Jump to content

lenkiskas plugas


aidasa

Recommended Posts

Na as irgi pries pirkdamas pluga labai jau ziurejau i ta lenkiska. Bet va gavosi taip, jog nusipirkau Kvernelanda. Dziaugiuosi labai. Kaimynas turi lenka tai vien stovint plugams salia vienas kito menkos smulkmenos akis bado. Transporto ratas siauresnis pas lenka, vadinasi su gylio reguliavimu bus bedeliu. Apverciant rato amortizatoriaus veikimas skiriasi akivaizdziai - lenkas praktiskai tik su amortizatoriaus pavadinimu. Net ir dylancios detales greiciau dyla, nors cia zinoma pasikeitus jau nebutu problema. Beje jiems su rato gylio reguliavimo varztais bedu buvo - teko pasikeisti i "home made":). Tai va, jei dar karta tai vel imciau ta pati norvega.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as irgi pries pirkdamas pluga labai jau ziurejau i ta lenkiska. Bet va gavosi taip, jog nusipirkau Kvernelanda. Dziaugiuosi labai. Kaimynas turi lenka tai vien stovint plugams salia vienas kito menkos smulkmenos akis bado. Transporto ratas siauresnis pas lenka, vadinasi su gylio reguliavimu bus bedeliu. Apverciant rato amortizatoriaus veikimas skiriasi akivaizdziai - lenkas praktiskai tik su amortizatoriaus pavadinimu. Net ir dylancios detales greiciau dyla, nors cia zinoma pasikeitus jau nebutu problema. Beje jiems su rato gylio reguliavimo varztais bedu buvo - teko pasikeisti i "home made":). Tai va, jei dar karta tai vel imciau ta pati norvega.

keliu korpusu turi ir kokio modelio? irgi planuoju pirkti pluga tai niekaip neissirenku :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as irgi pries pirkdamas pluga labai jau ziurejau i ta lenkiska. Bet va gavosi taip, jog nusipirkau Kvernelanda. Dziaugiuosi labai. Kaimynas turi lenka tai vien stovint plugams salia vienas kito menkos smulkmenos akis bado. Transporto ratas siauresnis pas lenka, vadinasi su gylio reguliavimu bus bedeliu. Apverciant rato amortizatoriaus veikimas skiriasi akivaizdziai - lenkas praktiskai tik su amortizatoriaus pavadinimu. Net ir dylancios detales greiciau dyla, nors cia zinoma pasikeitus jau nebutu problema. Beje jiems su rato gylio reguliavimo varztais bedu buvo - teko pasikeisti i "home made":). Tai va, jei dar karta tai vel imciau ta pati norvega.

Gal galima butu lietuviskai parasyt koki ten varzta i ka pasikeist reikejo, na manau kad turint pinigu tai dauguma ziuretu kazkoki norvega ar dar koki rabe, bet kai kaina skiresi per puse tai gal tas ratukas dideles reiksmes nesudaro, nereik noret kad dylancios detales taip pat laikytu, nes jeigu jos taip pat laikytu ir visa kita butu taip pat o kainuotu dvigubai pigiau tai niekas tu kvernu nepirktu. Mano supratimu zmogus klause kaip tie plugai laiko o ne kuriio vardas garsesnis, as turiu lemkena kaimynas dyrba su kvernelandu paziurejus i arima tai apie ta kvernelanda nekokia nuomone galima susidaryt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as irgi pries pirkdamas pluga labai jau ziurejau i ta lenkiska. Bet va gavosi taip, jog nusipirkau Kvernelanda. Dziaugiuosi labai. Kaimynas turi lenka tai vien stovint plugams salia vienas kito menkos smulkmenos akis bado. Transporto ratas siauresnis pas lenka, vadinasi su gylio reguliavimu bus bedeliu. Apverciant rato amortizatoriaus veikimas skiriasi akivaizdziai - lenkas praktiskai tik su amortizatoriaus pavadinimu. Net ir dylancios detales greiciau dyla, nors cia zinoma pasikeitus jau nebutu problema. Beje jiems su rato gylio reguliavimo varztais bedu buvo - teko pasikeisti i "home made":). Tai va, jei dar karta tai vel imciau ta pati norvega.

Gal galima butu lietuviskai parasyt koki ten varzta i ka pasikeist reikejo, na manau kad turint pinigu tai dauguma ziuretu kazkoki norvega ar dar koki rabe, bet kai kaina skiresi per puse tai gal tas ratukas dideles reiksmes nesudaro, nereik noret kad dylancios detales taip pat laikytu, nes jeigu jos taip pat laikytu ir visa kita butu taip pat o kainuotu dvigubai pigiau tai niekas tu kvernu nepirktu. Mano supratimu zmogus klause kaip tie plugai laiko o ne kuriio vardas garsesnis, as turiu lemkena kaimynas dyrba su kvernelandu paziurejus i arima tai apie ta kvernelanda nekokia nuomone galima susidaryt.

