Jump to content

Recommended Posts

Siap tai mes irgi jieskojom panasaus varianto, bet nusprendem pirkti vilkika su nauja puspriekabe nes (50 % kompensos pagal supaprastinta parama ) ir galima vezt 28 tonas ir bendras svoris bus 40 tonu jeigu daugiau tai jau bus bedos su transportiniais (baudos dideles) , taigi siuliciau pamastyti ir apie toki varianta , O taip kiek teko kalbet su furistais tai Volvo visi giria, bet cia priklauso viskas nuo to kaip buvo priziureta ankstesnio seimininko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

šiaip labai atsargiai žiūrėčiau į šituos variantus, nes transimpekse jie jau ilgokai sėdi iveco tai metus jei neklystu. O šiaip tai, mes irgi nusprendem, kad vilkiką vientiltį geriau nusipirkt, daugiau vežt galėsi, o šitų svoris gan didelis, tai nekažkas. Šiemėt priemėm furistą, tai jis sakė kad tokiem junginiam su priekaba kažkokia išimtis, ieškojau įstatymiškai bet nieko neradau :eusa-think: O apie vilkiką negalvoji dėl pravažumo laukuose?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Darbe kažkada buvo ivecas, tik biškiuką senesnis, tai 1,7 mln. prabėgęs kurdavosi tokiu oru be didesnių bėdų. O bendrai paėmus, tai kurių velnių jis reikalingas - gali vežt 13 t, jei arti - tai su traktorium be problemų tiek nuveši, o jei toliau - labai jau brangiai kainuos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na kai 1km 2.5lt .manau savo transportas gera išeitis na o su bielkeis po 20t ir 3imis priekabom,neilgai vežiosit,ateis laikas ir transporto tarnyba užsiims ir šituo klausimu.beto turėdamas savo krovinini ,esi napririštas prie vieno supirkėjo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vienasis vilkikas gal ir gerai bet neuniversalu o ir norint vezti grudus reikia vienokios puspriekabes trasas kitokios. As labiau linkes i sunkvezimi su pakeliamu tiltu ir priekaba su dviem nevairuojamom asim panasaus tipo http://auto.plius.lt/transimpeksas/skel ... /id-535692 o del transimpeko tai cia tik kaip vaizdine medziaga panaudojau

Share this post


Link to post
Share on other sites
Siap tai mes irgi jieskojom panasaus varianto, bet nusprendem pirkti vilkika su nauja puspriekabe nes (50 % kompensos pagal supaprastinta parama ) ir galima vezt 28 tonas ir bendras svoris bus 40 tonu jeigu daugiau tai jau bus bedos su transportiniais (baudos dideles) , taigi siuliciau pamastyti ir apie toki varianta , O taip kiek teko kalbet su furistais tai Volvo visi giria, bet cia priklauso viskas nuo to kaip buvo priziureta ankstesnio seimininko.

Kaip suprantu vilkikas bus senas, o puspriekabe nauja? O kiek tos puspriekabes kainuoja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teisingai Algi mastai, pirmiausia reikia apsisprest del styliaus ,ar su priekaba ar su puspriekabe, as turiu tokiu ir tokiu, todel galiu palygint.Mano manymu pirma auto reikia pirkt su priekaba, Daug universalesnis vezimo klausimu ir ispilymo klausimu, gali be priekabos is lauko,ispilt irgi gali per tris puses, zemas sandelis nebaisus, del vezamo tonazo, tai ka as zinau su priekaba sveria apie 18t tuscias sastatas ,o su puspriekabe 14t.Puspriekabe turi didziausia privaluma vezant runkelius, nereikia eilese stovet ispilant.Dar atkreipk demesi i priekabu keliama mase(bendra), linges ar oro pagalves,labai skausmingai kai reikia keliu eksplotacija moket, ant oro Pvz 600lt, tas pats su lingem 1200lt.sekmes renkantis, apsisprendimas geras, mano nuomone traktoriai turi zeme dirbt, o ne asfaltais vazinetis, per daug didele prabanga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai tavo patarimo as kaip ir laukiau nes patirties toje sritije turi. Runkeliu as neauginu o jei kada ir atsitiks taip , kad teks tai tada ir technika komplektuosiu. Taigi manau rinksiuos is varianto sunkvezimis-priekaba ir tripusis vertimas. Va kas geriau linges ar oras, mersas , volvo ar kitas ir t.t. tai cia nieko nezinau.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Siap tai mes irgi jieskojom panasaus varianto, bet nusprendem pirkti vilkika su nauja puspriekabe nes (50 % kompensos pagal supaprastinta parama ) ir galima vezt 28 tonas ir bendras svoris bus 40 tonu jeigu daugiau tai jau bus bedos su transportiniais (baudos dideles) , taigi siuliciau pamastyti ir apie toki varianta , O taip kiek teko kalbet su furistais tai Volvo visi giria, bet cia priklauso viskas nuo to kaip buvo priziureta ankstesnio seimininko.

