Jump to content

Solos puspriekabes


MFarmer

Recommended Posts

  • po 3 mėnesių...

Turiu as TR-27. Antros tokios nepirkciau. Priezastys:

1. Galinio borto uzdarymas totali nesamone. Labai silpnai padaryta.

2. Pas mane disliaus amortizavimas hidraulinis. Po pirmo reiso luzimas, po metu rudys ant cilindru stoku ko paseoje tepalo balos ant kiemo.

3. Vadyba graziai sneka kol nuperki, poto niekas niekam neidomu.

Kitas klausimas kada jie vel pasikeis pavadinima ir taip atsikratys garantiniu isipareigojimu ir ne tik.

Jei jau kas sugalvos pirkti priekaba is ju gerai pagalvokit kokias padangas uzsidet. Man isiuly MITAS TR - 02 atrodo (jei reiks patikslinsiu tikslu modeli). Priekaba 26,6 kubu, techninis pervezamas svoris 20t. kraunu kvieciu iki 22,5. Padangos dvieju sezonu neatlaike (pradejo trukti ties ratlankiu). Bandysiu pereit ant NOKIAN. kitokia padangos konstrukcija prie ratlankio. PGM technika jas giria ir atsiet sake kad visi keitineja padangas tokiom ir panasiom priekabom kol nenusiperka Nokian. Nezinau kiek tiesos bet vaizdas tikrai geresnis kolkas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pats neturiu, bet draugas šiemet pirko tokią pačią su Mitas padangomis, tai pervežė arti 500t, tai nusiskundimų neturi. Pas jo dišliaus amortizacija orinė. Ir padangos laiko. Man asmeniškai irgi galinio borto padarymas užkliuvo ir kad tokia aukštoka, sau žiūrėčiau žemesnės. Bet tik gal man taip atrodo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

post-4077-141521815658_thumb.jpg

as pervezes siek tiek daugiau. Na del luzimo tai jo, jei orinis amortizavimas tai gal jie padaro gerai, bet hidraulini po luzimo perdare. Gerai kad luzo ziema nes po ilgu skambinejimu pykciu ir taip toliau mazdaug per menesi sugebejo sutvarkyt. Gal dabar kazka pakeite borto uzdaryme, bet jei ne tai tikrai prastai padare( Cia ir mano ir kito turincio siek tiek mazesne priekaba nuomone).

nuluzus gale ašeliai prie kurios tvirtinasi cilindras skambinimai nepadejo, nes firma pakeite pavadinima. Buvo zadama, atideliojama atvykimas kol galu gale po keliu savaiciu tasymosi pareiksta kad sutvarysim (ale prisiimsim bankrutavusios firmos atsakomybe) tik reikia priekaba pristatyt i Jonava. Neapsimokejo transportuot, beto ir norint pataupyt nervus susitvarkem patys. Praejus pusmeciui luzo ir kitoj pusej. Siuo momentu abi puses borto uzsidaro, bet po kiek laiko vienos puses kabliai atsipalaiduoja. Reikia tvarkyt. Tepalas nevarva, tad tikriausia cilindro gumeles. nu zodziu. Kaip pirkau Umega ir Stronga kainavo tiek pat. (pries pora metu mokejau 62000 +PVM). Dabar rinkciausi kazka kita.

Padangos bent jau man tikrai nelaike. Ir nusibaige visos beveik vienu metu.

post-4077-141521815671_thumb.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Parodoi klausiau, tai paprašė 72 tukstančiu už tokia, galvoju laumetrio turetu but pigesnės.

perziurejau katik kokie dabartiniai modeliai (yra ir tokia kokia as turiu) tai nebent TR-27L rinktis. Zemesne gal, borto uzdarymas kitoks (paprastesnis, neaisku ar geresnis bet galbut). Prasyt padangu geresniu (+2000Lt turetu but kazkur) ir amortizavimo orinis. cia mano nuomone.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

blyn sutariau pas juos persidaryti kirovine priekaba :icon-confused:

Kokia kaina perdarymo? plius minus?

35tukst. nu nezinau, man pasirode normali imone, nei laumetris nei dinapolis smeliavimo neturi, kas daro itaka dazymo kokybei ir tarnavimo laikui. nu bus matyt

Laumetris smeliavimo neturi? :D juokauji ? Turi jie tne viska.

www.sajinas.lt pasiskambink, perdarys .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

blyn sutariau pas juos persidaryti kirovine priekaba :icon-confused:

Kokia kaina perdarymo? plius minus?

35tukst. nu nezinau, man pasirode normali imone, nei laumetris nei dinapolis smeliavimo neturi, kas daro itaka dazymo kokybei ir tarnavimo laikui. nu bus matyt

Bet uz 20tukst. gali triase furine paimt. tai ar verta tiek investuot? ar kazkoki ypatingi pageidavimai yra kad tokia kaina? kas i tuos 35 ieina?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

klausykit, kai laumetri perdarymas kainuoja virs 40tukst, tai viskas ok, o cia jau brangu ? apie smeliavima, bent pavasari laumetris neturejo, nebent isirenge, arba pats nezinai sakydamas

tikrai zinau kad jie turi. :) visas video yra apie ju produkcija ir kaip gamybos 15m proga berods svencia.

tame video ir yra kalbama ir rodoma kad smeliuoja. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

klausykit, kai laumetri perdarymas kainuoja virs 40tukst, tai viskas ok, o cia jau brangu ? apie smeliavima, bent pavasari laumetris neturejo, nebent isirenge, arba pats nezinai sakydamas

Man brangu. Niekada bent jau as nesakiau kad laumetrio perdarymo kaina yra gera. Tavo reikalas kiek isleisi ir ka darysi. Mano nuomone kitokia ir tikrai pritariu sitai minciai issakytoj bulvinyko kitoj temoj:

Mes ėjom kitu keliu. Iš fūrinės triašės puspriekabės darom dviašę, o iš dviašės važiuoklės - triašę priekabą. Tona pervežamo svorio kainuos vidutiniškai virš tūkstančio. Meistrų kontaktai yra internete.