Jei vairuotojas nemoka vaziuot,ar skirsis vaziavimo grozis nuo masinos markes?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as irgi pries pirkdamas pluga labai jau ziurejau i ta lenkiska. Bet va gavosi taip, jog nusipirkau Kvernelanda. Dziaugiuosi labai. Kaimynas turi lenka tai vien stovint plugams salia vienas kito menkos smulkmenos akis bado. Transporto ratas siauresnis pas lenka, vadinasi su gylio reguliavimu bus bedeliu. Apverciant rato amortizatoriaus veikimas skiriasi akivaizdziai - lenkas praktiskai tik su amortizatoriaus pavadinimu. Net ir dylancios detales greiciau dyla, nors cia zinoma pasikeitus jau nebutu problema. Beje jiems su rato gylio reguliavimo varztais bedu buvo - teko pasikeisti i "home made":). Tai va, jei dar karta tai vel imciau ta pati norvega.

Gal galima butu lietuviskai parasyt koki ten varzta i ka pasikeist reikejo, na manau kad turint pinigu tai dauguma ziuretu kazkoki norvega ar dar koki rabe, bet kai kaina skiresi per puse tai gal tas ratukas dideles reiksmes nesudaro, nereik noret kad dylancios detales taip pat laikytu, nes jeigu jos taip pat laikytu ir visa kita butu taip pat o kainuotu dvigubai pigiau tai niekas tu kvernu nepirktu. Mano supratimu zmogus klause kaip tie plugai laiko o ne kuriio vardas garsesnis, as turiu lemkena kaimynas dyrba su kvernelandu paziurejus i arima tai apie ta kvernelanda nekokia nuomone galima susidaryt.

Gylio reguliavimo varztai, jie nustato kokiu gyliu ars galiniai korpusai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki gal kas galit suteikti info apie pluga ibis xxl vario kaip ju kokybe

150ha jau užariau su tokiu. (Unia Ibis Vario 4XXLS) Mano pastebėti pliusai: kaltai ir dai kaikurios dalys kverno (sąlyginai pigios ir ant kiekvieno kampo yra), Vario (bet kada iš kabinos gali pakeisti užgriebį, bei patogu susiaurintą naudoti transporte), 14x14 rėmas (mano žemėse tai būtinybė). Minusai: kaip ir minėjo kolegos silpnoji vieta - gylio palaikymo ratuko siaurumas (šiųmetėje pliurzoje tas trūkumas ypač ryškus) ir jo amortizavimo mechanizamas, jei taip galima jį pavadinti.

Beje pakankamai sunkus (svoriai paprasti, ne ant priekinės pakabos, tai kartais ir nosį kelia aukštyn) ir turį didelį apetitą arkliams. Iš pradžių netikėjau, kai rekomendacijose šiam plūgui buvo paminėta, kad reikalinga galia iki 160ag. Ariu su 150 (JD6930) tai molyje tenka tenkintis C2 pavara (prie 1700 sūkių pasiekiu gerus 8km/h). Šiek tiek lengvesnėje prie panašių sūkių C3 režime gali jau pasiekt ir 10km/h.

Žodžiu norint rimtai arti su tokiu ne mažiau nei pusantro kumelių. Nebent ariat durpę ir smėlį, bet tada ir neverta imti tokio sunkaus, užtektų ir su XL rėmu.

Kolkas nei kiek nesigailiu, kad persigalvojau paskutinę minutę ir neėmiau per 20k brangesnio norvego.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
  • po 2 savaičių...
  • po 1 metų...

Sveiki,

kas turit plūgus "Bomet"? Pas mane trijų korpusų varžtinis, tai užsimušk - niekaip neina normaliai atsireguliuoti. :eusa-think: Lengvesnėj žemėj pavyko šiaip ne taip atsireguliavus aparti 3 ha ir jau pirmųjų dviejų korpusų lentos nudilusios. Ar man vienam taip ar dar kas panašaus apturėjot?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

kas turit plūgus "Bomet"? Pas mane trijų korpusų varžtinis, tai užsimušk - niekaip neina normaliai atsireguliuoti. :eusa-think: Lengvesnėj žemėj pavyko šiaip ne taip atsireguliavus aparti 3 ha ir jau pirmųjų dviejų korpusų lentos nudilusios. Ar man vienam taip ar dar kas panašaus apturėjot?

Kad jie iš minkšto plieno tai faktas, bet ne iš tokio, kad po 2 ha nudiltų...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...