Jump to content
dumoju

MTZ vairo mechanizmo keitimas is vairo koloneles i hidraulin

Recommended Posts

Nu va,ateina pavasaris ir nutariau texnika tvarkytis...bisk reik kai ka keist MTZ-82,nes vairo beveik nebepasuku,nebera jegu...gal kas esat susidure su tuom,gal kas keitet i hidraulini,kiek tas kainuoja malonumas mazdaug,kokiu konkreciai daliu reikia? aciu uz atsakymus

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu bet vistiek tas vairas netoks,kaip hidraulinis,nori jau lengvesnio,kai pasukineji kitu traktoriu,sito ne matyt nenori :D buvo salnikai to cilindriuko iseje,uzkirto visai vaira pasukt negalejo,pakeitem,bet nesusisuka traktorius tiek,nera manevringas

Share this post


Link to post
Share on other sites

nezinau.... naujiem vieta yra priekiniam tilte, cilindrui prisukt. seno modelio tilte tai padaryt butu labai sunku.....

neseniai trasas veziausi, pats su masina variau, o kitam traktora daviau. tai jis blin apako del vairo, nors pats su hidrauliniu vazineja.

mazai kuo skyresi.

jai balkini tilta sukinai, tai tas tikrai uz paprasta manevringesnis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas mane ir 98 MTZ,bet vairas jau hidraulinis.Tiesa kai pirkau Džeiranoj tik vienas toks 82 buvo.Biskį brangiau,bet nepalyginsi su kolonėle.Dumoju teisus,nėra to nešvarumų šaltinio prieš radiatorių.Manau jeigu tilte yra vieta cilindrui,tai kažin ką ir nekainuotų.Nebūtina gi dozatorių dėti DANFOS,galima ir kitokį pritaikyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

as pats isidejau,jei nori ismesti ir senaja kolonke, tada kainuos brangiau, nes reikes keisti abi soskes, trauke, plius vaira kabinoj perdaryti.

Jei palieki sena kolonele kaip tepalo rezervuara, pakanka pakeisti tik kairesoske. is koloneles ismesti krumpliarati. Yra lytagroj intarpai kad prie koloneles hidrauline prisisuka. tai nereikia kabinoj nieko griauyi. tik dedi paduka prie tilto isgrezi skyles isriegi sriegius, prisuki, cilindra soske, kolonke ir vsio i laukus

Share this post


Link to post
Share on other sites

patariu nieko nesimesti o od eti papildoma cilindra ir tepalo siurbli ns14, reikia palikti ta pacia vairo kolonele tik ideti hidro cilindra ir pajungti ji nuo senos kolonkes , ten viskas jau yra tame tarpe ir sekimo mechanizmas, pradziai turetu uztekti ir nš14

Share this post


Link to post
Share on other sites

sveiki, pasidariau as tą hidraulini vairą jumzui. Vairo kolonėlė nuo droningborg kombaino. Bėda tame, kad sukant vaira atrodo kad kiek pats ten to tepalo perpompuoji i cilindra, tiek ratai ir pasisuka. Beje ar ant koloneles griztamojo kanalo turi stoveti kazkoks vožtuvas kuris palaiko slegi? Kaip sprest šią bėdą?

Share this post


Link to post
Share on other sites
patariu nieko nesimesti o od eti papildoma cilindra ir tepalo siurbli ns14, reikia palikti ta pacia vairo kolonele tik ideti hidro cilindra ir pajungti ji nuo senos kolonkes , ten viskas jau yra tame tarpe ir sekimo mechanizmas, pradziai turetu uztekti ir nš14

Voras gal gali labiau paaiskint kur ka tiksliai jungt viska?

Share this post


Link to post
Share on other sites
patariu nieko nesimesti o od eti papildoma cilindra ir tepalo siurbli ns14, reikia palikti ta pacia vairo kolonele tik ideti hidro cilindra ir pajungti ji nuo senos kolonkes , ten viskas jau yra tame tarpe ir sekimo mechanizmas, pradziai turetu uztekti ir nš14

Voras gal gali labiau paaiskint kur ka tiksliai jungt viska?

Pradzioj siulyciau pabandyti siurbli ideti NS-16 sako nesveikas efektas gali vienu pirstu sukint vaira

Share this post


Link to post
Share on other sites
patariu nieko nesimesti o od eti papildoma cilindra ir tepalo siurbli ns14, reikia palikti ta pacia vairo kolonele tik ideti hidro cilindra ir pajungti ji nuo senos kolonkes , ten viskas jau yra tame tarpe ir sekimo mechanizmas, pradziai turetu uztekti ir nš14

Voras gal gali labiau paaiskint kur ka tiksliai jungt viska?