Kaip suprantu vilkikas bus senas, o puspriekabe nauja? O kiek tos puspriekabes kainuoja?

Jo kolkas galvojam apie naudota Vilkika ir nauja Wielton priekaba Kuriuos kaina Apie 26 Tukstanciai Euru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na, kiek tekdavo anksčiau su krovininiu transportu susidurt, tai VOLVO stipriai ima Lietuvoje viršų. O gal jau ir visai paėmė. Dauguma transporto įmonių labiausiai vertina VOLVO. O argumentą tekdavo girdėti irgi protingą - servisas. Detalės, mazgai mašinose daugmaž unifikuoti, tai nei patikimumo, nei ilgaamžiškumo manau nei su viena nelaimėsi eksploatuojant tokiom pat sąlygom. O apie Volvo servisą, tai manau tikrai visoje Lietuvoje itin gerai išvystytas reikalas.

Beje, o reikalavimuose mačiau, kad būtų pakeliamas tiltas. Kam tau jis. Nevažinėsi juk po Europą pustuštis. Nedideliais atstumais tai labiau trūkumas nei privalumas. Padangų ir kuro neką tesutaupysi, o va pavažinėjant ir šlapiais žvyrkeliais, gal ir laukais tai su pakeliamu tiltu tik daugiau vargo bus. Visokie davikliai, sistema, kitaip tariant visas ABS sudėtingesnis ir dėl to daugiau kirmys. Asfaltais važinėjant, ir tai drėgmė ėda bet kokias jungtis, užkirmyja bet kokios fiškės, ypač priekabom, puspriekabėm, o jei žvyrkeliais, manau bus dar blogiau.

Vilkikas su puspriekabe labai unaravas bus ne ant asfalto. Daug mažesnė priekabos svorio dalis tenka ant varančios ašies. Čia geriau sunkvežimis+priekaba. Daugiau svorio ant varančiosios.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na, kiek tekdavo anksčiau su krovininiu transportu susidurt, tai VOLVO stipriai ima Lietuvoje viršų. O gal jau ir visai paėmė. Dauguma transporto įmonių labiausiai vertina VOLVO. O argumentą tekdavo girdėti irgi protingą - servisas. Detalės, mazgai mašinose daugmaž unifikuoti, tai nei patikimumo, nei ilgaamžiškumo manau nei su viena nelaimėsi eksploatuojant tokiom pat sąlygom. O apie Volvo servisą, tai manau tikrai visoje Lietuvoje itin gerai išvystytas reikalas.

Beje, o reikalavimuose mačiau, kad būtų pakeliamas tiltas. Kam tau jis. Nevažinėsi juk po Europą pustuštis. Nedideliais atstumais tai labiau trūkumas nei privalumas. Padangų ir kuro neką tesutaupysi, o va pavažinėjant ir šlapiais žvyrkeliais, gal ir laukais tai su pakeliamu tiltu tik daugiau vargo bus. Visokie davikliai, sistema, kitaip tariant visas ABS sudėtingesnis ir dėl to daugiau kirmys. Asfaltais važinėjant, ir tai drėgmė ėda bet kokias jungtis, užkirmyja bet kokios fiškės, ypač priekabom, puspriekabėm, o jei žvyrkeliais, manau bus dar blogiau.

