemą su jumzu.Važiuojant pilnu gazu dingsta tarpas tarp lapkių ir išminamojo guolio.Pradėjus kristi apsukoas pradeda didėti tarpas tarp guolio ir lapkių.Na alkūninis velenas turi ašinį lasvumą 2-3mm.Dabar išilginau petį guolis atsiremia į greičių dėžę.Tarpas tarp guolio ir lapkių gali pirštą ikišti ir tai nori guolį sukti.Pakeičiau naujas lapkes,atramines lapkių spyruolles efekto jokio.Kaižiūri pro langelį kožucho apačioje viskas gerai matosi.Pradedi didinti apsukas pradeda mažėti tarpas.Neina suprasti kodėl.Rodosi ir smagratis nepasislenka ir viskas savo vietoje,bet tarpas tar guolio ir lapkių prapuolaTai gal kas turit kokių minčių.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jumz (ekskavatorius), reik keist sankaba,

gal kas esat dare toki dalyka, nuo ko pradet ardyt.

As tai pats galvoju apardyt visa prieki ir bandyt imt i zeme varikli.

Kai pasiziuri jog ten tiek darbo, tai nesinori ir tos sankabos keist :D

Seip vaziuoja, bet jaigu kur sunkiau reik stumt, tai jau viskas pradeda ozius rodyt.

P.S. Sureguliuota gerai, tarpas tarp lapkiu kaip ir turi but :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Parasysiu pasakytus jumzisto zodzius: "Jumza zaliai reikia nudazyti ir i pelke" daugiau nieko negali pasakyti gero apie ji, sankabos keitimas paprastas dalykas, skerdi ta jumza per puse viska sukeiti, paskui sankabos sureguliavimas kuris yra idiotiskas, jei reguliuoji kaip belaruso tada viena is sankabu neis, ten viena atsuki kita atleidi paskui susuki, zodziu pavasari praejusi dedei ta surinkom, atsivezem patvarke tas zmogelis, bet iskart pasakiau kad kai keisiu savo bielki tai gales pirkti is manes o jumza i torpyne isvarysim :eusa-dance: nenoriu fanatiku izeisti bet galvos skausmas ne traktorius, apie matora nekalbu ten pas juos superinis :eusa-clap:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Juokinga, kai zmones nesusigaudo paprastuose dalykuose. JUMZo sankaba reguliuojasi sekanciai - pirma atreguliuoji lapkes ir isminamaji guoli - prapuldinejantis tarpas tarp ju dazniausiai del nusilpusiu lapkes laikanciu spyruokliu - pas mane buvom sureguliave per degtuko stori, tai viena lapke prie aukstesniu apsuku vis pasukdavo isminamaji guoli. O darbinio sankaba susireguliuoji paprastai - ant diskatoriaus susirandi tris varztus kurie atsukant spragsi (berods del poverzliu formos) tada pro langeli kozuche kiekviena varzta priverzi iki galo ir po to atsuki per tris spragtelejimus, jei darbinis jungiasi nenoriai, tai dar galima atsukineti po viena spragtelejima (knygose raso net iki septyniu spragtelejimu, bet pas mane uzteko triju). Jei keiciami sankabos diskai naujais, o darbinis iki keitimo jungdavosi normaliai, tai kartais tuos varztus reikia profilaktiskai per kelis spragtelejimus atsukti, nes esant storesniems diskams gali nepavykti ijungti net ir begio.

P.S. JUMZas geras traktorius, tik lėtas, su siuolaikiniais aisku nera ko lyginti (vakarykste diena), bet vientilti mtz80 ant arimo ir siaip sunkiu darbu tai dazniausiai stato i pavesi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui ramusis užatsakymą.Reikės pabandymui privirinti prie diskatoriaus ties lapkėmis,kad jos negalėtų atsilenkti.Lpkes ir spyruokles esu sudėjęs naujas.Kas liečia sureguliavimą ,tai problemų nėra turiu traktoriaus gamyklinę knygą

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pedalas nesispaudzia dykai 75% , nes tuo paciu pedalu spausdamas iki puses isjungi sankaba perjungdamas begi vaziavimui, o spausdamas toliau iki galo jau isjungi darbinio sankaba, kad galetum ramiai darbini ijungti. Atgaline seka isivaizduok pats - nuo dugno iki 50% atleidziant pradeda veikti darbinis (jei ijungtas), like 50% pradeda judeti traktorius (jei ijungtas begis). tai dabar nesunku suprasti kad paskutiniai 25% iki pilno atleidimo ir yra ta vieta nuo kurios turi pradeti griebti sankaba ir prasideda pajudejimas is vietos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 metų...