Pradzioj siulyciau pabandyti siurbli ideti NS-16 sako nesveikas efektas gali vienu pirstu sukint vaira

kazin gali but gerai ns 16 kad neislytu koks sliekas :mrgreen:gal kas yra isbande /as apie ns 14 galvoju

Share this post


Link to post
Share on other sites

As pasikeiciau ta vaira, dejau cilindra.. TAi dabar dziaugiuosi, nes pas mane yra krautuvas.. su senu vairu dirbdamas ranku nebejausdavau vakare,o cia net nesijaucia ar pakrovejas tuscias ar su sienainio rulonu, vairas vienodai lengvas.. Man tas malonumas kainavo apie 2000 lt, ir aisku kantrybes, nes mano mtz 1991 metu, nebuvo jam paruosta vieta ant priekinip tilto kur ta cilindro laikikli uzdet, tai teko galvot kaip ten ji pristrojint. tai po biski privirinau metalo luitus tokiuos, kad pada lygu padaryt ir ant virsaus prisukiau ta plokste.. damfosa dejau kainoje, kaip ir naujiem belarusam, kad kuo maziau klebejimo butu, kol i prieki nueina.. baka panaudojau ta pati. nuemiau tik is apacios ta svirti, kuri sukiojo senas traukes..

Share this post


Link to post
Share on other sites
As pasikeiciau ta vaira, dejau cilindra.. TAi dabar dziaugiuosi, nes pas mane yra krautuvas.. su senu vairu dirbdamas ranku nebejausdavau vakare,o cia net nesijaucia ar pakrovejas tuscias ar su sienainio rulonu, vairas vienodai lengvas.. Man tas malonumas kainavo apie 2000 lt, ir aisku kantrybes, nes mano mtz 1991 metu, nebuvo jam paruosta vieta ant priekinip tilto kur ta cilindro laikikli uzdet, tai teko galvot kaip ten ji pristrojint. tai po biski privirinau metalo luitus tokiuos, kad pada lygu padaryt ir ant virsaus prisukiau ta plokste.. damfosa dejau kainoje, kaip ir naujiem belarusam, kad kuo maziau klebejimo butu, kol i prieki nueina.. baka panaudojau ta pati. nuemiau tik is apacios ta svirti, kuri sukiojo senas traukes..

koki cilindra dejai , gal fotkiu turi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
As pasikeiciau ta vaira, dejau cilindra.. TAi dabar dziaugiuosi, nes pas mane yra krautuvas.. su senu vairu dirbdamas ranku nebejausdavau vakare,o cia net nesijaucia ar pakrovejas tuscias ar su sienainio rulonu, vairas vienodai lengvas.. Man tas malonumas kainavo apie 2000 lt, ir aisku kantrybes, nes mano mtz 1991 metu, nebuvo jam paruosta vieta ant priekinip tilto kur ta cilindro laikikli uzdet, tai teko galvot kaip ten ji pristrojint. tai po biski privirinau metalo luitus tokiuos, kad pada lygu padaryt ir ant virsaus prisukiau ta plokste.. damfosa dejau kainoje, kaip ir naujiem belarusam, kad kuo maziau klebejimo butu, kol i prieki nueina.. baka panaudojau ta pati. nuemiau tik is apacios ta svirti, kuri sukiojo senas traukes..

koki cilindra dejai , gal fotkiu turi?

pirkau as viska, ir cilindra pirkau kaip kad beloruso vairui..siaip yra nuotrauka viena ideta, bet cilindro nelabai matosi, matosi tik tiek, kiek privirinta prie tilto, kad galeciau ta plokste prisukt..

Share this post


Link to post
Share on other sites
As pasikeiciau ta vaira, dejau cilindra.. TAi dabar dziaugiuosi, nes pas mane yra krautuvas.. su senu vairu dirbdamas ranku nebejausdavau vakare,o cia net nesijaucia ar pakrovejas tuscias ar su sienainio rulonu, vairas vienodai lengvas.. Man tas malonumas kainavo apie 2000 lt, ir aisku kantrybes, nes mano mtz 1991 metu, nebuvo jam paruosta vieta ant priekinip tilto kur ta cilindro laikikli uzdet, tai teko galvot kaip ten ji pristrojint. tai po biski privirinau metalo luitus tokiuos, kad pada lygu padaryt ir ant virsaus prisukiau ta plokste.. damfosa dejau kainoje, kaip ir naujiem belarusam, kad kuo maziau klebejimo butu, kol i prieki nueina.. baka panaudojau ta pati. nuemiau tik is apacios ta svirti, kuri sukiojo senas traukes..

koki cilindra dejai , gal fotkiu turi?

pirkau as viska, ir cilindra pirkau kaip kad beloruso vairui..siaip yra nuotrauka viena ideta, bet cilindro nelabai matosi, matosi tik tiek, kiek privirinta prie tilto, kad galeciau ta plokste prisukt..

jei gali imesk dieninisd@gmail.com dekui uz info

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×