Vilkikas su puspriekabe labai unaravas bus ne ant asfalto. Daug mažesnė priekabos svorio dalis tenka ant varančios ašies. Čia geriau sunkvežimis+priekaba. Daugiau svorio ant varančiosios.

Cia su tom firmom yvairiai.... Siaures Vilkas prisipirkes vien Renault kiti kitokiu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sveiki noreciau atsakyti i komentara muitininkai nematuoja muitininkai palydi iki pirmu svarstykliu nors jos butu uz 50-100km.Cia del masinos pirkimo mano manimu yra geriausios Mersedes arba Volvo,pats turejau mersa ketverius metus blogo zodzio negaliu pasakit tik per ketverius metus buvo isejes vienas stabdziu kranas kuris kainavo kosmine kaina nes negamina kinai. Dabar turiu volvo FH12 triju tiltu sutinginiu universali pravazumas gal kiek prastesnis nei kamazo.Dalys volvo tai tikrai pigios gausi kiekvienoje sunkvezimiu detaliu parduotuveje. :)

Del masinos pirkimo gali danijoj nusipirkti nebrangiai jai moki anglu kalba. Jei galvoji pirkti is transimpekso tai spidometrai buna atsukti su atsuktuvu bent jau mano buvo atsuktas.Ten visi skaiciai graziai atrodo visos masinos mazdaug tiekpat praejusios.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar daugiau neaiskumo iputet :eusa-think: . Tai kas geriau su tinginiu trecias tiltas ar paprastai kaip kamazo. Na o mersas brangokas del vardo, volvo gerai, o kaip tada scania ar iveko su manu :icon-rolleyes: . Kazkaip paskaiciavus tai per kokias 28t ir nesupilsi daugiau pagal bendra mase :eusa-think:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dar daugiau neaiskumo iputet :eusa-think: . Tai kas geriau su tinginiu trecias tiltas ar paprastai kaip kamazo. Na o mersas brangokas del vardo, volvo gerai, o kaip tada scania ar iveko su manu :icon-rolleyes: . Kazkaip paskaiciavus tai per kokias 28t ir nesupilsi daugiau pagal bendra mase :eusa-think:

mano manymu

1. volvo:mersas

2. man:scania

3. daf:reno;iveco

4 maz;kamaz

nezinau kaip jus skaiciuojat tonaza bet galiu biski padet

40t-15t arba 17t = 25t-23t

15t sveria vilkikas su alium puspriekabe

17t sveria vilkikas su tinginiu arba nealiuminia puspriekabia

galiu tonazuose klysti nedaugiau 1tonos na tai max galesi vezti 26t

siaip vert4tu gerai pagalvoti ar verta vilkika imti ar paprasta nes ziema su vilkiku mazai malonumo vazineti... :auto-crash:

Share this post


Link to post
Share on other sites
As savajai volvo :) su priekaba pakraunu apie 32-33t o del to tinginio tai problemu tirai nera masina 26t bendrosios mases o priekaba 18t o scaniai girdejau pavaru dezes nelaiko o del iveko tai nezinau :)

Laiko tos dezes dar ir kaip (antra scania turiu ir del deziu problemu jokiu).

Dabar kitas klausimas kuris neduoda ramybes tai tas vadinamas "tinginys", pakeliamas tiltas. Mano nuomone zemes uky tai didziausia nesamone, nebent tik asfaltu vazinejama bus. Pazistamas turejo miskovezi su tinginiu tai prasikeike del pravazumo.

O kokia marke rinktis, tai arba Volvo arba Scania, na dar man'as is bedos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti




×