Maciau jo triase priekaba gyvai. Padaryta tikrai tvarkingai ir kaina normali.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

klausykit, kai laumetri perdarymas kainuoja virs 40tukst, tai viskas ok, o cia jau brangu ? apie smeliavima, bent pavasari laumetris neturejo, nebent isirenge, arba pats nezinai sakydamas

Man brangu. Niekada bent jau as nesakiau kad laumetrio perdarymo kaina yra gera. Tavo reikalas kiek isleisi ir ka darysi. Mano nuomone kitokia ir tikrai pritariu sitai minciai issakytoj bulvinyko kitoj temoj:

Mes ėjom kitu keliu. Iš fūrinės triašės puspriekabės darom dviašę, o iš dviašės važiuoklės - triašę priekabą. Tona pervežamo svorio kainuos vidutiniškai virš tūkstančio. Meistrų kontaktai yra internete.

Maciau jo triase priekaba gyvai. Padaryta tikrai tvarkingai ir kaina normali.

as irgi maciau, uz triase prase virs 30tukst berods, ilgai galvojau ir norejau uzsakyti pas ji, bet garazo darbas lieka garazo darbu, pagal mane :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
[attachment=0]Atvaizd0022.jpg[/attachment][attachment=1]Atvaizd0023.jpg[/attachment]

as pervezes siek tiek daugiau. Na del luzimo tai jo, jei orinis amortizavimas tai gal jie padaro gerai, bet hidraulini po luzimo perdare. Gerai kad luzo ziema nes po ilgu skambinejimu pykciu ir taip toliau mazdaug per menesi sugebejo sutvarkyt. Gal dabar kazka pakeite borto uzdaryme, bet jei ne tai tikrai prastai padare( Cia ir mano ir kito turincio siek tiek mazesne priekaba nuomone).

nuluzus gale ašeliai prie kurios tvirtinasi cilindras skambinimai nepadejo, nes firma pakeite pavadinima. Buvo zadama, atideliojama atvykimas kol galu gale po keliu savaiciu tasymosi pareiksta kad sutvarysim (ale prisiimsim bankrutavusios firmos atsakomybe) tik reikia priekaba pristatyt i Jonava. Neapsimokejo transportuot, beto ir norint pataupyt nervus susitvarkem patys. Praejus pusmeciui luzo ir kitoj pusej. Siuo momentu abi puses borto uzsidaro, bet po kiek laiko vienos puses kabliai atsipalaiduoja. Reikia tvarkyt. Tepalas nevarva, tad tikriausia cilindro gumeles. nu zodziu. Kaip pirkau Umega ir Stronga kainavo tiek pat. (pries pora metu mokejau 62000 +PVM). Dabar rinkciausi kazka kita.

Padangos bent jau man tikrai nelaike. Ir nusibaige visos beveik vienu metu.

turiu keleta klausimu:

- ta puspriekabė taip visada stovi ar čia su nulūžuse ašimi?

- grąžului prilaikyti ten vienas cilindras ar du?

- ar cilindrai pajungti prie hidrauliniu amortizatoriu?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

[attachment=0]Atvaizd0022.jpg[/attachment][attachment=1]Atvaizd0023.jpg[/attachment]

as pervezes siek tiek daugiau. Na del luzimo tai jo, jei orinis amortizavimas tai gal jie padaro gerai, bet hidraulini po luzimo perdare. Gerai kad luzo ziema nes po ilgu skambinejimu pykciu ir taip toliau mazdaug per menesi sugebejo sutvarkyt. Gal dabar kazka pakeite borto uzdaryme, bet jei ne tai tikrai prastai padare( Cia ir mano ir kito turincio siek tiek mazesne priekaba nuomone).

nuluzus gale ašeliai prie kurios tvirtinasi cilindras skambinimai nepadejo, nes firma pakeite pavadinima. Buvo zadama, atideliojama atvykimas kol galu gale po keliu savaiciu tasymosi pareiksta kad sutvarysim (ale prisiimsim bankrutavusios firmos atsakomybe) tik reikia priekaba pristatyt i Jonava. Neapsimokejo transportuot, beto ir norint pataupyt nervus susitvarkem patys. Praejus pusmeciui luzo ir kitoj pusej. Siuo momentu abi puses borto uzsidaro, bet po kiek laiko vienos puses kabliai atsipalaiduoja. Reikia tvarkyt. Tepalas nevarva, tad tikriausia cilindro gumeles. nu zodziu. Kaip pirkau Umega ir Stronga kainavo tiek pat. (pries pora metu mokejau 62000 +PVM). Dabar rinkciausi kazka kita.

Padangos bent jau man tikrai nelaike. Ir nusibaige visos beveik vienu metu.

turiu keleta klausimu:

- ta puspriekabė taip visada stovi ar čia su nulūžuse ašimi?

- grąžului prilaikyti ten vienas cilindras ar du?

- ar cilindrai pajungti prie hidrauliniu amortizatoriu?

Stovi normaliai ji. Cia nuotraukoj nuleistas priekis kad tilptu po ispylimo vamzdziu.

Stovi du cilindrai prijungti prie bambos su azotu ar kuo ten.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 9 mėnesių...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...