Sveiki visi, prikelsiu sena tema, tai va turiu toki dziaugsma kai jumz eskavatoriu, pries keleta metu buvo keista sankaba, bet niekas nekeite isminamojo guoliu ir del to sankaba prastai veikdavo, daznai pedala ismynus suveikdavo sankaba, bet po keliu sekundziu vel pradedavo vaziuoti. Tai va klausimas toks, kaip lengviau prieiti prie jo sankabos? Esu girdejas, kad lengviau matora isimti nei skirti pusiau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki visi, prikelsiu sena tema, tai va turiu toki dziaugsma kai jumz eskavatoriu, pries keleta metu buvo keista sankaba, bet niekas nekeite isminamojo guoliu ir del to sankaba prastai veikdavo, daznai pedala ismynus suveikdavo sankaba, bet po keliu sekundziu vel pradedavo vaziuoti. Tai va klausimas toks, kaip lengviau prieiti prie jo sankabos? Esu girdejas, kad lengviau matora isimti nei skirti pusiau.

Guolis pats gal geras bet arba nera tarpelio tarp lapkuciu ir guolio arba stringa pats gryzimas guolio  ten net turetu but tepama ...  jei vezimeliai pasidarai kad tokiu auksciu isnert gali jokiu problemu greitai isardai ..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Juokinga, kai zmones nesusigaudo paprastuose dalykuose. JUMZo sankaba reguliuojasi sekanciai - pirma atreguliuoji lapkes ir isminamaji guoli - prapuldinejantis tarpas tarp ju dazniausiai del nusilpusiu lapkes laikanciu spyruokliu - pas mane buvom sureguliave per degtuko stori, tai viena lapke prie aukstesniu apsuku vis pasukdavo isminamaji guoli. O darbinio sankaba susireguliuoji paprastai - ant diskatoriaus susirandi tris varztus kurie atsukant spragsi (berods del poverzliu formos) tada pro langeli kozuche kiekviena varzta priverzi iki galo ir po to atsuki per tris spragtelejimus, jei darbinis jungiasi nenoriai, tai dar galima atsukineti po viena spragtelejima (knygose raso net iki septyniu spragtelejimu, bet pas mane uzteko triju). Jei keiciami sankabos diskai naujais, o darbinis iki keitimo jungdavosi normaliai, tai kartais tuos varztus reikia profilaktiskai per kelis spragtelejimus atsukti, nes esant storesniems diskams gali nepavykti ijungti net ir begio.

P.S. JUMZas geras traktorius, tik lėtas, su siuolaikiniais aisku nera ko lyginti (vakarykste diena), bet vientilti mtz80 ant arimo ir siaip sunkiu darbu tai dazniausiai stato i pavesi.

ar'' Karpatu'' sankabos reguliavimo sistema tokia pati :icon-question:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Neysivaizduoju kai lapkutes tokius griovus isgrauze isminamajime guolyje

sankaba dirbant  dyla  ir mazeja tarpas tarp guolio ir lapkuciu  ---  ji reikia reguliuot  ,ipratus galima apie sankaba nusprest pagal sankabos pedala - sankaba turi pradeti veikti apytks. 3-5cm nuspaudus pedala 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...
  • po 1 metų...

Sveiki,

išardžiau jumz ekskavatoriaus sankabą. Ir radau, kad jis turi ir darbinio sankabos diską. Kaimyno jumzas ekskavatorius tokios neturi, pas jį abu diskai ant veleno varančio transmisiją (maža skyle). Bet kaip suprantu jos abi kartu neveikia, nors ir vienas pedalas. Tai dabar man iškyla klausymas, ar dėt abu diskus transmisijai ir išmest mova skirtą sukt darbo velenui, ar palikt kaip yra?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...